Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Českým autem roku 2008 je slovenská Kia Ceed

S celkovým počtem 196 bodů zvítězila korejská Kia Ceed ve 14. ročníku české ankety "Auto roku". O pouhý jeden bod méně získal druhý Ford Mondeo, na třetím místě se umístil vítěz evropské ankety Fiat 500.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

darmo

Shrnutí

KIA Cee'd samozřejmě není úplně nejlepší auto v ČR, ale je to určitě největší překvapení v poslední době.

Korejci zainvestovali obrovské peníze do vývoje nového modelu, který je na míle vzdálený tomu,co vyráběli do té doby. Evropské automobilky budou muset dát hodně hlav dohromady, aby si do budoucna udrželi aspoň nějaký náskok a je klidně možné, že si jim to ani nepodaří.

Vy, kdo tady šíříte nějaké předsudky, jste opravdu trapní. Je tak těžké si googlem najít nějaké testy a až pak se vyjadřovat k tématu?

0/0
26.1.2008 9:19

hawosh

KIA

Pro ty kdo nerozumí automobilovému průmysl doporučuji prostudovat pár studií a recenzí, než se pustí do diskuze. Krom toho že Kia Cee'd se stala 2.nejprodávanějším autem v ČR, což samo o sobě napovídá o kvalitě vozu, v mnoha technických parametrech je ve své třídě jedničkou. Je hloupé rozlyšovat automobilky podle toho kde jsou jejich mateřské společnosti, vždyť kia Cee'd je vlastně slovenské auto...a jak známo auto vyrobená v ČR nebo na Slovensku jsou jedny z nejkvalitněších užitkových a osobních vozidel nejen v jednotlivých koncernech ale i ve světovém měřítku...

0/0
22.1.2008 13:12

FK

To snad není možný

Jak může vyhrát taková .... , o bod před autem jako je nové mondeo, to je vidět co je to za národ.;-O

0/0
20.1.2008 12:19

153624

Re: To snad není možný

Blb€!!! Jak národ souvisí s novináři?To mi uniká.Osobně si kupuji auto podle sebe,ankety neřeším a je mi fuk,jestli něco vyhraje nebo ne.Nejsem majitel,tak co...;-D

0/0
20.1.2008 14:08

hawosh

Re: To snad není možný

Spíš by se měl národ stydět za tebe...

0/0
22.1.2008 13:13

vonavetrenky

no,prima

příští rok to bude nějaká china...ne?to se uplácí už i tady?:-©

0/0
19.1.2008 0:18

bača

proč 2008?

stejně je takové divnné, že se již dnes volí auto roku 2008 - to jako  kdybychom hned v lednu zvolili sportovce roku na tento rok...

0/0
18.1.2008 20:14

darmo

Re: proč 2008?

Jo, to je určitě divné. Ale možná to znamená, že se máme z výsledků ankety všichni podělat a v roce 2008 si kupovat vítězné auto... ;-D

0/0
18.1.2008 21:14

vasek

hrůza

Tohle jenom podtrhuje úroveň obyvatel tohoto státu. Jací lidé, takový idol auta. Ať žijí šikmookcí ...

0/0
18.1.2008 15:15

153624

Re: hrůza

Blb€!!! Jak národ souvisí s novináři?To mi uniká.Osobně si kupuji auto podle sebe,ankety neřeším a je mi fuk,jestli něco vyhraje nebo ne.Nejsem majitel,tak co...;-D

0/0
20.1.2008 14:10

Bee

záruka na prorezavění 6 let!

Autem roku je Ceed proto, že má na trhu nejkratší záruku na svou nepozinkovanou kastli, ušmudlaných 6 let PRO VŠECHNY. V době standardu 10 a více let je to chatrný výsledek.

0/0
18.1.2008 13:15

Tom

Re: záruka na prorezavění 6 let!

Najdi si tu informaci jeste jednou a pak pis...

0/0
18.1.2008 13:33

darmo

Re: Re: záruka na prorezavění 6 let!

Měl by si ty informace najít obě. Tu o délce záruky na prorezivění, ale hlavně tu o tom zinkování...

0/0
18.1.2008 21:16

Speedy

Re: záruka na prorezavění 6 let!

To fakt nemá pozink?  Jestli ne, tak nechápu, že si to vůbec někdo koupí ......

0/0
18.1.2008 13:49

Jirka

Re: záruka na prorezavění 6 let!

Jestli nemáš nějakej lepší argument proti Ceedu, tak radši zalez a už nevylejzej ! Ne že by se nenašly... ;-)

Pro ostatní: Ceed má samozřejmě plně pozinkovanou karoserii a záruka proti prorezivění je standartních 10 let.

0/0
19.1.2008 13:59

deereep

KIJA ceed - rikša roku

Nemělo tady snad bejt, že se Kija je rikšou roku. O autech jsou jiný ankety.

0/0
18.1.2008 13:05

keeper

Chyba v nadpisu

Redaktori idnes se prepsali v nazvu clanku.KIA Ceed je autem na rok ;-D a ne auto roku.(VW 4ever)

0/0
18.1.2008 10:32

Agent

Re: Chyba v nadpisu

Model 4ever od VW neznám. Také má záruku 7 let? ;-D

0/0
18.1.2008 12:15

keeper

Re: Re: Chyba v nadpisu

7 let zaruka je hezka vec (i kdyz limitovana km) ale kazdeho omrzi jezdit stale neco resit do servisu treba i v zaruce tedy skoro zadarmo.

0/0
18.1.2008 14:33

PetrLa

Re: Re: Re: Chyba v nadpisu

Pán je asi expert. Kiu máme několik let a kromě garanček jsme nikam nemuseli. A teď jsem si koupil Ceeda, protože ty auta jsou narozdíl od jiných bullshitů spolehlivá.

Ale těžko přesvědčit někoho kdo nezkusil a něco si jen někde přečetl a podle toho vynáší soudy.

0/0
21.2.2008 20:40

ao

Re: Chyba v nadpisu

http://auto.idnes.cz/na-vlastni-kuzi-rok-s-korejskou-ojetinou-z-bazaru-fva-/auto_ojetiny.asp?c=A080103_183606_auto_ojetiny_fdv

0/0
18.1.2008 12:19

V

Spíš bych si přečetl globální statistiky, než náhodný příběh

http://auto.idnes.cz/auto-ktere-se-neporoucha-nemecke-nebo-mazda-fkz-/auto_ojetiny.asp?c=A080117_144026_auto_ojetiny_fdv

0/0
18.1.2008 13:02

darmo

Re: Chyba v nadpisu

Musí být strašně frustrující, mít v životě tolik omezený výběr fanatickým zbožňováním konkrétních značek.

Já auto vždycky vybíral podle auta jako takovýho a ne podle toho, co má zrovna za značku na kapotě. Zatím se mi to bohatě osvědčilo.

0/0
18.1.2008 21:18

hugo

čip

By mě fakt zajmalo jak nachipovat 120 páč jsem tam hledal nějakou elektroniku a kde nic tu nic, jedinej čip jsem našel v radiu, největší elektronika je asi relátko k alťáku a přerušovač blinkru, ale to jsem se nikde nedočetl jak tím zvednu víkon motoru, bo ale mě teď napadlo jestli nemysleji chipsy ze supermarketu tam nasypat ale to by těch chipu bylo víc ;-D

0/0
18.1.2008 10:23

Agent

Re: čip

Když chceš něco zvednout (výkon motoru), logicky potřebuješ zvedák a né nějaký chip - čím větší zvedák, tím víc můžeš zvedat ;-D;-D

0/0
18.1.2008 12:18

KYKYRYKY

V dnešní době přece už nemůže zvítězit Octávie...

Octávie a ani Superb( to je ubohý název) na KIU Ceed nemají. To je úplně jiná jizda. Soused ji má, palubovka jak v letadle, místa pro spolujezdce, to se nedá popsat. A ta jízda.Když sedíte ve předu v Octávii, tak když chce řidič zařadit, tak se musíte natlačit na dveře a to  nejsem žádný obr. Hrůza za ty prachy. A poruchovost téhleté " legendy" jak to jeden bambula nazval...zeptejte se v servisech a hodnocení německých autoklubů a TÜV atd. jsou samé lži. A že mají odbyt? Pochopitelně, vždyt´celá státní správa je MUSÍ kupovat. Vojsko, policie, Magistráty... 

0/0
18.1.2008 9:30

Merk

Re: V dnešní době přece už nemůže zvítězit Octávie...

To je ale blábol. Srovnávat Superb a Ceed může jen duševně vyšinutý matlák. S tím odbytem totéž - kolik procent z odbytu dělá česká státní správa? 0,3%? Nebo máš pocit, že se do zahraničí Škodovky vyvážejí proto, že je musí kupovat třeba norské vojsko?! Jinak opravdu nejsem Škodovkomil, ale kritika by měla být aspoň trochu racionální.

0/0
18.1.2008 11:59

Kavicka

Re: Re: V dnešní době přece už nemůže zvítězit Octávie...

Troubo,

v německu je kia, hyundai a skoda povazovana za stejny ksindl. Maji take dost podobny trzni podil

0/0
18.1.2008 14:07

Merk

Re: Re: Re: V dnešní době přece už nemůže zvítězit Octávie..

Troubo, co to má společného s tím, co píšu? Nic.

0/0
18.1.2008 14:29

vonavetrenky

V dnešní době přece už nemůže zvítězit Octávie..

Jo,a že jsem si v Německu...je to 14 dní,musel koupit trojku BMW..Octávka byla jaksi drahá..jsem tady pracovně na tři roky..

0/0
19.1.2008 0:23

vonavetrenky

Re: V dnešní době přece už nemůže zvítězit Octávie...

No Ty si ubožák...chce se mi z Tebe zvracet...fakt se divím,že takový jako ty umí psát a číst.:-©

0/0
19.1.2008 0:21

FK

Re: Re: V dnešní době přece už nemůže zvítězit Octávie...

to jako chceš tu lemru obhajovat, ty si zajdi na duševní, to není možný , tohle ti vydrží 6 let a končí;-D

0/0
20.1.2008 12:23

kalisz

Koukněte se taky na poruchovost podle TUV

Tam taky vede Kia ;-)

0/0
18.1.2008 7:50

qiiz

Re: Koukněte se taky na poruchovost podle TUV

asi proto, že se vyrábí 1 rok ... ;-D

0/0
18.1.2008 8:29

ao

Re: Koukněte se taky na poruchovost podle TUV

Ano. V minulosti starej Carens.

0/0
18.1.2008 12:20

Tom

Re: Re: Koukněte se taky na poruchovost podle TUV

A proc vede? Neni to tim, ze by byl poruchovej, problem je v tom, ze nemel stelovani rucni brzy a tak auta, kterym uz rucka moc nebrzdila, tak neprosly technickou...

0/0
21.1.2008 8:44

Artemio

kolik se do

kolik se do teho véde pytlů pšenice? A kozu na zadní lavicu dostanu až pojedem ke kozlovi? franta chróstal má hundáje a říkal, že jako dobrý, když jedó do města do lidlu nakópiť a do tržnice pro nový adidasky. Jen pré musí sundat zmijovku, že je to kapánek nízké, že totok měla škoda 100 vyřešené lépe. 

0/0
18.1.2008 7:47

performer

njn škodovka nám nějak upadá

F1 to bylo ve své době opravdu něco a nemít tak tragické motory,nebylo by v té době lepšího malého auta.

F2 to je vážně otřes. Starý základ, nové plechy prapodivného designu. Cx horší než Fiat Ducato - aby taky ne, když čelní sklo je převzaté snad z RangeRovera. Díky super té super vysoké a hranaté stavbě to pak na dálnici žere jako ten RangeRover, ale výkon to má jen 60HP....

F3 by měla být uvedena co možná nejdřív, protože F2 je vážně průšvih.

Ne tak Roomster, ten v rámci své třídy snad i celkem ujde  - až na tragické motory a tragické zadní dveře s vysokou nakládací hranou (unikát mezi MPV).

0/0
17.1.2008 23:06

Mr. Dance

nechápu, proč má někdo potřebu

podle auta soudit charaktery. Znám lidi, co jezdí "křápama", přitom jsou velmi solidně situovaní. Prostě nemají potřebu si honit ego, auto berou jen jako přemisťovadlo, neradi budí pozornost atd. Na druhé straně jiní, co nemají pořádný bydlení, ale všechny prachy narvou do nějakýho hogo fogo fára. Sice pak moc nejezdí, protože nemají na benzín, ale jsou "něco". Není to úplně fuk, čím kdo jezdí?

0/0
17.1.2008 21:27

mpes

Re: nechápu, proč má někdo potřebu

bohužel se zdá, že tobě to jedno není, protože jsi převzal rovnítko nová kára = jsou "něco"...

0/0
18.1.2008 14:45

emilio tattaglia

ceed

no, kdybych si kupoval nový auto, určitě by ceed byl favoritem, několik kámošů si poslední dobou pořídilo kie a hyundaie a jsou s nima spokojený, tak už to snad nebude tak hrozný s kvalitou zpracování...

0/0
17.1.2008 21:17

__XXXX___

Proč nevyhrála Fabie?

Protože:

1. Fabie vskutku není narozdíl od Ceedu nové auto.Snad jen ten kontroverzní design.Navíc podvozek a motory jsou stejné jako v 9 let staré předchůdkyni

2. Lidi už přestalo bavit dávat za malé škodovky velké peníze.Zde srovnejte Fabii Combi s motorem 1.4 (59kW) a výbavou ambiente, s Ceedem.Proč by si lidé kupovali za stejné peníze menší auto?Jen kvůli tomu, aby přidali peníze na české poměry velmi dobře placeným zaměstancům škody?Ani nápad.

3. A teď ty rozměry.Komu je co platné, že je Fábia o 10cm větší na výšku, když dozadu se vedle sebe nevejdou ani 3 autosedačky, ba ani 3 lidé? Navíc je toto auto rozměrově divně navržené.Zde se asi škoda inspirovala ve Velké Británii tz. doubledeckerama:-P

0/0
17.1.2008 19:56

__XXXX___

Re: Proč nevyhrála Fabie?

oprava: motor 1.4 má nyní už 63 kW :-P

0/0
17.1.2008 19:57

Chazy

Re: Proč nevyhrála Fabie?

:-)Ty jsi kus cipa viď? Ukaž mi v segmentu malých aut , Peguot, Ranault,Fiat, Opel , kade si pohodlně vedle sebe vzadu sednou tři lidi.To ani v tom Cedníku nesedíš pohodlně.Sedíš určitě lépe , než ve zmiňovaných autech , ale rozhodně né pohodlně .Nebo nemáš vůbec tucha co je sedět pohodlně.A čtyři lidé tam v pohodě sedí tak oco  ti jde? Nebo když se koukneš kolem sebe co jezdí aut tak se schválně mrkni , jak jsou vytížena sedí v tom většinou sám řidič , někdy i spolujezdec. Ale pět lidí se přepravuje málo kdy.;-)

0/0
18.1.2008 9:06

__XXXX___

Re: Re: Proč nevyhrála Fabie?

Jak kdy a jak kdo. Já cestou do práce beru 4 lidi. Takže nás je 5. Už ve fábii 1 bylo málo místa na šířku. A ta nová fábia tomu dodala korunu...

0/0
18.1.2008 12:09

monte negro

Re: Re: Re: Proč nevyhrála Fabie?

jo ty jsi teda borec, tak ty si koupis obii, kdyz vas jezdi 5 a protoze stala za prt, tak si koupis o5 Fobii *rofl*

0/0
18.1.2008 12:21

monte negro

Re: Re: Re: Re: Proč nevyhrála Fabie?

sorry, myslel jsem prd, ne prt (Y)

0/0
18.1.2008 12:22

joyFX

čím chudší

národ, tím chudší duch, a tím vyhraněnější názor na to, v čem kdo smrdí na silnici...

0/0
17.1.2008 15:33

ne

Re: čím chudší

hloupost. Podrobně si prohlédněte Bavorsko. Chudobou zjevně netrpí, a přesto je pro ně auto větší vizitkou než pro Itala boty ...

0/0
17.1.2008 21:50

darmo

Konečně

Konečně někdo řádně ocenil snahu Škodovky dělat zase ze zákazníků hlupáky. Překabátit 7 let staré (motoricky a podvozkově) auto do nové karosérie a vydávat za nové, to jsem škodovce schvaloval s Felicií, která se tehdy docela povedla.

Naproti tomu KIA je od základu nově udělané auto a je udělané zatraceně dobře. Kdo jste v něm nezkusili jet, tak se k němu raději vůbec nevyjadřujte.

Sám jsem se při koupi auta rozhodoval mezi Ceedem Sporty Wagon a Astrou Caravan.

Zvítězila u mně těsně Astra (http://www.spotreby.cz/opel-astra-caravan-1,9-cdti-88-kw-120-hp-a1/), ale jen díky velké slevě z ceníkových cen.

0/0
17.1.2008 14:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.