Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorky na naftu: vojenské speciály i supersporty

Spojení, nad kterým ortodoxní motorkář ohrne nos. Není jich moc, ale existují. Klasikem a jediným opravdu sériově vyráběným dieselovým motocyklem byl Royal Enfield z Indie, ale v poslední době se objevilo několik dalších zajímavých pokusů...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kawasaki

Jawa

Do jawky stačilo sbrousit hlavu. A jelo to na všechno. Jednou jsem za jízdy vyndal šášák a jel do Prahy.

0/0
15.2.2008 9:51

pepa

Benzinak

Ono i kdyby benzinove masiny delali trochu s ohledem na ucinnost, taky by musely brat do 3.5 litru. Prece jen vezou par kil a odpor vzdychu je oproti autu mensi. Ale to by nesmel byt vrchol vykonu v 10.000ot :-p

0/0
14.2.2008 15:34

rzr

Re: Benzinak

To byste ale musel zapomenout na současné výkony. 180k z litru v 10000ot by to asi nebylo............

0/0
14.2.2008 20:25

kybler

Re: Benzinak

Dělaj, třeba Yamaha YBR250 nebo honda CBF250 je přesně to, o čem mluvíš :-) Akcelerace a maximálka jako průměrné auto a spotřeba okolo těch 3,5l ;-)

0/0
14.2.2008 21:11

chatab

Skoda te ceny

ten Neander vypada zajimave R^

0/0
14.2.2008 11:27

BBarret

Hmm

Ten dojezd t KLR musí být dost pšes 2000 km na jednu nádrž.8-o

0/0
14.2.2008 9:14

zenon

Re: Hmm

Kua, na jednu nádrž do Španělska ;-D

0/0
14.2.2008 21:03







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.