Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Dodge Challenger: plýtvat benzinem je tak krásné...

Levý loket z otevřeného okénka, cigareta v pravém koutku a noha na plynu nepovolí, ani když do tetelícího se vzduchu nad Route 66 začne křičet policejní houkačka. Zvuk a síla osmiválce jsou opojné...

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Capri

Po 38 letech skoro dohnal předchůdce

Hezké. Ovšem ze sedmi motorů sériově nabízených v Challengeru 1970 jich pět umělo čtvrtku pod 14 sec......ani výkon se nikam nepohnul. Bylo by zajímavé, kdyby při nějakém předvádění SRTčka přijel děda s veteránem skoro 40 let starým a veřejně mu natrhl zadek...

0/0
24.12.2008 11:56

Brutus

Original

Orig. je Orig.

http://www.carbodydesign.com/archive/2006/01/16-dodge-challenger-concept/Dodge%20Challenger%20lg.jpg

0/0
18.2.2008 9:15

hadrák

pěkný auto

co to tady zase dneska, chovanci, píšete za blbosti????8-o Dodge Challenger je hezký auto, kdybych na něj a na provoz měl, v USA bych si ho určitě pořídil, leč na naše klikaté okresky je dvoutunové auto s automatem poněkud nevhodné....

0/0
17.2.2008 13:13

american muscle

american muscle

Videl jsme ho v Dubaji, vypada fakt super

0/0
16.2.2008 22:37

Overball

nadpis děsnej........

.... ale článek supr. Upřímná pochvala autorovi R^

0/0
16.2.2008 9:49

petrmalyx

No, nemyslim

ze by spotreba tohohle zazraku byla nejak silena. Rozhodne pokud do toho budu lit osmdesatioktanovy benzin s deseti procenty lihu a nebudu s triapullitrem moc blbnout (jde o pocit z jizdy, ne o opojnou vuni spalenych pneumatik), tak to prirode uskodi mnohem min, nez vyklechtana felda.

No a pri srovnani toho sestilitru  s nasi oblibenou oktavkou 1,9  tdi - ano, bude to zrat hodne, ale zase emise budou mnohem mene skodlive.

0/0
16.2.2008 1:38

oId fashioned Vince III..

jo, před dýzou v Benešově nad Ploučnicí

to může udělat na vidláky dojemR^;-D;-D

0/0
15.2.2008 20:06

jb

Kladivo na Bursíka

:-)

0/0
15.2.2008 16:31

roba

Pěkné autíčko

Jestli se někdy dostanu ke své plánované cestě do Ameriky, tak si takového drobečka půjčím a osobně si Route 66 projedu. :-)

Jo a Buríkovi osobně pošlu pohled od benzíky v poušti. ;-D

0/0
15.2.2008 15:54

kuba78

Re: Pěkné autíčko

bohuzel tohle u Hertzu nemaj. musel sem se pokojit s novym mustangem, ale taky to melo neco do sebe.. :-)

0/0
17.2.2008 18:25

boryokudan

ano

3x ano! Fakt hezký, ale Mustang je asi hezčí..

0/0
15.2.2008 15:27

Bubla

AUTO

To je aspon AUTO! Ne jako ty prditka co jezdej v Evrope. ;-)

0/0
15.2.2008 15:20

mimouch

Re: AUTO

Myslíš prdítka jako Ferrari, Porsche, Lamborghini apod.? ;-)

0/0
15.2.2008 17:33

DYŽON

Re: Re: AUTO

ano, řekl bych, že přesně tyhle módní buzykáry měl zřejmě na mysli.

0/0
15.2.2008 18:15

JV

Re: Re: Re: AUTO

Ty buzykary o kterych pises by bez problemu Challenger sfoukly. Italove narozdil od amiku slyseli o necem jako je aerodynamika, takze nestavi krabice tohohle typu. Rikam to jako fanda obou, italskych i americkych aut. I kdyz k Italum mam o neco blize.

0/0
16.2.2008 21:49

Michal

Re: Re: Re: Re: AUTO

No tak rozdíl mezi těma autama je docela stejnej jako mezi silniční motorkou a chopprem u obou je pocit z jízdy 100% jen někdo si to šine 100 a má rád bublání a někdo chce jet 300 a je mu jendo jak ta mrcha řve :-)

Jinak chtěl bych sedět v tom autě když to startuje .. .to musí bejt krása jak začnou pracovat válce ..

0/0
18.2.2008 9:06

mimouch

No já nevím...

Nějak mě ten americký přístup k autům neoslovuje. Před diskotékou to určitě nadělá parády spoustu, ale radost z jízdy si osobně představuji jinak, než dupat na plyn na rovné silnici v téměř dvoutunovém autě s automatem... Ale vizuelně je to krásné!

0/0
15.2.2008 12:31

Capri

Re: No já nevím...

Kolik myslíš, že váží Ochcávka ? Asi 1400 kilo, a modly jako BMW a MB ke dvěma tunám....

0/0
24.12.2008 12:35

Kevin Costner

požitek

Ano, kouření za jízdy při 200 km/h s otevřeným okýnkem je skutečně opojný  zážitek ;-D

0/0
15.2.2008 11:20

Caretaker

Re: požitek

No jasně, protože je kouření a kouření. Však jednou taky oceníš. ;-D;-D;-D

0/0
15.2.2008 14:57

Alex

Re: Re: požitek

;-D;-D

0/0
18.2.2008 9:14

tomas

nechapu

jak se to muze nekomu libit, designove je to paskvil i kdyz to asi jezdi pekne...

0/0
15.2.2008 10:35

xKROKODYLx

Re: nechapu

souhlas

0/0
15.2.2008 12:11

in4mator

Re: nechapu

Mne se treba nove americke auta libi skoro vsechny, asi se tam odstehuju... :-/

0/0
15.2.2008 12:16

jouda

Re: Re: nechapu

Tohle me bere, spousta lidi ma sen stary americky auto a tohle je alternativa proste "muscle car"

0/0
15.2.2008 13:46

DYŽON

Re: nechapu

nesouhlas. design je starej dobrej a vážně R^. nicméně chápu, že když jde o design, tak jde o gusto. a proti tomu ...

 

0/0
15.2.2008 18:18

So

Cena

Je nasazená dost vysoko (oproti Mustangovi o 50%).Samozřejmě na US poměry- v EU ho budou překupníci nabízet za dvojnásobek - stejně jako zloděj Charouz takto dováží Mustangy... 

0/0
15.2.2008 9:09

Jarek

Re: Cena

Však si to nemusíš kupovat u Charouze ...

0/0
15.2.2008 10:32

So

Re: Re: Cena

Však to tam nekupuji :-) Byl to jen příklad, kdy za Mustanga, který začíná $20t, chtěl skoro milion Kč.

0/0
15.2.2008 12:23

kluboš

Re: Re: Re: Cena

tomu se řiká nika na trhu....můžeš se do toho pustit, když zajistíš dovoz, servis a budeš úspěšnější s cenou než charouz nebo třeba uscars...tak si ho k tobě přijdu koupit.

0/0
15.2.2008 13:19

So

Re: Re: Re: Re: Cena

Už jsme úplně jinde-nehodlám nic dovážet, prodávat ani kupovat. Článek i příspěvek byl o Dodge a ten je dle mého prostě moc drahý. Toť vše.

0/0
15.2.2008 14:58

kluboš

Re: Re: Re: Re: Re: Cena

reagoval jsm na slova o zlodeji charouzovi...ackoliv je to opravdu clovek s neprilis dobrou povesti (z jinych duvodu), tak prodava za tolik za kolik se mu to vyplati (..a nekdo koupi). konkurovat muze kazdy....

0/0
15.2.2008 15:43

jb

Re: Re: Re: Re: Re: Cena

tak važ slova debile,já bych tě hned zažaloval

nejsi náhodou od Haška z klubu ?

Ti mají také ve zvyku žvanit o igelitkách s miliony bez důkazů Rv

0/0
15.2.2008 16:34

So

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Cena

Puberťáci za klávesnicí mě vždy pobaví ;-D

0/0
15.2.2008 18:07

blábol

Re: Cena

ale nejdřív si k ceně v USA připočti dopravu, clo, DPH, homologaci a pak je teprve marže prodejce.... Rv když něčemu nerozumíš tak se radši nevydřuj, působí to dost hloupě :-©

0/0
15.2.2008 19:29

sotva

Re: Re: Cena

Ano, to všechno dohromady navýší cenu asi o třetinu tj. 33% (nejdražší je clo 10% a DPH 19%). Charouz si ale přiráží tak 133%.

0/0
18.2.2008 16:56

Phantom2005

Má ty dobroto, ...

... kde si mohu kleknout a vzývat boha HEMI V8? ;-)

Nejdřív nový Mustang, po něm Charger, Camaro a teď Challenger, retro vlna má fakt něco do sebe.

0/0
15.2.2008 8:41

rypal

kdy se USA konecne probudi?

kdy si amici uvedomi,ze tornada,hurikany a zaplavy jsou z casti vysledkem spotreby jejich aut,ktere zerou 100 litru na kilometr???

0/0
15.2.2008 8:30

QuuQ

Re: kdy se USA konecne probudi?

Tak teď nevím,  jestli se snažíte být vtipný, nebo jste oprvadu až tak zaslepen všemy těmi žvásty o ekologii, globálním oteplování atd. Korm toho jste pravděpodobně nikdy neseděl v něčem, co má podobný motor, protože něco tak nádherného jako zvuk amereckého V8 co má více jak 5 litrů "obsah", svist pálících se pneumatik byste jim nikdy nemohl vyčítat...

0/0
15.2.2008 8:38

kluboš

Re: kdy se USA konecne probudi?

paneboze, myslite ze si neco podobnyho koupi kazda rodina? spousta se tam plahoci v chevy, ktery do tohohle ma sakra daleko...

0/0
15.2.2008 8:58

Adalbert Kolínský

Re: kdy se USA konecne probudi?

zatím no. 1 blábol dne

0/0
15.2.2008 9:27

Shackall

Re: kdy se USA konecne probudi?

Prosím různé levičáky a ekoaktivisty, aby se nevyjadřovali k tématu, kterému nerozumí. Tohle auto není a ani v minulosti nebyla žádná praktická věc, ale spíš umělecké dílo nebo přesněji řečeno hračka pro velké kluky. S takovými auty nikdo nejezdil ráno do práce a pak nevezl děti na hokej.

Ačkoliv mám obavu, že mě dotyční stejně nepochopí :-(

0/0
15.2.2008 10:16

kluboš

Re: Re: kdy se USA konecne probudi?

což jsou samozřejmě kecy....

0/0
15.2.2008 12:43

m

Re: Re: Re: kdy se USA konecne probudi?

ale pravdivý ;o)

0/0
15.2.2008 13:38

MUF

Re: kdy se USA konecne probudi?

Jiný pohled na věc je, že je to důsledek nekontrolovaného množení lidí v zemích 3. světa a jejich chování se k přírodě jako kobylky. Myslím, že pokud si vydělám poctivě například 30.000 čistýho měsíčně, mám právo si koupit bez výčitek až 1000l benzínu měsíčně a ten protopit v autě s jakoukoliv spotřebou. Pokud nechceme zpochybňovat základní paradigmata, na kterých stojí ane společnost.

0/0
15.2.2008 14:41

jb

Re: kdy se USA konecne probudi?

určitě pročoudí méně,než 2.000.000.000 číňanů a indů,až sednou do svých nových laciných litrových aut...

0/0
15.2.2008 16:37

kuba78

Re: kdy se USA konecne probudi?

no vsak si taky ty tornada a hurikany uzivaj vyhradne oni, ja sem teda tornado nad prahou nepotkal ani nepamatuju :-))

0/0
17.2.2008 18:27

Rechnungsnummer

jistěže klasická "Amerika"

a až bude drahé fuell, 

zajdeme si pro něj do Venezuely s Nimitzem, že ano.

:-©

0/0
15.2.2008 8:29

Schmouddle

Re: jistěže klasická "Amerika"

A oni slovem "fuell" ráčejí mínit nějaký anglický novotvar?

Když nevědí co mektaj tak raděj držej hubu...jinak vědí že se ostatnímu P.T. čtenářstvu jejich projev jeví jako :-©.

0/0
15.2.2008 13:23

Rechnungsnummer

Re: Re: jistěže klasická "Amerika"

feull je obyčejný překlep, nic více nic méně.

"mektaj", "držej hubu"  atd.   hm,

vono to mentální grcání nebude tak jednoznačně  na straně mé,  

sir.

0/0
15.2.2008 14:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.