Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Autosalon v Dillí: žebrající děti a mrtvý pes

Nablýskané kapoty, znuděné modelky a pedantská čistota? Ani náhodou. Na obvyklý obrázek světových autosalonů v Indii rovnou zapomeňte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jiří

co

co tím chtěl autor říci????

0/0
11.1.2008 8:44

X

Indie

Všichni zahraniční investoři se nyní obracejí k Indii v rámci úspor. Ale jak už se několikrát potvrdilo a sami jsou z toho dnes rozpačití, jsou to úspory na úkor kvality. Tohle je jen další příklad jak to tam funguje. Rv

0/0
10.1.2008 19:36

ha

Re: Indie

A kvuli cemu sa investori obraceji k nasi vlasti? ;-D

0/0
10.1.2008 22:15

X

Re: Re: Indie

Kvůli vyšší kvalitě než v Indii. Tam je to prostě jiný svět. 150 let za náma.

0/0
10.1.2008 22:49

Soulburner: This is the war!

Re: Re: Re: Indie

no i tak mají Indové trochu lepší povědomí o problémech s kvalitou, než Číňani

0/0
10.1.2008 23:03

rebbe

Re: Re: Re: Indie

těch 150 let je silně přehnaných. Když jsem tam sám byl, asi před dvaceti lety, řekl bych, že jsou na úrovni ČSR z roku 1955. Dnes jsou nepochybně o těch dvacet let dále, takže ČSSR 1975 nebo spíše 1980 by spíše seděla.

Ten problém je spíše v tom, že rozdíly jsou tam propastné. Vzdělaní lidé jsou v podstatě na současné úrovni, outcastové, čili přibuzní našich cikánů, se těm cikánům přibližují nejvíce.

0/0
11.1.2008 0:00

honza2007

Re: Re: Re: Re: Indie

byl jsi na venkově ? (domky z hlíny, ložnice z rohoží, volný oheň...;-( ;-)

0/0
11.1.2008 13:28

X

Re: Re: Re: Re: Re: Indie

Přesně proto jsem napsal 2008 - 150 = dnešní Indie

0/0
11.1.2008 19:44

ff

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Indie

Nezvan picoviny vole ;-). Dyt vyrabi vlastni auta. To pak my jsme 2008-250 protoze to uz nedokazeme :-)

0/0
11.1.2008 23:26

ff

Re: Re: Re: Indie

Hi hi. A nizsiá nez na zapade :-P

Ty vole a ze ten zaostaly svet kupuje nase ocelarny ;-D

A sam vyrabi osobni auta ceho nase vlast uz neni schopna ;-D 

A vypousti sam umele druzice vlastnimy raketami o cem se nam ani nesni ;-D

Indie nas technologiemi rozhodne predci. Ze je tam vyetsi rozdil mezi bohatymi a chudymi je fakt. Ale zajdi do Chanova R^

0/0
11.1.2008 23:24

ladik54

Hele Masku

Byls nekdy v Indii?

Jo, jsou tam riksaci, ale jak o tom pises, tak to je jako kdyby nejakej podobnej pisalek z Indie napsal, ze v Praze se valej zebraci a ze se jezdi konskejma povozama.

0/0
10.1.2008 14:46

WIFI

Foto

torzo auta na fotce znamená, že ho nestlihli dodělat nebo že bylo hotoví a podnikavci ho za chvíli rozebrali ?;-D;-D;-D

0/0
10.1.2008 14:20

m

mě je teda...

...jako nejvíc líto toho psa, na děti prdím..;-(

0/0
10.1.2008 14:07

WIFI

Re: mě je teda...

viděl bych to taky tak

0/0
10.1.2008 14:20

x

Re: mě je teda...

Tak tak. To je tvoje parketa. :-P

0/0
10.1.2008 18:09

Ladha

přesně tak

taky nevím o čem to pořádně je ... navnadilo mě to, ale vůbec nic nevím

0/0
10.1.2008 13:26

O čem je ten článek???

O čem je ten článek???Kdyby tam byly aspoň 2 fotky...Rv

0/0
10.1.2008 12:18

x

Re: O čem je ten článek???

Autor se potreboval ujistit ze je i chudsi zeme nez Cesko.

0/0
10.1.2008 18:09

Soulburner: This is the war!

Re: Re: O čem je ten článek???

kvůli tomu nemusel jezdit až do Indie

0/0
10.1.2008 18:36

X

Re: Re: Re: O čem je ten článek???

Přesně, stačí jet do Rumunska!

0/0
10.1.2008 19:37

packa1

Re: Re: Re: Re: O čem je ten článek???

Ikse z hlediska takoveho Nemce je Cesko jako Rumunsko. Zadny rozdil nevidi. Tak neprud ;-D

0/0
10.1.2008 22:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.