Diskuze
Dvě spojky jsou lepší než jedna
Děkujeme za pochopení.
BBarret
a pana Teslu jste znali??
http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10167894936-detektor/207562221450001-08.01.2008-22:15-tunguzsky-meteorit-a-pan-blesku.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.ceskatelevize.cz/vysilani/10167894936-detektor/207562221450001-08.01.2008-22:15-tunguzsky-meteorit-a-pan-blesku.htmlrudastraka
vw
at se to priznivcum zabozroutu libi nebo ne, vw je prukopnik v rozsirovani spickove techniky za rozumnou cenu normalnimu plebsu. neni to poprve, co vw jako prvni nasadil v masovem meritku novou techniku a teprv pak nasledovaly ostatni automobilky
vodic
No to je zase piiiiiiip
Ti vyrobci uz nevi cim by zvysili cenu aut. Co takhle soupnout do kazdeho kola elektromotor, vykonove prvky do ridici jednotky vyjdou tak max. na 10tis (pohybuji se v oboru - tohle je zvladnute uz asi tak 40let a pritom u kazdeho elektromobilu se vyrobce chlubi jak je uzasny, ze to dokazal), jednoduchy motor jako generator a par baterii na preklenuti spicek. Tohle reseni pri seriove vyrobe musi vyjit mnohem levneji. Ale to ne, to byste pak museli zahodit pulku vyrobni linky a to se Vam nechce, ze?
Uz se tesim az za vysypanou spojku necham v servisu 30+. Doted si spojky opravuju sam, ale tenhle vymysl bych evidentne uz dohromady nikdy nedal.
von Kleist
Re: No to je zase piiiiiiip
Pred 40 lety by tedy ty vykonove prvky vypadaly diametralne jinak, stejne jako motory. Takove auto ala lokomotiva... ani dnes by to ale nemelo nizsi hmotnost nez bezne auto. Hmotnost 4x motor s redukcnimi prevody + generator + akumulatory spicek bude vyssi nez hmotnost jedne prevodovky. A levnejsi by to uz vubec nebylo. Krom toho ucinnost tohohle serioveho retezce by byla nebyla zrovna nejvyssi. Plusem by ale byla moznost provozovat spalovaci motor v optimalnim rezimu a kratce pojizdet na elektriku. A nikde neni duvod proc by to melo byt celkove levnejsi. Mnoho let zvladnuta vyroba tech par kolecek nutnych pro spravnou funkci prevodovky rozhodne nestoji extremni penize....
Spis jde dnes o to prodat co nejvic prace, kdyz neni vule k opaku u beznych spalovacich aut, proc by mela byt u vyse uvedene koncepce?? Neni pro to zrejme duvod.
VoiToi
voitoi@volny.cz
Zrušte převodovky a spojky. S elektromotorem se řadit nemusí.
wildge
Re: voitoi@volny.cz
Jako druhe auto do mesta bych elektromobil bral urcite uz ted. Jenze nejsou bezne k mani. (A za rozumnou cenu uz vubec ne.) Hybrida nechci. Ale pekne si potichoucku svistet do prace, do kramu a zpatky domu na baterkach, to by se mi libilo.
Radecek
Unika mi smysl
Reci jsou to opravdu hezky, ale jak to chapu, tak s touto prevodovkou prichazi v uvahu radit vzdy jen z licheho stupne na sudy nebo opacne. Takze pri takovem podrazeni 5-3 je to k nicemu.
Myslim, ze by konecne mohli vymyslet nejake levne reseni na prevodovku s plynulym prevodem, kdy by motor neustale bezel v optimalnich otackach a hned by se to na spotrebe projevilo nekolikanasobne vic, nez nejaka uzasna dvojspojkova prevodovka, ktera jen prodrazuje cenu auta a prakticky nema zadny vyznam.
Ebo
jo..
..a pak když se vys*re..tak oprava nestojí 5K ale rovnou 30 ..a to se vyplatí
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!