Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Requiem za benzin: Audi R8 už jezdí i na naftu

Svět aut nebude po detroitském autosalonu jako dřív. Amerika naftu v osobních autech odmítá, ale právě ona viděla poprvé čistokrevné sportovní nářadí jménem Audi R8 s ikonickým štítkem TDI na zádi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bubrak ZX10R

5. 3. 2008 10:41
smrad

Fakt je, ze naftak smrdi, at je to stara Audi z 80. let, tak nova prave sjeta z linky. Hlavne kdyz to prede mnou osoli. Jeste vic ale smrdi LPG a nebo normalni cigarety, nedavno mi smrdel do auta clovek co zastavil vedle me v pruhu, mel otevrene okynko a kouril. Rv

0 0
možnosti

jarda.h

16. 1. 2008 14:00
to je hezký

že mi natřou s dehtem, ale jejich auto u toho bude chrochtat a smrdět:-©

0 0
možnosti

holic

17. 1. 2008 9:47
Re: to je hezký

zkušenosti? neni to diesel jak od avie...

0 0
možnosti

milan

16. 1. 2008 10:59
perspektiva dieselu

je posledni dobou trochu otresena, po narizeni o primichavani bioslozek do nafty, naslednemu nedostatku obili, rustu ceny potravin a zdrazovani nafty samotne... uz to neni moc ekologicky provoz. o pozitku z jizdy temahle kostitrasama nemluve... Rv

0 0
možnosti

FastDriver

16. 1. 2008 10:17
Jen reklama

Jde jen o reklamu na bežná koncernová auta, kdy se takto snaží prodávat technickou vyspělost svých naftových motorů. Opravdový zájemce o sportovní auto nesáhne po tomto "manažerském sporťáku", natož v naftě. Ten vybírá jinde.

0 0
možnosti

holic

17. 1. 2008 9:43
Re: Jen reklama

nová doba tak proč se bránit naftě? proč bych jako zajemce o sportovni auto nemoh sahnout po dieselu? tradice?...

0 0
možnosti

e-l-v-i-s

16. 1. 2008 10:01
Nafta smrdí

měl jsem Tdi, nejlepší je to ráno po snídani, když se auto v garáži nastartuje, tak ten smrádek je fakt libovej :-©

0 0
možnosti

holic

17. 1. 2008 9:44
Re: Nafta smrdí

tak proc startujete v garazi a ne venku? :-)

0 0
možnosti

spartaman

16. 1. 2008 9:56
Herr redaktor

Když to jezdí na ropu, tak to není čistokrevné sportovní nářadí Rv

0 0
možnosti

Honza

16. 1. 2008 9:20
TDI

No, ac jsem taky majitel auta s TDI motorem, nejsem do dieselu kdovijaky  fanatik. Myslim, ze tohle uz je prehnane, sportovni auta na naftovy motor jsou proste silenost........:-/

0 0
možnosti

charlie

16. 1. 2008 9:19
TDI

Dovedu si představit oblaka dýmu ,které motory TDI po určité době provázení.Hlavně nevěřím tomu,že tenhle motor bude mít nějakou životnost a spolehlivost.V USA je spolehlivost zavazujícím parametrem.Tou výrobky od VW a spolčených montoven i Audi rozhodně neoplývají.U těchto firem jsou znát úspory prakticky na všem a to se pak projevuje na kvalitě.V motorovém prostoru i jinde se pak objevuje značné množství dílů označených Audi VW skoda made in china.Prostě německá kvalita.Pro tenhle koncern je kvalita a bezpečnost vedlejší ,důležitý je maximální zisk.

0 0
možnosti

dd

16. 1. 2008 7:28
nafta

Euro 6 mozna, ale jsem zvedat v USA jestli to bude moct na silnice. Tam maji stejne limity emisi jak pro benzin, tak pro naftu a proto tam naftaky prakticky nejsou. Zejmena se to tyka Kalifornie ...

0 0
možnosti

Palo

16. 1. 2008 10:54
Re: nafta

Jenze to je jen jednostrany pohled. Kdyby ty limity nastavili podle modernich naftaku, tak na nekterych parametrech zase neprojdou benzinaky.

To uz stejne muzu tici, ze se sexy clovek ma vypracovanou svalnatou postavu,  velke bicepsy, siroka ramena - pak vetsina opravdu sexy zen, bude oznacena za ne-sexy, i kdyz to vetsina muzu bude videt jinak :-)

0 0
možnosti

tarata

16. 1. 2008 0:44
bum

bum

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...