Diskuze
Ferrari chce být ekologické, a proto už nepije jen benzin
Děkujeme za pochopení.
gdsgfdg
.
už sem se lek, že je ferrari další kdo narval do sportáku diesel to by byl docela kotel, ale časem asi jo... diesel už začíná být docela srovnatelnej s norm. motorem
bajza
ekologie
Docela by mě zajímalo srovnání celkový sumy škodlivin, která vznikne vyrobením a spálením litru normálního benzinu a litru E85. Mám takovej pocit, že klasickej benzín z toho vyjde poněkud líp a todle že sou jenom kecy...nemáte někdo nějakou studii?
Smarty
Nééééééé
Jestli nacpou diesel i do Ferrari, tak se vážně půjdu zastřelit do rybníka.
jarda.h
Re: Nééééééé
tak bacha na rákosníčka Ale vážně, já myslim, že ho tam stejně časem nacpou, protože lidi si to bohužel kupujou. U Jaguaru jsem taky doufal, že to neudělají. A udělali
So
Ekologie
Měli byste si udělat v redakci pořádek. Vydáte článek o tom, že bilopaliva vlastně vůbec nejsou ekologická. Dnes nám tlačíte do hlavy ekologické ferrari.
Chápu, že pro tupé US stádo to může být zajímavé-nejdůležitější je ten zelený nápis . Pokud to žere stejně, pak to, že spaluje etanol, nemá moc význam (i když výroba z třtiny je na tom líp, než z obilí).
ze
Re: Ekologie
Nevím přesně, jaký článek jsi měl namysli, každopádně výroba energie z biopaliv aj. obnovitelných zdrojů je skutečně neekologická resp. nadělá se kolem výroby energie víc škody, než kolik toho přináší. Co se ale aut týká, myslím, že nejni na výběr, nikdy nebudou zcela ekologická, pokud tedy nebudou jezdit na uran, nebo na páru...
iuos
hmm
supersporty už z logiky věci (přesun jen dvou lidí, bez zavazadel, čistě pro radost...) nemohou být ekologická, ani kdyby je poháněl vzduch...
někdo v bedně říkal, že je supr, jak se různý celebrity (jmenovitě pitt a jolie) tváří jako ekoličtí nadšenci a jezdí v "hybridním" lexusu (zbytečně velký auto, zybtečně výkonný...) místo, aby přijeli něčím, co má spotřebu třetinovou oproti "hybridnímu" (tedy "ekologickému") SUV...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...