Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Peugeot 308 SW: kombi pro sedm bude mít 175 koní

Rodina třistaosmiček se rozrůstá o další karosářskou variantu. Pod tradičním označením SW se skrývá prostorný bachratý kombík, který odveze až sedmičlennou posádku. Přiváží také novou verzi přeplňované jedna-šestky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

marty

a co nejdriv radsi otestovat

ja pazoutem spokojenej moc (takze predem zaujatej), ale kdo neveri tak si to nejdriv vyzkousejte na testovaci jizde. ted maji zrovna akci. WWW.priprad308.cz

0/0
23.3.2008 12:31

Horways

pěkný jenom ty přední světla za chvíli budou až někde u prdele-prostě zepředu je to hnus.Zezadu dobrý,ze strany dobrý,ze zhora dobrý,interiér taky dobrý ale ten předek(:-©:-©) no...:-/

0/0
26.2.2008 23:21

mirek

toyota

To vůbec není tím kupuji si auta dle vlastního výběru a zkušeností a nenechám si do toho nikoho kecat.Jezdím tím co mi vyhovuje a protože jsem se dost spálil s VW a citren mi naopak vyhovuje na dlouhé ježdění,tak přehlížím i velmi výhodné ceny předváděcích aut u tchána.On je peugeoťák a já mám rád citroeny a nedám na ně dopustit.Navíc mi tonda nemá jakýkoliv důvod lhát o spolehlivosti peugeotů.Závady mají jako všechny auta ale odchází zejména elůektronika a to siemens eventuelně Bosch s tím jsou problémy a Francouzi začínají osazovat japonské komponenty.Dost o tom vím,tak se uklidni a diskutuj s někým,kdo o tom nemá ani páru.

0/0
20.2.2008 15:21

Eugen

Re: toyota

Mám půl roku (21.000 km) novou 307 SW po faceliftu a taky jsem měl z těch různých stěžovatelů  na kvalitu fr. aut fobii. A pořád nic. Pazvuky - nic, elektrika - v pořádku, neteče mi tam, volant nevibruje, prostě to auto je super pohodlné a zatím 100% spolehlivé. A myslím, že to tak bude i nadále. 308 je o kus dál a myslím, že to bude výborná volba pro každého, kdo nechce mít vydrcaný zadek od Volvcágen produktů.

0/0
1.3.2008 14:33

Emerson

Peugeot 307 break

Mám peugeot 307 break HDI 66 kW, r.v. 2004, koupený nový v CZ, najel jsem 165.000 km a věřte nebo né, mě je to v celku jedno, ale jenom běžnej servis, takže když to dobře tenhle rok půjde, na podzim se v 308 svezu a asi objednám . 

0/0
20.2.2008 10:56

.IceBear.

Re: Peugeot 307 break

První člověk s pozitivním názorem na qalitu peugueotů, nezbývá než popřát další kilometry bez poruchy :-)

0/0
20.2.2008 13:40

Emerson

Re: Re: Peugeot 307 break

Na to že se těch kombíků vyrobilo a prodalo 900.000 ,  tak to asi zas takovej pekáč nebude. Kdyby to byly všechno pekáče, tak ta fabrika asi už dávno zkrachovala.

0/0
21.2.2008 9:00

pritel vsech

jooo

mazda je mazda a ne ty sunty made in france

0/0
19.2.2008 22:26

Speedy

Re: jooo

Jo tak si kup mazdu, já si koupím Peugeota a budem spokojení oba, ne?

0/0
20.2.2008 9:57

regazzi

Re: jooo

mazda je pizda...

0/0
20.2.2008 11:10

olgoj

Re: jooo

Hele Peugeot 307 byl evropským vozem roku 2002. Mám pocit, že mazda tuhle soutěž nikdy nevyhrála. A pokud se na vítězi shodne 60 motoristických novinářů z celé evropy, už to něco znamená.....

0/0
20.2.2008 12:00

.IceBear.

Re: Re: jooo

Že je to opravdu smutné...

0/0
20.2.2008 13:39

albert

Re: Re: jooo

Kdyby ti novináři v něm museli pár let jezdit, tak by asi změnili názor. Jinak 307 dobrý motor, hezké a prostorné auto jenomže - poruchy sice malé, ale pořád něco...

0/0
20.2.2008 16:25

jahodove_ticho

moderní doba

desigenově dle chuti, 175 koníků z 1.6 je sympatických, škoda jen že díky všem deformačním plechům navíc, airbagům, elektronice nakonec to auto jede stejně jako stará 100 koňová 205ka :-/

0/0
19.2.2008 21:25

Bob

Re: moderní doba

budou ti dobrý až tě ta 205 rozstřelí:-P

0/0
20.2.2008 7:16

PLASTOVEJ KBELIK

Světla

Už to někdo psal u F. Fiesta, ty přední světla za chvilku budou až na prdel ...

Se mi to nějak nelíbí.

0/0
19.2.2008 21:08

Andee

HDI

Dvoulitr commonrail s výkonem 100kW... no to je teda dělo... 1.9 JTD od Fiatu má už tři roky 110kW a dokonce i základní dvoulitr PD od koncernu je výkonnější (103kW)... Rv

0/0
19.2.2008 21:07

mirek

Re: HDI

Tam nejde o výkon ale o příznivý průběh krouticího momentu.Motory od PSA spolu s motory fiat a BMW se delší dobu řadí ke světové špičce a taky si mezi sebou pravidelně dělí ceny za nejlepší motor roku.

0/0
20.2.2008 8:34

charlie

Re: HDI

Motor tdi pd bych tady vůbec neuvaděl to nemá s  moderními motory HDI nic společného ,snad jen to,že to jezdí na naftu.

0/0
20.2.2008 9:15

Větévka

Ach jo

Zase promluvilo pár blbečků a expertů na autodesign a zarytých škodofilů. Zkuste si sednout někdy do normálního auta a ne do německých žebřiňáků hovádka boží a teprve potom plácejte nesmysly. Schválně se podívjete na ceníky škodovky a jejich slavných verzí Elegance - Fabia Combi Elegance 1,4 TDi 500 000,-. Tak než něco napíšete, tak si pár stránek výrobců otevřete a porovnávejte šikulové

0/0
19.2.2008 19:27

Sekerka

Re: Ach jo

Že by potrefená husa? Nevím, nevím, ale krom jednoho recesisty tady není ani jedna zmínka o Škodě. Jestli ty nemáš duševní problém zvaný paranoia. A nebo jestli ty nebudeš ta potrefená b*uzna?

0/0
19.2.2008 22:09

.IceBear.

Mna ja, qalitka

To zase bude u silnic adeptů na odtah, před 14 dny jsem táhl 307 SW (14 dní staré auto) a kolega v práci má to samé už týden (asi po patnácté) v servisu. Asi zase shořel motherboard ;-D Pověstná francouzská kvalita se nezapře ;-)

0/0
19.2.2008 19:03

HWSpeedy

Re: Mna ja, qalitka

Muzu potvrdit. Kolega byl odjakziva peugeotak a s 307SW HDI ztratil vsechny iluze a pry uz nikdy vice.

0/0
19.2.2008 19:55

mirek

Re: Mna ja, qalitka

víš on ten notheboord je výroby made in germany siemens ale co se týče poruchovosti Peugeotů tak jsou na to o dost lépe,než všichni němečtí výrobci.Nesmíš číst německý pseudotesty spolehlivosti -tuv  a věřit každému bludu co tady lojza z vidlákovy lhoty napíše.

0/0
20.2.2008 8:37

.IceBear.

Re: Re: Mna ja, qalitka

Nečtu žádné pseudotesty spolehlivosti, francouzská auta v naší firmě z nějakého důvodu byla před nějakou dobou populární, ať už jako služební či osobní a zkušenosti z nich naprosto mizerné. Renault Scenic po 60tis km měl jizdní vlastnosti jako favorit. C5ka třikrát měněný celý brzdový systém (i v servisu říkali, že je to naprosto nedomyšlené a nekvalitní), 206 jsme se zbavili už po půl roce, protože stále byla 1/4 aut v servisu. A o 307SW jsem už povídal. Takže jestli bude stejná kvalita i u 308. tak se máme určitě na co těšit :-/ Samozřejmě že Logana nepovažuji za francouzský výrobek, vlastně ani za auto ;-D

BTW na design nenadavám, IMHO je docela povedený

0/0
20.2.2008 13:37

charlie

Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

No a nyní tu pohádku o hurvínkovi tu ti snad budeme věřit.Ve skutečnosti jsou francouzi s vyjímkou renaultu o dost kvalitnější,než německý popelnice.Např u spolupracující firmy PLIVA přešli z VW na Peugeoty a servisní náklady se jim během dvou let snížili zhruba pod polovičku nákladů za prassáty a golfy.Tady není co namítat a při 35 autech je to dost velká položka a neodiskutovatelný fakt.

0/0
20.2.2008 13:58

.IceBear.

Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Jo, tohle si taky můžu někde přečíst, ale až budeš mít naježděno s francouzskými auty tolik, co já nacouváno, budeme v diskusi pokračovat ;-)

0/0
20.2.2008 14:24

albert

Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

U 307 není problém v nákladech na opravy, ale v tom, že ti věčně nějaká blbost nefunguje jak má - od blinkrů přes světla po kontrolky čehokoliv... Jinak ale věřím, že 308 na tom bude líp a moc se mi líbí.

0/0
20.2.2008 16:29

Milan

Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

No jo,mám už 3 Peugeota-307 Break...Jsou to krásná a praktická auta,s moterem 1,6 80kW jezdím se spotřebou okolo 6 litrů i v kombinaci s městem,ale musím přiznat,že ty drobné a nepříjemné porušky se objevují-přepínač blinkrů,docela často odcházejí žárovky,dokonce mi po cca 4 letech odešla řídící jednotka snad za 15 tisíc...Ted uvažuju o novém autě-308SW je krásná ale.... třeba Kia ceed v kombi je výrazně levnější,...

0/0
3.5.2008 16:06

mirek

Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Co je nedomyšleného na brzdovém systému u C 5???.Jsou to klasický brzdy s posilovačem a velkými korouči to jsi se spletl s výrocem.Pokud píšeš takový bláboly,tak si to hlupáčku aspoň trošku ověř.To ti bude věřít snad jen zarytý škodovkář,který nemá většinou o moderních autech nejmenší představu.

0/0
20.2.2008 14:01

.IceBear.

Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Koukám, že pan chytrý asi C5 viděl jen na obrázku. Zajdi si laskavě do servisu citroenu a poptej se tam. Jde tu o kvalitu materiálu jak destiček, tak částí brzdového systému. Při poslední opravě před půl rokem nám tam namontovali prý z vylepšeného materiálu, který už jsme nějak nestačili prověřit, protože se C5ka prodala (jen tu věc, že když bylo mokro, dělaly brzdy slušný kravál mezi 30-70km/h). Jo a další věc, na to, že C5 je docela těžké auto, byly ty brzdy hodně líné.

Zarytý škodovkář nejsem, párkrát jsem jel c Octavii I, jinak žádné zkušenosti.

0/0
20.2.2008 14:22

mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

hlupáčku C5 2,2 hdi break mi stojí před barákem a mám na ní najeto 265000 tak mi o tom ještě chvilku povídej nakopni svýho favorita a odjeď do lhoty mezi koně .

0/0
20.2.2008 14:47

.IceBear.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Hm, tak to mluvíme o stejném modelu.  Konečně zase někdo, kdo ví, o čem mluví. Tak fajn, hlavně že slouží ;-D

Favorit není špatná volba, v bazarech se pořád prodává za 50 tis ;-D, ale jak říkám, se škodovkama zkušenosti nemám. mám už druhýho Focusa. žádný zázrak, ale bezproblémová spolehlivost...

BTW bydlím ve městě, ale nevím, do jaké míry je to výhoda :-/

0/0
20.2.2008 14:59

.IceBear.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Abych byl k C5 spravedlivý, v žebříčku oblíbenosti a spolehlivosti byla C5 první, pak dlouho nic, hromada hnoje a teprve potom ostatní francouzi. Je to takový pohodlný kočár, se kterým když jedu po těch schodech na D1, necítím je ani v pravém pruhu a spolucestující v autě většinou chrápou. Pokud s tím člověk nedělá prudké manévry, komfort jízdy je maximální. Je to velký rozdíl proti Focusu, který má o dost tvrději naladěný podvozek sice dobrý do zatáček ale na betonových panelech je to docela drsné. Jen jsem komentoval brzdy s tím, že nám v servisu po první výměně řekli, že rozhodně není poslední. A nebyla.

0/0
20.2.2008 15:23

mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Co vím tak mi brzdy pískaly při dojezdech ale pak jsem dal jiný neoriginální desky a od tý doby se to nikdy neopakovalo kotouče vedrží tak 90000 a desky polovinu.Jináč žádný problém.Na porovnání jezdím často frankfurt a jednou jsem musel služebnim passátem.No hrozný přijel jsem domů zmlácený,jak kdybych jel 3x tolik km.C5 je po dlouhý době opravdu neuvěřitelně spolehlivý auto.Nejhorší co jsem zažil byla era prassátů a kamarád eru Lagun nic hroznějšího na poruchovost neznám.Mondeo je hodně tvrdý .Originál ford motory byly nespolehlivý až později,kdy montovali od PSA ty jsou hodně dobrý.Jináč mondeo je spolehlivý a nový mondeo je navíc dost hezký.

0/0
20.2.2008 17:23

.IceBear.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Tak s neorig. deskama zkušenosti nejsou, firma to cpala do sevisu Citroenu, tak nevim, ale to bylo až s těma novýma deskama, ne orig. S topením ani filtrem problém nenastal. Jen ty brzdy. Ale souhlas, s C5kou byla lahoda jezdit dálkové tratě. Nový Mondeo se mi taky moc líbí, ale na mě už je kapánek mimo s cenou. S Focusem I jsem byl spokojený, tak teď mám půl roku nové a zatím bez problému...

0/0
20.2.2008 17:38

mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

No a pokud si zapneš režim sport,tak to sedí jak přikovaný a v zatáčkách ujíždím i autům s mnohem sportovnější značkou.

0/0
20.2.2008 17:25

.IceBear.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Tak i se zapnutým sportem, když jsem se prudčeji zařadil a šel jsem na brzdy, tak mi hodně cvaklo u zadku, jak se to rozhoupalo. S Focusem jsem zvyklý, že to drží jako přibité, ale C5ka je těžší a komfortní auto a když jsem se podle toho s ní začal chovat, všechno šlo v pohodě. V zatáčkách mi připadá, že vyrovnává náklon auta, ale při rychlém manévru to asi nestíhá. Už jsem to podruhé nezkoušel..

0/0
20.2.2008 17:43

.IceBear.

Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Mimochodem, pořád tu čtu věci typu auto má tohle a tohle (google je dobrá věc, že?), ale asi jsem nějak přehlédl v textu konkrétní zkušenosti..? Já mám tyhle "bláboly" ověřené, co ty? Kolik jsi najel z C5kou kilometrů bez poruchy?

0/0
20.2.2008 14:31

mirek

Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

a mám najeto cca 1,6 mil km se vším možným včtně doby .kdy jsem byl 10 měsíců slůužebně v USA a zrovna s citroeny zhruba 350000 km tak se mně nesnaž poučovat tchán má velkou prodejnu a servis peugeota tak by o nějaký poruchovosti musel vědět.U C5 jsem měl za celou dobu jen odešlou regulaci ventilátoru topení-siemens a čidlo na FUP odlučovači-Bosch.

0/0
20.2.2008 14:53

.IceBear.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Mna ja, qalitka

Aha, tchán má prodej a servis Peugueota, tak to už rozumím. Mít tchána třeba v Toyotě, taky by to byly super auta ;-D

0/0
20.2.2008 15:01

K

bléé, to je hnusný

U Pažoutů zaspali dobu. Navíc je to předražený a s těma jejich motorama se to rozjede leda z kopce. Ať se podívaj třeba u Škodovky jak má vypadat auto. ;-)

0/0
19.2.2008 17:49

Motory BMW

Re: bléé, to je hnusný

Zkus se projet ve verzi s benzinovou 1,6, kterou udelali ve spolupraci s BMW. nebudes se stacit divit  

0/0
19.2.2008 17:57

mirek

Re: bléé, to je hnusný

jseš magor s vytlučeným mozkem ze škodofky vůbec nesrovnávej ty parodie na auto made in schade s kvalitním výrobke.Podle auta poznáš člověka,podle škodovky hlupáka.

0/0
20.2.2008 8:40

standa

Re: Re: bléé, to je hnusný

seš jak kašpárek na péru ;-D

0/0
20.2.2008 9:16

expert

blitkama experta

:-©:-©:-©

0/0
19.2.2008 17:18

So

Francie

Problémem všech francouzů jsou designové pakreace. K <> a citronu se teď přidal i peugeot. 207SW ještě ujde, ale tohle je už moc. Když k tomu přidám, že základní výbava je "žebrák" a normální výbava pak zdraží auto o 50%, nedivím se, že francouze kupují jen ženské a b*zny (když to přeženu).

0/0
19.2.2008 17:14

mirek

Re: Francie

základní výbava žebrák?? v základní výbavě je u francouzů to ,co němcí dávají v plné palbě to jsi se trošku ustřelil.Tahle cenová politika co popisuješ je politika německých výrobců především schade werke a VW.

0/0
20.2.2008 8:39

jozo

bleee

extra hnus:-©

0/0
19.2.2008 16:35







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.