Diskuze
Spočítejte si, zda se vám vyplatí benzin, nebo nafta
Děkujeme za pochopení.
kutil
Benzín nebo diesel z pohledu spotřeby při stejné jízdě
Pokud budete chtít jet se 100kW benzínem stejně jako se 100kW dieselem, tak zase takový rozdíl nebude. Je to vše o stylu jízdy.
warhead
boxer
aneb subarko tomu veli ;) Diesel je vseobecne efektivnejsi motor protoze pri stejne davce paliva dokaze vydat mnohem vice energie to je fakt ;) Navic novy boxer ma pri vykonu nad 100 kw porad spotrebu jak TDI na 66/77 ;) Takze zaprisahli ekologove vite co mi muzete chtel bych videt domacnost kazdyho z vas ;)
Andee
Re: boxer
Zas tak žhavý to s tím boxerem není. Parametricky i spotřebou je to téměř stejný motor jako třeba 1.9 JTD MultiJet 16V od Fiatu. Ale oproti koncernovým TDIPD je to samozřejmě o parník dál
performer
nafťák leda pro prase
v nafťácích jezdí leda sockoidní prasata. Je z nich smradu, že je to hnus.
A nakonec těm prasatům v tomto článku říkají ekologové.... Zřejmě tu máme kvůli o pár % menšímu množství CO2 všichni pochcípat na dieselové smrady a jedy.
(hlavně prosím naopakujte ty pohádky o filtrech pevných částic)
Medved
Re: nafťák leda pro prase
I s filtrem se "traktory" nevejdou ani do "benzínových" emisních norem starých 5 let i víc...
VVT
Blbost
Není přece možný srovnávat 1.6 benzín s 1.9 turbodieselem. Jednak ve dvou totožných autech mám stejným stylem jízdy zkušenost 1.6 benzín 100k/150Nm průměr 8-9 litrů (hodně města a dálnice) a 1.9 JTD 150k/305Nm 6,5-7,5 l/100km. Silnější motor, úplně jiný svezení a spotřeba 25% pod benzínem. Naprosto souhlasím s tím člověkem z Auto Dieselu, že benzínová 1.2 se hodí do malýho auta, u větších bude vždycky v kurzu nafta. Je pohodlnější, úspornější a při stejném obsahu i výkonnější, dneska už bez problémů startuje i v mínus třiceti... není o čem. Benzín si pak koupí buď fajnšmekr (velkoobjemový) nebo někdo, kdo fakt najezdí pár kilometrů ročně...
plison
Re: Blbost
A zkoušel jsi propan-butan? A co rozdíl v ceně dieselu a benzínu? Já říkám, že vede propan-butan. Ponechává všechny výhody benzínového motoru, např. zimní starty u starších vozů, náklady na km ještě pod naftou a v neposlední řadě EKOLOGIE! Viděl jsi někdy výsledek měření emisí vozidla na LPG? Jediná nevýhoda je nutnost a cena přestavby, která však většinou nepřesahuje fin. rozdíl mezi benzínovou a dieselovou verzí toho samého auta.
Vasek
chyby
Příspěvek je co se týče tématu bez chyby (snad), ale nachází se v něm spousta překlepů (např. naftové auto octavia 1.6 MPI)
Medved
Ojety hybrid
U ojeteho hybridu bych si dal velke bacha na akumulatory - myslim ty trakcni, kam se uklada energie z brzdeni a ze kterych se pak hybrid rozjizdi. Dostavaji poradne zabrat, takze musi byt dost kvalitni, i tak mozna budou mit dost zivotnosti "za sebou". V kazdem pripade jsou dost drahe (snad nejdrazsi soucast auta) a prakticky jde o "spotrebni material" (u cistokrevnych e-mobilu vetsinou 5let, tady to nebude vzhledem k poctu cyklu lepsi)...
erben3
.
Co to je hybrid? To jako že to spaluje benzín i naftu? Fakt to nevím...
lenin
Popeláři jezdí na plyn
Jedná se o tři automobily pro svoz odpadu Mercedes Econic.. Podle Patrika Romana generálního ředitele Pražských
služeb jsou zhruba o milión korun dražší než stejná auta s naftovým
motorem. Ve výsledku se ale tato investice, nehledě na příznivý vliv na
životní prostředí, vyplatí."Po dobu životnosti vozu, to znamená asi 10 let, je to přibližně 2 milióny korun, které ušetříme na pohonných hmotách."Důvodem jsou výrazně nižší náklady na palivo oproti naftě."Je to zhruba polovina."
lenin
na ftáky
loni sem po 15 letech v benzinech koupil oktavku tdi 10 let starou a sem nadšenej ze spotreby 5,6 a auto tahne pekne odspodu, denne do prace a zpet najedu 58 km z toho pulku mesto
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari
Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...