- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud budete chtít jet se 100kW benzínem stejně jako se 100kW dieselem, tak zase takový rozdíl nebude. Je to vše o stylu jízdy.
aneb subarko tomu veli ;) Diesel je vseobecne efektivnejsi motor protoze pri stejne davce paliva dokaze vydat mnohem vice energie to je fakt ;) Navic novy boxer ma pri vykonu nad 100 kw porad spotrebu jak TDI na 66/77 ;) Takze zaprisahli ekologove vite co mi muzete chtel bych videt domacnost kazdyho z vas ;)
Zas tak žhavý to s tím boxerem není. Parametricky i spotřebou je to téměř stejný motor jako třeba 1.9 JTD MultiJet 16V od Fiatu. Ale oproti koncernovým TDIPD je to samozřejmě o parník dál
v nafťácích jezdí leda sockoidní prasata. Je z nich smradu, že je to hnus.
A nakonec těm prasatům v tomto článku říkají ekologové.... Zřejmě tu máme kvůli o pár % menšímu množství CO2 všichni pochcípat na dieselové smrady a jedy.
(hlavně prosím naopakujte ty pohádky o filtrech pevných částic)
I s filtrem se "traktory" nevejdou ani do "benzínových" emisních norem starých 5 let i víc...
Není přece možný srovnávat 1.6 benzín s 1.9 turbodieselem. Jednak ve dvou totožných autech mám stejným stylem jízdy zkušenost 1.6 benzín 100k/150Nm průměr 8-9 litrů (hodně města a dálnice) a 1.9 JTD 150k/305Nm 6,5-7,5 l/100km. Silnější motor, úplně jiný svezení a spotřeba 25% pod benzínem. Naprosto souhlasím s tím člověkem z Auto Dieselu, že benzínová 1.2 se hodí do malýho auta, u větších bude vždycky v kurzu nafta. Je pohodlnější, úspornější a při stejném obsahu i výkonnější, dneska už bez problémů startuje i v mínus třiceti... není o čem. Benzín si pak koupí buď fajnšmekr (velkoobjemový) nebo někdo, kdo fakt najezdí pár kilometrů ročně...
A zkoušel jsi propan-butan? A co rozdíl v ceně dieselu a benzínu? Já říkám, že vede propan-butan. Ponechává všechny výhody benzínového motoru, např. zimní starty u starších vozů, náklady na km ještě pod naftou a v neposlední řadě EKOLOGIE! Viděl jsi někdy výsledek měření emisí vozidla na LPG? Jediná nevýhoda je nutnost a cena přestavby, která však většinou nepřesahuje fin. rozdíl mezi benzínovou a dieselovou verzí toho samého auta.
Příspěvek je co se týče tématu bez chyby (snad), ale nachází se v něm spousta překlepů (např. naftové auto octavia 1.6 MPI)
U ojeteho hybridu bych si dal velke bacha na akumulatory - myslim ty trakcni, kam se uklada energie z brzdeni a ze kterych se pak hybrid rozjizdi. Dostavaji poradne zabrat, takze musi byt dost kvalitni, i tak mozna budou mit dost zivotnosti "za sebou". V kazdem pripade jsou dost drahe (snad nejdrazsi soucast auta) a prakticky jde o "spotrebni material" (u cistokrevnych e-mobilu vetsinou 5let, tady to nebude vzhledem k poctu cyklu lepsi)...
Co to je hybrid? To jako že to spaluje benzín i naftu? Fakt to nevím...
Jedná se o tři automobily pro svoz odpadu Mercedes Econic.. Podle Patrika Romana generálního ředitele Pražských
služeb jsou zhruba o milión korun dražší než stejná auta s naftovým
motorem. Ve výsledku se ale tato investice, nehledě na příznivý vliv na
životní prostředí, vyplatí."Po dobu životnosti vozu, to znamená asi 10 let, je to přibližně 2 milióny korun, které ušetříme na pohonných hmotách."Důvodem jsou výrazně nižší náklady na palivo oproti naftě."Je to zhruba polovina."
loni sem po 15 letech v benzinech koupil oktavku tdi 10 let starou a sem nadšenej ze spotreby 5,6 a auto tahne pekne odspodu, denne do prace a zpet najedu 58 km z toho pulku mesto