Diskuze

Zelenému šplhavci stačí na sto kilometrů 2,15 litru nafty

Jeep Renegade zachovává typické znaky svého praprapra... dědečka, který vymyslel, že jezdit autem po poli a horách je prima zábava, nejdřív ale udělal kariéru u americké armády. V Detroitu na stánku Jeepu zaparkoval jeho kříženec s pouštní buggy.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Blábol

23. 1. 2008 23:27
Ptákovina

Zajímalo by mi, kolik stál vývoj a jaká je cena takové ptákoviny,stejně si to nikdo nekoupí.Vzpomínám si na elektromobil Beta ze Škody,tak drahý provoz si nikdo nemohl dovolit.Výroba a provoz takového vozu,je možná víc neekologická než provoz normálního vozu s katalyzátorem.:-©

0 0
možnosti

to Blabol

26. 1. 2008 21:21
Re: Ptákovina

Tahle Amerika je do nebe volajici kyyybl - souhlasim, ale Skoda Beta (pozdeji Tatra Beta) nebyla na svoji dobu spatna a uz vubec nemela drahej provoz, nic se tam nemuselo menit (zadnej olej svicky rozvodak). Takovej elektromobil v te dobe vyrabel malokdo, s temi parametry co Beta mela to naprosto vyhovovalo jako uzitkova dodavka do mesta. Stridavej pohon mel dost dobry parametry, baterky Ni-Cd od Saftu byly v ty dobe take to nejlepsi co bylo k dispozici. Jedinej problem byl v tom, ze lidi nechapou, ze dojezd na jedno nabiti 150 km je naprosto vyhovujici ke kazdodennimu provozu. Kdo z radovejch motoristu najede kazdy den vice jak 150km na jeden zatah?

0 0
možnosti

Tonda

23. 1. 2008 18:51
nejprve Hybridy a potom samotne Elektromobily

Najednou jako by se s temi hybridy roztrhl pytel. Kdyz s tim pred lety zacinala Toyota, tak se ji vsichni smali, ze to jsou vyhozene investice a ono se jich prodalo miliony(samozrejme ne u nas) a to i pres to, ze jsou dražší nez normalni spalovači. Vsechno je to jenom otazka kvality a ceny baterii. Uz dnes jezdi par elektromobilu přes 400 km na jedno nabití, jsou zatim sice pekelne drahy, ale par fajnšmekrů v Anglii si to již koupilo (sporťák LightningGT). Jednou zemí, kde se elektromobily vyskytují je třeba Norsko, mají tam automobilku TH!NK (původne PIVCO).Svého času jí na chvíli koupil FORD, pak jí chtěl zavřít a vyrobená vozidla sešrotovat, podobně jako tu slavnou EV1 zničil General Motors. Info je třeba tady:

http://electroauto.sweb.cz/pivco_think_vyroba.html

Jestli se Izraelcum s Renaultem povede dotahnout do konce ten projekt "Better Place", tak to bude dalsi uder ropakum.

0 0
možnosti

Djlongi

23. 1. 2008 20:41
Re: nejprve Hybridy a potom samotne Elektromobily

Výborný odkaz. Už jen počkat, až se elektromobily dostanou i k nám. Zatím se celkem nic nedá koupit, a myslím, že nic lepšího do města asi ani nelze vymyslet. Zatím mne nejvíce zaujal koncept malého Audi. Sice menší dojezd, ale na město kolem těch 100km dojezdu celkem stačí a v nejhorším se rozjede spalovací motor.

0 0
možnosti

ak1975

23. 1. 2008 15:45
odpadlík

mě by zajímalo jak to má udělaný uzávěrky když na zadní kola jsou elektromotory čili tam asi neí kardan?zepředu?,  a dva litry?  za to nejezdí ani lehoučký mini autíčka

0 0
možnosti

anonym

23. 1. 2008 10:31
panecku, to je moturek ...

hmmmm, "naftový tříválec 1,5 litru s výkonem 115 kW" ... kde asi udelali soudruzi chybu? :-)

0 0
možnosti

Tomas

23. 1. 2008 11:53
Re: panecku, to je moturek ...

Pro neznalé, Bluetec od Mercedesu.

0 0
možnosti

Ebo

23. 1. 2008 8:51
hmm

.. 2,15l ... ale to jede z kopce a s větrem v zádech ne ?

0 0
možnosti

Djlongi

23. 1. 2008 8:56
Re: hmm

Když dnešní nafťáky 1.2 3L , VW lupo nebo Audi A2 v poho jezdí do 3 litrů , tak proč by malý hybrid nemohl jezdit za 2 litry nafty?

0 0
možnosti

Jaroslava

23. 1. 2008 8:05
A kolik KW el.energie?

A kolik KW el.energie?

A zdvih kol je jen na pláž .

Dizajn super .

0 0
možnosti