Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tata Nano: auto za 45 tisíc možná dorazí i do Evropy

Je maličké, jednoduché, nijak výkonné, ale i přesto vyvolalo po celém světě takové pozdvižení jako málokteré auto. Jak to na autosalonu v Dillí vypadalo, když Ratan Tata představoval světu Tatu Nano - nejlevnější auto, které postaví Indii na kola, uvidíte na videu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bla

Ble

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
28.1.2008 20:29

Mr. Dance

To je krása, kolik odborníků to staví formou-

takovej krám, to je lepší Fábka, Renólt, Meďour...

Tenhle vehikl má v INDII a AFRICE nahradit kola a skůtry, ne v Evropě BMW. Trotli.

0/0
15.1.2008 20:47

iuos

hmm

mohli mu dát veselejší dizajn... aspoň by bylo ve městech veseleji...

0/0
15.1.2008 16:18

WIFI

výhoda

jelikož má většinu karosářských dílů z plastu, tak asi nebude problém s korozí :)

0/0
15.1.2008 13:34

kluboš

Re: výhoda

to si trabantisti taky mysleli, pak jim uhnila vlastovka motoru a bylo po jezdeni... myslis, ze i nosny dily jsou z plastu?  achbooze

0/0
16.1.2008 12:08

blue_velvet

V Evrope jsou lide taky cim dal vic bohatsi.

Takze se tu spis resi druhe auto do rodiny. Podle me je cesta se stoupajici cenou ropy v deleni na auta do mest a mimo mesta. Do mest budou male lehke elektromobily a mimo  benzinaky (diesly)a nebo hybridy. Doba univerzalniho auta na vsechno uz konci. Predstavte si tu pohodu - centra mest s omezenou rychlosti na tricet, lehoucky, maly a tichy elektromobilky a na hranicich mest parkoviste pro smradochy. Je to utopie?

0/0
15.1.2008 13:24

file

Re: V Evrope jsou lide taky cim dal vic bohatsi.

myslim ze u velkych mest to utopie neni.

Uz dnes je v  Parizi mraky skutru a to proto ze lidi nebavi stat v kolone a bublat a pak 2 hodiny resit parkovani.

0/0
16.1.2008 10:53

badaxe

Re: V Evrope jsou lide taky cim dal vic bohatsi.

A ty už jsi viděl nějaký "lehký elektromobil? Obvykle vychází elektromobil o dost těžší než konvenční auto se spalovacím motorem (baterie jsou pořád docela problém) navíc je zde omezení dané počtem nabíjecích cyklů a samozřejmě i nedostatkem elektřiny daným tím že zelení kašpárci brání výstavbě dakších zdrojů (přitom tvrdí že jsou pro snížení emisí)

0/0
19.1.2008 12:17

cinella

Třeba to zapomněli napsat!

Třeba je to autíčko na jedno použití - TATA oNano! ;-D

0/0
15.1.2008 12:52

coitus_exitus

Pro tchýni ideální.

Pro tchýni ideální. může se tím dopravit ke kadeřníkovi a zpět a má šanci, že zaparkuje R^:-)

0/0
15.1.2008 10:21

Mr. Dance

Re: Pro tchýni ideální.

no a když to náhodou někam nafasuje, tak se zúročí ta papundeklová kastle;-DR^

0/0
15.1.2008 20:43

Miloš

Hnus na čtyřech kolech

Takové auto musí snad urazit i toho nejpodprůměrnějšího Čecha

0/0
15.1.2008 0:13

Lanta

Nechápu

kdo si může v Evropě takovouhle nebezpečnou obludu koupit?Kde to má vepředu  nějakou deformační zonu?Podle mýho stačí náraz ve 20km/h a řidič se spolujezdcem mají po nohách:-/Není v tomhle případě  lepší a bezpečnější si koupit starší ojetou Fabku?

0/0
14.1.2008 22:46

pepe

Re: Nechápu

tvoje telo bude asi ta deformacni zona 8-o

0/0
15.1.2008 9:35

barbudo

Re: Nechápu

... a skutr za stejnou cenu je bezpečnější?

0/0
15.1.2008 9:53

Josef

Re: Re: Nechápu

srovnavas motorku s autem? to je v oblasti bezpecnosti docela hloupej napad ne Rv

0/0
15.1.2008 18:01

barbudo

Re: Re: Re: Nechápu

... žejo? Taky si myslím, že je to autíčko mnohem bezpečnější ...

0/0
15.1.2008 19:50

Mr. Dance

Re: Re: Re: Nechápu

jéje, ty seš lulin;-D

0/0
15.1.2008 20:44

Radek

Re: Nechápu

Ty d e m e n t e , dyť to je náhrada za motorku !!!

0/0
16.1.2008 6:59

badaxe

Re: Nechápu

příspěvek je poněkud mimo, aby bylo možno vůz prodávat v dané zemi musí splnit předpisy té země, to že třeba předpisy v ČR nesplňuje je celkem jisté, takže úvahy o tom jaké jsou deformační zóny jsou zbytečné. Pokud by se měl prodávat v EU musel by se dost změnit a tedy by i cena byla vyšší, tím by ale ztratil jedinou výhodu.

0/0
19.1.2008 12:20

Vlastimil.voracek@seznam.cz

vyvazelo by se do vychodni Evropy, nikoli do cele

JE TAM NEPROSNOST, FIRMA BY EXPORTOVALA TOTO AUTICKO DO CHUDSI VYCHODNI EVROPY, NIKOLI DO EVROPY!

0/0
14.1.2008 22:31

qwer

Re: vyvazelo by se do vychodni Evropy, nikoli do cele

..a my jsme kde?? máš pocit že v západní, vyspělé, evropě? Já ten pocit nemám a když vidím tu bandu zlodějů a tunelářů ve vládě, nevím jestli se tam vůbec někdy dohrabeme..

0/0
16.1.2008 0:09

?

Re: Re: vyvazelo by se do vychodni Evropy, nikoli do cele

geograficky jsme ve střední evropě

0/0
16.1.2008 12:07

qwer

Re: Re: Re: vyvazelo by se do vychodni Evropy, nikoli do cele

geograficky snad.. :-/

0/0
16.1.2008 13:16

Loo

bol som teraz v indii..

..a mozem povedat ze je to pre nich ideal presne do mesta.. ma to velkost rikse zmestia sa do toho najmenej piati..

jedine co moze byt ze im to  viac zaplni mesto, kedze na podoris toho auticka sa zmestia 2-3 motorky t.j. 8-12 ludi namiesto raz nano - 5-6.. takze im dost zhustne doprava..:)

0/0
14.1.2008 18:03

barbudo

Re: bol som teraz v indii..

... na půdorys toho auta se vejdou 3 motorky? Za jízdy?

0/0
14.1.2008 19:19

Kecub

Re: Re: bol som teraz v indii..

V Indii jo. Tam asi jezdi motorky i vedle sebe a za jizdy hraji spolujezdci maryas

0/0
16.1.2008 13:01

psy.co

:)

Mno. Kdyz se na to podivam z druhe strany - nyni jezdi 4 na mopedu (v tom nejlepsim pripade). Jestli pujdeme cestou jednoduche matematiky, tak v tomto se sveze 8 lidi. A to je husty. 33 koni / 8 lidi = cca 4 kone. To je uz sakra ergonomie. R^

0/0
14.1.2008 17:26

Eda

Tohle vozitko bych si koupil okamzite

treba i za 100tisic. Stejne jezdim jen na metro, k autobusu a zpet k baraku. Makam v centru Prahy a sem jet autem je nesmysl. Udelalo by mi to uplne stejnou sluzbu jako minivozitka za 300 o kterejch sem uvazoval do ted. Jinak mam sice hezky limo ale to je tak na vikend, ale s tim se do mesta neda.

0/0
14.1.2008 16:21

fífa

Re: Tohle vozitko bych si koupil okamzite

..ty vole Edo.....

0/0
14.1.2008 16:55

Re: Tohle vozitko bych si koupil okamzite

Kup si renault thalia za 230 tisíc a má to i klimatizaci.

0/0
14.1.2008 17:06

Martas

Re: Re: Tohle vozitko bych si koupil okamzite

A proč ne chevrolet spark za stošede? ABS a airbag v základu, klima za příplatek, ale určitě by se dostal níže než 230.

0/0
14.1.2008 17:26

X

Re: Re: Re: Tohle vozitko bych si koupil okamzite

Protože za stošede je jen při vzití auta na leasing a to můžu mít i třeba Fiat Panda. Jinak za Spark za hotový přes 200k Kč

0/0
14.1.2008 19:50

qwer

Re: Re: Tohle vozitko bych si koupil okamzite

auto s p_i_č_o_u ve znaku ani zadarmo. Francouz nrumí vyrobit pořádné auto, pamatuj si to už konečně... ;-O;-O;-O

Za 60k si raději koupím ojetinu, co má deformační zóny, pozink kastli a alespoň nějakou výbavu. Kdepak, tenhle cajk tu nikdo kupovat nebude..

0/0
16.1.2008 0:14

KarelVohradnik

Blééé

To už radši starou škodovku stopětku nebo žigulíka. Když vidím tu "bezpečnou" kastli s převisy 5 cm vpředu i vzadu, vážící tak 500 kg, motůrek s výkonem tráboše a ta skvělá 10tipalcová kola. Navíc je ta kastle extrémně vysoká a úzká, to bude fakt hodně stabilní ve zatáčkách a při bočním větru. Tohle se musí rozpadnout na prvočinitele i když se s tim narazí do Velorexu. Indická "kvalita a spolehlivost" bude taky určitě na výši. :-©Rv

0/0
14.1.2008 15:54

Mamlas

Re: Blééé

Myslíš tu starou a shnilou 105, která drží pohormadě jen díky laku? Řidičům takových aut by měli udělat nucenou euthanasii, alespoň pak nevezmou ssebou do hrobu ještě někoho jiného. :-(

0/0
14.1.2008 16:07

KarelVohradnik

Re: Re: Blééé

Však auta typu Škoda 105 či žiguli by měly už dávno odpočívat na šrotištích nebo posloužit jako zdroj kovu, ale tím chci právě naznačit, jaký užitek tak je z této Taty. Pevnost karosérie bude asi tak na úrovni shnilé stopětky.

0/0
14.1.2008 16:44

Mr. Dance

Re: Re: Re: Blééé

Taky to voe nebude jezdit v NY či v Londýně, ale v Indii a Africe. Tam ti na 7 érbagů se re pes.

Musíš to vidět v kontextu.

0/0
14.1.2008 17:14

barbudo

Re: Re: Re: Re: Blééé

... v Indii dnes běžná rodina jezdí na skutru ...

... máma, táta, děti ... šílenství ...

0/0
15.1.2008 20:28

gigi

Re: Re: Re: Re: Re: Blééé

A kolik chudáků u nás bydlí v hnusném komunistickém paneláku ... ŠÝLENSTVÝ.....R^;-D

0/0
15.1.2008 21:32

barbudo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Blééé

... no, to nevím ...

... já bydlím v krásném domě postaveném kvalitní moderní technologií ...

0/0
15.1.2008 21:57

realita

Re: Re: Blééé

DEBILE !!! Když vidím shnilou 105-ku tak je mi taky zle a nevlezl bych do ní, ale když ši člověk co má peníze a nechce nic jiného než škoduli a rozumí tomu a je schopný ¨vrazit nemalé peníze na velmi slušnou renovaci (sám mám 105ku od r.88 garážovaná nevyhřívané !) a ta kastle je jak víno) a jestli někdo sbírá známky tak neber nikomu tu "blbou" škoduli ty demente!!  podívej se na sebe blbečku..né každý má  tohle auto na sračky...

0/0
11.2.2008 15:19

KarelVohradnik

Kecáte

Tak to není, páni redaktoři pravda, že měl Fiat Panda v roce 1982 33 koní. Kdyžtak měl 33 kW, tedy 45 koní, proto se taky nazýval Fiat Panda 45. Výkon Taty je nepatrně větší než výkon Trabanta. S takovýmhle "autem" můžete jít...víte kam. :-©(Y)

0/0
14.1.2008 15:49

Andee

Re: Kecáte

A co Panda 750ccm? Ta měla zmíněný výkon, 45k měl litrový motor...

0/0
14.1.2008 20:34

Dalibor,

auto pro Indii,

je sice super vec, ale auto potrebuje benzin, takze vznikne pretlak na trhu a stoupnou ceny (i u nas v Evrope). Takze uvidime...

0/0
14.1.2008 14:24

tmf

Re: auto pro Indii,

a to vadí? Proč mají jezdit jen v Evropě a USA, proč ne v Indii a Číně.

Joo, to není jednoduché téma.

0/0
14.1.2008 16:56

Re: Re: auto pro Indii,

Protože tím zdraží benzín i pro nás.

0/0
14.1.2008 17:08

jarda.h

no co no...

trochu hůř zpracovaná fábie... ne, počkej... je to trochu hezčí než fábie:-)

0/0
14.1.2008 13:36

cassul

Re: no co no...

A i kdyby hůř zpracované než fábie - za čtvrtinovou cenu bych to klidně překousl...

0/0
14.1.2008 13:41

jarda.h

Re: Re: no co no...

jo, myslim, že i na poměr kvalita/cena si to nezadá s korejskými vozy. pro mě to sice není, ale aspoň to možná hodí dolů cenu těch vozů, co o ně zájem mám

0/0
14.1.2008 13:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.