Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Také nejmenší renault se chce prohánět po okruhu

Do Ženevy dosviští nabroušený mrňous s šestnáctistovkou o výkonu 133 koní, jmenuje se Renault Twingo Renault Sport.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jana

je to fešák

Já mám nové Twingo od prosince a je to můj mazel. I to minulé které jsem měla čtyři roky, byl mazel a spolehlivý autíčko.

Twingo je fajn autíčko. R^R^

0/0
7.2.2008 22:21

Andee

Re: je to fešák

Hm, tak to vyprávěj kolegovi... má teda už poměrně obstarožní (10 let), ale takovýho žrouta peněz jsem fakt ještě neviděl... a on ho blázen nechce prodat... :-/

0/0
7.2.2008 22:24

Ivoš

Re: Re: je to fešák

já mám twingo čtyři roky najeto 120 tkm a pohoda. klidně si koupím další. navíc to nový twingo je fakt hezký autíčko.

0/0
7.2.2008 23:20

Andee

Re: Re: Re: je to fešák

Jak píšu, už ho má starší... a sype se teda fest...

0/0
8.2.2008 10:57

m

Re: Re: je to fešák

jako podle mě 1-5 procent takových šťastných exemplářů být může ... ale ta věta a "nadosmrti" je fakt k popukání - neznám moc lidí co by tvrdili že Renault je etalonem životnosti :D

0/0
8.2.2008 10:59

Tom

Re: je to fešák

Tady je nas taky spousta spokojenych 8-o WWW.RENAULT.NAZORY.CZ 8-o

0/0
7.2.2008 22:37

Andee

Re: Re: je to fešák

Že tě to ještě baví, otravovat si život kvůli jedný nekvalitní káře... :-P

0/0
7.2.2008 22:41

Ivoš

Re: Re: je to fešák

tome seš zdravej ?

0/0
7.2.2008 23:22

m

no teda ;o)

"Oproti sourozencům, kteří budou nadosmrti vozit děti ze školky" ...zajímalo by mě do čí smrti? ;o)

A pak taky rád bych viděl ty kola neskromných rozměrů... (16"???) ;o))

Teď nevím jestli to je celý Apríl nebo jestli redakce nikdy neseděla v autech typu BMW a spol :-)

0/0
7.2.2008 16:46

iuos

hmm

proč sem taháš BMW?

0/0
7.2.2008 17:28

m

Re: hmm

protože si třeba tak představuju "sportovní" a zuřivý auto ;o))) No proti gustu... ;o)

0/0
8.2.2008 10:58

greg

Re: no teda ;o)

Vole, nemuzes porovnavat auta za 2mega s takovejhlema maketama rychlejch aut. A ani o to nejde, jestli si to nekdo chce koupit tak at si to koupi....:-P 

0/0
7.2.2008 19:40

m

Re: Re: no teda ;o)

proč ne? Nějaké pravidlo diskuse? :D

0/0
8.2.2008 10:57

m

Re: Re: no teda ;o)

...pokud to ale chceš vysvětlit polopatě: radši koupím za 300is. ojetýho BMW 3 než tohle nový "autíčko". Nemusím snad vysvětlovat proč, nebo ano? BMW nemusíš kupovat hned za 2 mega. Stačí ojetý 6-8 let, neb s kvalitou u některých vybraných modelů je to lepší než u 2 roky starýho Renaulta ;o) Takže jestli jetou trojkovou řadu BMW nebo Renaulta... myslím že by sis toho vola měl příště rozmyslet ;o)

0/0
8.2.2008 11:10

iuos

hmm

proč vyrábět nový auta, když se daj koupit starší ;-D

0/0
8.2.2008 11:55

freshgrind

Re: hmm

A to jsi jako "pochopil" z mého příspěvku? Tak si ho přečti ještě jednou ;o) ;-D;-D;-D

Ať si každej vyrábí auta jaký chce, ať si kupuje Renaulta kdo chce, moje poznámka vyjadřovala MŮJ názor. Jen chci vidět tohodle paskřivce po 6ti letech a toho kdo si to koupí ;o)))) ;-D

0/0
8.2.2008 15:31

Andee

Re: no teda ;o)

Ta "kola neskromných rozměru" - to mě taky pobavilo. Ale z jiného důvodu. Autorem článku je jako obvykle "autoSaiver" studentík Franta Dvořák, který není schopen do článku vecpat ani všeobecně známé základní informace a jenom mlží, aby to bylo dost dlouhý.

Standardně bude na 16", 17" budou za příplatek...

0/0
7.2.2008 22:12

m

Re: Re: no teda ;o)

z čehož plyne že to bude auto pro študáky:-) Asi ta cena a hlavně kvalita tomu bude odpovídat:-))

0/0
8.2.2008 11:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.