Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Legenda se vrací. Nový trabant přijede za dva roky

Dlouho ohlašovaný plán na vzkříšení legendárního východoněmeckého vozítka Trabant získává hmatatelné kontury. Do původního projektu bavorské modelářské firmy Herpa se zapojila východoněmecká konstruktérská firma IndiKar, která už připravuje výrobu prvního prototypu. Ten má být v roce 2009 představen na frankfurtském autosalonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Englishman

Design

Vypadá to spíš jako nové mini než jako starý trabant.8-o

0/0
3.2.2008 15:31

Milda

Trabant byl kdysi

pro normální obyčejné lidi.Za cenu 260000 už to ale zdaleka nebude lidové vozidlo tak,jak bylo dřív.Akorát by tam mohl být čtyřtaktní motor,aby to tolik nečudilo a nesmrdělo. Ikdyž některé staré nákladní automobily jsou daleko horší.A lidé by určitě kupovali jako dřív a já taky R^[>-] ;-)

0/0
3.2.2008 14:50

Yarda.

Trabant IMHO patří do doby kdy to bylo obyčejné auto.

Pokud někdo nechce stavět repliku se stejným motorem, karosérií apod. aby bylo pokud možno k nerozeznání od vzoru, asi v normálním provozu díru do světa neudělá. Ale to auto co se chystá bude něco jako když režižér natočí film "na motivy..", bude se IMHO zvenku trabantu trochu podobat takže jej nebudou chtít ani případní staromilci ani ti co chtějí normální auto do normálního provozu.

0/0
2.2.2008 19:31

Yarda.

Re: Trabant IMHO patří do doby kdy to bylo obyčejné auto.

Sorry - Pokud někdo CHCE stavět

0/0
2.2.2008 19:32

Bob

Já to podporuju.

Pokud se to skutečně na trhu uplatní, mohla by vzrůst i popularita a možná i cena starých trabošů.

0/0
1.2.2008 14:38

pes Muki

no jo

No jeslize asi 40 procent lidi rika, ze se za komunistu meli lip, tak ma u nich nadeji na odbyt. Koupi si ho z nostalgie, aby jim pripominal stare zlate casy

0/0
1.2.2008 3:22

Koumeles

Jeslti bude mit kastl s plastu, tak jdu do neho

:-)R^

0/0
30.1.2008 10:41

jahodove_ticho

ze tří reinkarnací

dopadla dobře jen jedna a to Mini Cooper. Když tak koukám na tu hračku, pochybuji že by lákala ženský vzhledem, chlapy výkonem a všechny atraktivní cenou. Ale rarita to bude dobrá :)

0/0
29.1.2008 20:55

arkus

Re: ze tří reinkarnací

a co panda, auto roku 2005 ?? ;-)

0/0
29.1.2008 23:19

Rebby

Re: ze tří reinkarnací

A co Fiat 500? :-)

0/0
30.1.2008 20:24

Ola

Re: ze tří reinkarnací

A co New Beetle?

0/0
1.2.2008 15:48

šnek

Re: Re: ze tří reinkarnací

to byl zrovna blbej příklad, ten beete ;o)

0/0
9.2.2008 15:03

...

na pristi rok

Skoda MB na pristi rok ohlasila navrat sve nejvetsi legendy na 4 kolech, skody 120. ;-)

0/0
29.1.2008 18:27

Ublink

Re: na pristi rok

Ale no tak, stodvacky se nikdy nepřestaly vyrábět. Akorát teď se jim honosně říká HTP:-(

0/0
29.1.2008 22:54

TurboFrank

Re: Re: na pristi rok

Závist?

0/0
30.1.2008 10:12

arkus

Re: na pristi rok

ano, podle posledních zpráv se bude jednat o osmidveřový model ... :-P

0/0
29.1.2008 23:20

CH4NDL3R

trabi?

podle me to ani nejde neco takovyho udelat..  vypada to jenom jako jeden z mnoha vytunenejch trabiku...a jeste k tommu docela chabej..teda aspon ten model nic moc...kazdopadne jestli bude stat 300 000kc...  tak newim jestli do toho moc lidi pujde...prece jen bakelitak.......

ale jinak jim drzim palec..osobne jsem mel 2 trabanty...a kdyby to jelo tolik kolik to chlasta...bylo by to fajn

0/0
29.1.2008 18:21

STAFO

Re: trabi?

NA CENE JISTE BUDE ZALEZET ALE  CHTEL BYCH OPONOVAT,LUXUSNI VUZ USA ,KORVETA ZA 45 TISIC DOLARU JE TAKE Z PLASTU - BAKELITU...

0/0
1.2.2008 16:41

honza_

trabi

ty vypadá z boku trochu jak ten Chrysler 300CC :)

0/0
29.1.2008 17:32

Tryskoprd

Moderní brouk je hnusnější;

takže trábošovi fandím. R^

0/0
29.1.2008 13:58

Alex

trabant

Mně se líbí, jen by to chtělo jinou barvu a jinou přední masku :-)

0/0
29.1.2008 13:38

Sibi

Re: trabant

A jinou cenu

0/0
30.1.2008 22:42

thegrid

krach

podle mě to bude končit krachem. Ano, bude několik fanoušků, kteří si ho z nostalgie koupí, ale já teda pro tu jeho minulost ne i když  to může být dobré auto

0/0
29.1.2008 12:48

dagi

Hmmm

Neviem rad by som to videl nazivo ale moj prvy dojem je dost rozporuplny. Ako normalne sa mi nepacia vyroky "znalcov" tu na idnes.cz, ale ako toto fakt musim povedat "hnus pane velebnosti, du blejt" :-©:-©:-©

0/0
29.1.2008 12:19

thegrid

Re: Hmmm

máte pravdu kelišová, máte pravdu

0/0
29.1.2008 12:50

dagi

Re: Re: Hmmm

hehe dobryyy ;-D;-D;-DR^R^

0/0
29.1.2008 13:02

iuos

hmm

no, pěkně ho d o j e b a l i :-©:-©

0/0
29.1.2008 12:08

Železobetonová Krysa

Re: hmm

Vůbec né, vypadá to dobře. :-)R^

0/0
29.1.2008 12:09

apokalypsa

Kratka pamet nebo neznalost?

NDR nebyla komunisticka, ale socialisticka...

0/0
29.1.2008 11:51

Taar

Re: Kratka pamet nebo neznalost?

DDR nebyla ani komunistická, ani socialistická, byla demokratická (viz název státu). Nic to ale nemění na tom, že tam vládli komoušové a do demokratické měla daleko.

0/0
29.1.2008 12:06

leopard666

Re: Re: Kratka pamet nebo neznalost?

Bylo to asi myšleno tak že drtivá většina diskutérů nezná rozdíl mezi socialismem a komunismem.

0/0
29.1.2008 12:19

honza-v

Re: Re: Re: Kratka pamet nebo neznalost?

Ten rozdíl nezná ani drtivá většina novinářů.Komunismus nikde nebyl.U nás,v Německu i Rusku vládl socialismus.Komunismus byla bolševická idea,kdy bude vše zadarmo a všichni budou mít vše.

0/0
29.1.2008 13:06

honza_

Re: Re: Re: Re: Kratka pamet nebo neznalost?

komunismus se téměř "vydařil" v několika asijských zemích - nejblíž k němu měla asi Kambodža, ovšem ani Korea nebo Čína za Maa k němu neměly až zas tak daleko

0/0
29.1.2008 17:34

cc

Re: Re: Re: Re: Re: Kratka pamet nebo neznalost?

Nejbliz ke komunismu maji izraelske kibuce. Ale i ty pomalu zanikaji.

0/0
29.1.2008 19:07

barbudo

Re: Re: Kratka pamet nebo neznalost?

... kdo že v NDR vládl?

0/0
29.1.2008 20:51

Radek

výzkum

Spolu s Járou Cimrmanem lze tvrdit, že ze 14.000 lidí 93% projekt podpořilo, nový vůz si ale následně nikdo nechtěl koupit ;-D

0/0
29.1.2008 11:51

jiri

Re: výzkum

R^R^ Pravdu díš R^R^ Minimálně polovina dotázaných odpověděla pravý opak toho co si skutečně myslela;-D;-D;-D

0/0
29.1.2008 12:14

jiri

Doufám

že to nebude stejná hrůza jako většina "retro"carů z posledních let... tedy předražené auto s minimální užitnou hodnotou, parazitující na image starého, legendárního modelu. Jediné co se povedlo je Fiat 500 (uvidíme jak se bude prodávat -panda má při nižší ceně vyšší užitnou hodnotu), jnak ty ostatní (new beatle a Mini jsou dost hrůza)

0/0
29.1.2008 11:50

Železobetonová Krysa

Re: Doufám

Beatle je pixla, Mini je pěkný, akorát drahý jako prase... :-/

0/0
29.1.2008 12:11

jiri

Re: Re: Doufám

no vždyť to, máně adresně, ale píšu

0/0
29.1.2008 12:13

honza_

Re: Re: Re: Doufám

kdepak, tvoje "mini hrůza" vyznělo, že tak, že mini je hrůza. A mini je krásný, ale drahý (to druhé platí i o broukovi)

0/0
29.1.2008 17:36

obcasnykomentator

Re: Doufám

Vzhledem k tomu, že se objevuje snaha a potřeba vrhnout něco levného na chudé východní trhy, mohl by nový Trabi, přinejmenším v základní verzi, skutečně zůstat na té proklamované nízké ceně.

A pro fajnšmekrovské ostalgiky jistě budou v nabídce motory a výbava, jež základní cenu vyšponují na trojnásobek.

0/0
29.1.2008 17:52

cc

Re: Doufám

500 se prodava tak ze je vyroba na vic nez pul roku vyprodana.

0/0
29.1.2008 19:09

arkus

Re: Re: Doufám

no vzhledem k tomu že jich vyyráběj pár kusů denně, není se co divit :-P:-P ale vážně: kdo tyhlety marketingové řeči asi tak rozšiřuje ?? žeby konkurence ?? ;-)

0/0
29.1.2008 23:17

Kuba

tohle není trabi

Proč se baví o 5 ti dveřové verzi? Asi mám špatnou pamět, ale myslel jsem, že Trábi je dvoudvéřák nebo třídvéřák...

0/0
29.1.2008 11:32

Železobetonová Krysa

Re: tohle není trabi

No a. Když se zachovají některé specifické designové prvky z hlediska užitné hodnoty není důvod aby nový model nebyl 5ti dvéřový, naopak vypadá to dobře.:-)

0/0
29.1.2008 12:14

wildge

Slaby vykon motoru

neni nutne nevyhoda. S puvodnim trabosem to bude mit spolecne jen nektere prvky designu. Jinak nic. Je to stejny pripad jako nove vydani Brouka. Nevidim duvod, proc by si to do mesta lidi nekupovali. Zvlast, kdyz jim to udela radost.

0/0
29.1.2008 11:00

roba21

Re: Slaby vykon motoru

No důvodem by mohla být značka - prakticky noname a otřesný design (to je ale subjektivní).

0/0
29.1.2008 11:13

xentar

Re: Re: Slaby vykon motoru

ren design na mě nepůsobí extra zle, je to lehce retro, ale to může spoustě lidí vyhovovat.

0/0
29.1.2008 11:28

kuchta1

Re: Re: Re: Slaby vykon motoru

Design je opravdu zajímavý, ale taková Laguna to určitě není....;-D

0/0
29.1.2008 11:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.