- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ptam se jesli je povinnou vibavou u skodi fabie erbeg ?
Článek v Autobildu.de: Nový Superb s šestiválcovým motorem 260 koní bude stát 22500,- Euro, což je o 10000 Euro levnější, než srovnatelný Mercedes.Počítejte se mnou: Euro je cca 26,- Kč, 22500 Euro = 585 000,- Kč, no řekněme 600 000,- Kč. - V současnosti v tuzemsku prodávaný Superb s šestiválcovým motorem stojí cca 1 200 000,- Kč.Za tu cenu má Němec LEPŠÍ Superby dva! A potom, že není u nás Škodovka předražená !!!
Asi těžko bude stát nový Superb 22500 Eur, když se stávající model prodává v Německu od 28 tis.Eur (Comfort), 34 tis.Eur (Elegance) a 36tis.Eur (L&K). U nás stojí L&K 955tis.Kč, což je cena srovnatelná.
Jen blázen si může koupit předraženou, hnusnou škodofku. To co jinde je standard, u škodovky luxus za patřičný příplatek nebo vyšší stupeň výbavy. Na západ jdoucí škodovky mají v základu mnohem více výbavy, nebudeme diskutovat, že vychází (někde) dráž než u nás, mají-li tam ovše, 5x vyšší platy.
....na feldě praskaly gumové manžety poloos,odcházely dolní kuláky(stejně jako na golfuII.Oktávka a Golfy mají u některých typů motorů problém se zámrzem sacího koše oleje(inovace). U feldy jsem byl také ten "OSTALGIK" se šroubovákem v ruce. Považoval jsem to za výhodu,protože na tom ještě šlo téměř všechno udělat doma v garáži. Od fabie výše začíná problém s odblokováním computerů,takže další šikulové za kilo....
Tak to potom nevim s čim jste porovnávali někteří. Ano, Dacia Logan MPV stojí 300 a Octavie II 500 ale to je "trošku" jiná třída.
Rozhodně pořád pro mě Octavie zůstává nej auto ve srovnatelný cenový relaci. Tak velkej kufr v max. výbavě a stejný třídě pod 750 tisíc prostě jiný auto nemá. To se na mě nezlobte.
Oktávka je v maximální výbavě pod 750 tisíc tak leda s nějakým základním benzínem. Podle konfigurátoru je 1,9TDi se slušnou výbavou tak o 100k dražší.
Mel jsem Felicii, mam Oktavku I z ex-im-portu z Nemecka, a nemuzu si stezovat ani na jednu z nich... Felda sla do sveta s nejakejma 160k km, bez problemu... 1,6 v benzinu, jedine co me na ni jednou zradilo byl vyfuk a reznouci 5. dvere, ale jinak sla jako nova. Octavka to same, 1,9TDI, najeto mela 65k km, kdyz jsem ji bral, ted ma 160k km, nemusel jsem zatim menit ani tlumice, pakrat jsem delal brzdy, tahlo steracu (stara znama zavada octavek), jednu zarovku ... ale co me pobavilo ted nedavno bylo, ze mi zacala blikat kontrolka zhaveni. Protoze mi servisni knizku ukradli (zamky na octavkach jsou shit, to jo), vydal jsem se do hlubin googlu a nasel neco, cemu jsem malem ani neuveril. Blikajici kontrolka zhaveni totiz muze znamenat, ze vam nesviti brzdova svetla (prosty pohled na zadni konec vozu dodal tomuto podezreni na durazu, bylo to tak :))) ). Spinac je totiz jednim koncem napojen na ridici jednotku vozu, a jeho nefunkcnost pak vede RJ k zamysleni, ze asi nejde zhaveni v motoru :))
Po silnicich(ani dalnicich) stejne nemuzu jezdit 200, tak k cemu mi je dobre, ze jedu s pedalem seslapnutym na tretinu a kratim si slachy? Mnohem pohodlnejsi je plyn seslapnuty az na podlahu.
Třeba při předjíždění je dobré mít rezervu ve výkonu ....
Moje první auto byla Octavia combi rv.99, vlastně ještě je, ale prodávám jí. Mám jí skoro tři roky a jsem docela spokojen, jen ten servis je drahý, ale kde není a u už tak starého auta to je v normálu.. Mě osobně se kouslo čerpadlo chladící kapaliny, odešla lambda (4800kč), elektrické stahování okýnek jsem si spravoval a tak různě, nic závažného. Teď se ale koukám po nových autech a Škoda už u mě nevyhrála. Zbytečně drahé a málo výkonné motory. Budu brát Kiu pro_cee'd 1.4 cvvt EX.
ty vole, mít 100 zákazníku jako jsi ty, tak jsem za vodou
kazdy nedochudce si tady zanadava na oktavku to je zas poradek ;) jedno z mych aut je i jednickova oktavka a az na zminenou vahu kterou bych stejne menil za lepsi je to docela v pohode ;) vhodna pro zvyseni vykonu kolem 200 ps pokud vemu jeste rozumne vymeny jako lepsi vstriky turbicko a poradnou spojku ;)
Chystam se koupit nove auto. Podle zdejsich prispevku soudim, ze neni horsi volby nez Octavia a vsichni maji na mysli tu skvelou pravou volbu. Muze tedy nekdo poradit co tedy lepsiho poridit v cenove relaci OII? Coz jsem puvodne zamyslel.
V cenové relaci OII nebo i znatelně levněji je spousta prostorově srovnatelných aut, zvlášť, když se na auta dají usmlouvat slušné slevy.
OII není špatné auto a komu vyhovuje designově a prostorově, určitě nebude koupě litovat.
Já ale zvolil Opel Astra Caravan (http://www.spotreby.cz/opel-astra-caravan-1,9-cdti-88-kw-120-hp-a1/) se subjektivně příjemnějším motorem. Se zvolenou výbavou je levnější už ceníkově, navíc jsem dostal dost příjemnou slevu.