- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pokud nekdo rika klasickymu sedanu coupe tak je to u me dement...
kdz nebude po trech letech lepsi ojetina a daj mi to v kombiku, tak to vemu :-)
Čekal bych zdrcují srovnání s novým Superbem a vy se zatím snižujete ke srovnávání s MB a Peugoten.
Už se těším, až bude Passat na délku mít 9,7m a Clio 7,3m. Pak to teprve bude žrádlo, to parkování. Vešli jste se do Trabanta nebo Škodovky? Vešli. Tak na co teď potřebujete 6metrové auto? Tam, kde dřív zaparkovalo osmnáct aut, teď zaparkuje deset. A města jsou pořád stejně velká, tak kam ta auta jednou dáme....
Je mi divný, že se pořád najdou lidi, který tleskaj plagiátům. Ale že se rozčiluju, hlavně že je to VW werk za hodně peněz co koupěj jen lidi bez rozhledu...
rikalo se o Japoncich, ze jsou to auta bez napadu, ale tohle nema image vubec. Aspon Lexuse a Avensise na silnicich poznam. Tohle zapadne do sedi VW group aut (bez napadu, rodoby luxus za hodne penez - bude to mit common rail?)
Vždyť to říkám pořád, že VW umí jen kopírovat nebo krást/kupovat cizí technologie. Sami uměj jen upravovat, ale vývoj 0, chudáčci.
je to neco jako Peugeot 407 + Mercedes CLS -hzky, ale nekoupil bych si to
Vážení, teď nevím jestli je to Medvěd nebo Peugeot, každopádně je to divný... A budou do toho taky dávat tu vyšponovanou 1.4 kompresor/turbo jako do low endu Skoda???
Praktičnost prakticky shodná s klasickým Passatem a vypadá stylově