- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to další prodražování výroby škodovek - zásah expertů. A kdo to zaplatí? Hlupáci, co si škodofku koupí.
"Pokud si někdo například poraní koleno o kličku od stahování oken, je to také důvod volat" - to si poraním, aniž bych spáchal nehodu. Ostatně, civilizovaná auta kličky nemají - mají stahování oken v elektrice. Při nastupování do Fabky s výškově seřiditelnou sedačkou se běžně tluču o vyčnívající páku výškové regulace.
Dneska bych se uvolal expertů. Co jsem cestou viděl nabouraných škodovek. Problém byl v tom, že místy bylo umrzlo, u škodovek je asi teploměr venkovní teploty "luxusním" doplňkem a řidiči škodovek si myslí, že jejich auto je NEJ a IN a že se jich žádné nebezpečí nehody netýká a proto si mohou dovolit jezdit jak prasata.
Spíš bych volal ke každému kupci škodofky experta z psychiatrie, že si takovou hnusnou kraksnu koupil...
Von si někdo kupuje škodofky? Lidi sou nepoučitelný
Představ si že kupuje, a spousta lidí si je kupuje. Nevidím důvod proč by nekupovali.
Kdyby ty tovární experti konečně vyrobili bezpečnou škodovku, než se jezdit koukat na mrtvoly a zraněný.
Kdy už bude mít konečně Octávie nebo Fábie 5***** hvězdiček v euro-NCAP ?
Jestli to náhodou nebude tím, že jsou u nás stále v provozu (nebo alespoň zaregistrovaná) auta, která by jinde už 15 let byla ve šrotu ? A ne dovezená, ale tady kdysi dávno koupená nebo i vyrobená.
Úplně by stačilo zákonem zakázat provoz škodovek 105-Favorit, Lad, Moskvičů a podobně. Důvod - ekologie a bezpečnost.
To by se ty statistiky okamžitě zlepšily. Akorát se každá vláda bojí, protože i majitelé těhle vraků jsou voliči a každý hlas se počítá.
A co bys ještě přikázal ? že třeba lidi nad 60 let se musí zastřelit ?
prijde mi logicky kdyz neco vyrobim, tak se zajimam jak se to chova v kritickejch situacich v realu a nejen pri testech. Ze je to napadlo az ted...
úvaha je to hezká,ale proč nejezději po značkových servisech Škoda ?Neznám nikoho,kdo by koupil novou Škodovku za Xset tisíc,opravoval ve stodole a riskoval ztrátu záruky? Kdo bude platit následné škody,když do čekajícího auta narazí další,kdo zaplatí ušlý zisk při čekání ?Není to spíš dohoda AZNP s pojišťovnami pro znesnadnění podvodů?Již dnes ne nemusí PČR hlásit škody do 50.000,-,uvažují o zvednutí částky,takže účastníci nebudou čekat na policii,ale na experty z AZNP?To mohl vymyslet jen idiot !
MERCEDES A VOLVO TO APLIKUJÍ UŽ 30 LET, ALE ALESPOŇ POZDĚ NEŽ VŮBEC, I KDYŽ V DNEŠNÍ DOBĚ VÝKONNÝCH PC,JE TO S KŘÍŽKEM PO FUNUSE
a) proč křičíš?
b) dej si to jako zlepšovák, že nemusí už dělat crashtesty, že všem výrobcům aut dodáš své super PC
vzpoměl jsem si na "klub rváčů" - jak tam Jack vysvětluje spolucestující vzorec, podle kterýho se určuje, jestli se auto kvůlivá poruchám ne/stáhne z prodeje
Tak to budou mít mladoboleslavští experti dost honičku, protože vyznavačů Turbo Dehet Inteligence bourá víc než dost. Upřímně nezávidím jim to.
Souhlas, ridici sluzebaku co maj doma 15-let stary popelnice rano presednou ve firme do neceho lepsiho a honej si na silnicich ega. Idioti.
Počítat dráhu letu mozku, zlomených kostí nebo jest-li ženská se silikonem má větší ochranu?