- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak pánové znalí historie jistě víte že: Německé národy do našeho pohraničí pozval Karel IV jinak to otec vlasti. Ledvinka či Ledwinka - jeho kolaborace spočíval s tím, že setrojil tatru 111 a její motory (dva vedle sebe) poháněly úžasný tank Tyger německé armády. Na Moravě a v Kopřivnici vždy žilo německy mluvící obyvatelstvo, znám mnoho sudeťáků a proty vždy byla Morava vlastí, nikoliv německo kam jsme je my hrdinové z vystěhovaných bunkrů vyhnali. VW a následně všechny Porsche držely jednoznačně Tatrováckou linii, to uznávají i němci.
Brouka se stroji šéf konstruktér Tatry Hans Ledvinka - motor a podvozek - otec zmiňované Tatry a zbytek dodělal rovněž čech Ferdinand Porsche - kdo z Vás byl v muzeu u Porsche, tak se to tam dočetl. Ledvinku naši rudí bratři z GHottwaldovy éry donutili opravovat čerpadla a házet lopatou a při tom to byl jeden z našich nejlepších konstruktéru Jak začal na přelomu století v Tatře, tak chrlil jeden patent za druhým i diferenciál je jeho patent.
jmeno americkeho majora se stridave pise Ivan HURST nebo HIRST, jak je to spravne to teda nevim. V clanku schazi zminka o soudnim sporu tatry s Volkswagenem a to, ze Tatra vyhrala spor o puvod koncepce. Cast produkce Tatry koupil Hitler za valky pro sve dustojniky, ti ale neumeli ridit pretacive auto s tezistem zadu a spousta se jich zabilo......pak Hitler Tatru dustojnikum zakazal. A nekteri zde povazuji tatru 8 za osklive auto - ale napriklad v muzeu moderniho umeni v Mnichove nestoji brouk, ale TATRA 8 !!!!! A co se tyce autoru projektu : Ledwinka-Rakusak s ceskym obcanstvim, Porsche: Nemec narozeny v Cechach, Komenda sice Rakusak z Weyeru, ale to jmeno--ceske ????
Neco jsem se v Americe s Broukem najezdil a mohu vam sdelit, ze to auto velke poteseni soferovi nezpusobilo! Nejhorsi na tom byl ten hlucny a nedynamicky motor , 2000 az 4500 ot. min. to tedy uz i prvni VW Diesel mel vetsi rozsah. Potom to tvrde perovani a v zime za mrazu bez topeni.! Kdyby ho stahli z vyroby uz v r.1965 udelali by lepe !!
Všichni, kdo se trošku zajímají, vědí, že brouk je okopírovaná tatrovka. Nechápu, proč se to tady nenapíše na plnou hubu?!
VW zaplatil Tatře 3 miliony německých marek (v té době velká suma). Bohužel to soudruzi prosrali a Tatru zničili. Alespoň, že přežily náklaďáky.
"Konec evropských brouků začal před třiceti lety"...to je tak,když si někdo nedělá hlavu s interpunkcí:Takhle to vypadá,jako kdyby VW Brouk celých těch 30 let končil...redaktoři iDnes,vraťte školné!!!