Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na vlastní kůži: krocení 423 koní Lexusu IS-F

"Dali na hlavu helmu, ale možná lepší by byly plínky," říkám si před šikanou, do které se řítíme, a podezírám řidiče, že si spletl plyn s brzdou: "Tak tentokrát to už prostě vyjít nemůže, tomu pánovi buď dodnes nic neřekli o panu Newtonovi a jeho zákonech, anebo má za úkol mě zabít, lhostejno jestli infarktem nebo samurajským mečem jménem Lexus IS-F." "Kdyby ale jízda na 423 koních byla to poslední v životě, stálo to za to..."

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Bóra

Lexus a Mercedes

Měl jsem Volvo, Mercedes a dokonce i korejce. Před dvoumi lety jsem si ze zvýdavosti koupil ročního Lexuse v Německu.... a dojem ? Už nikdy nic nechi jinýho. Volvo je švédsko-socialistický předražený šrot, meďour je super krásný (cabrio) a nedám na něj dopustit, ale jsem asi lýný a chci luxux, takže už nic jiného než Lexuse ! Jak říkají pražské holky po návštěvě Jamajky " Once you tried black, you never come back !"

0/0
22.8.2008 21:56

yamaha66

oficialni web

Lexusu pise 416hp. a ne 423hp. detail :-P

0/0
24.2.2008 23:12

funmaker

Re: oficialni web

Original web jo ale original brožura a tiskový mluvčí uvádí 423hp. Jinak fajn video ale šlo okomentovat mnohem líp když de o Auto s hodně velkym A:-)

0/0
29.6.2008 13:33

ples

Vážení přátelé...

...musím se smát, když tady čtu ketogorizační příspěvky typu..."Mercedes je pro důchodce, BMW pro mafiány, Audi pro teplouše, Lexus pro neználky". Odjakživa jsem příznivcem Audi a Lexusu. Prostě mi tyto značky padly do oka. Žádný jiný důvod, než srdcový, v tom není. Ale nikdy by mě nenapadlo svému sousedovi říct, že je mafián. Proč takto emotivně rozlišujete majitele aut? Kdyby se mi poštěstilo, rozhodoval bych se mezi RS4 a tímto nádherným Lexuskem.

0/0
24.2.2008 13:45

Kápo

Re: Vážení přátelé...

Souhlasím s Tebou, že je nesmysl kategorizovat se podle aut. Na druhou stranu všichni víme, že Škoda je pro socky;-)

0/0
24.2.2008 16:13

Horways

Re: Re: Vážení přátelé...

Tak a teď zmáčkní tlačítka ALT-F4 ;-);-D

0/0
24.2.2008 19:03

Horways

Re: Re: Vážení přátelé...

Tak teď zmáčkni tlačítka ALT-F4 ;-);-D

0/0
24.2.2008 19:05

Jiří

cena

http://www.lexus.com/isf/isf/pricing.html

zakladni cena 56.765 USD

kurz 16,984 CZK/USD

Celkova cena 965.000,- CZK

Uz mam zamluvenou letenku..:-P

0/0
24.2.2008 8:50

ples

Re: cena

K tomu si pricti poplatky za cestu, clo, upravy k homologaci, samotnou homologaci...500.000?

0/0
24.2.2008 13:37

ChuckFuck

zdejší diskuse je k

:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
23.2.2008 9:29

lojza s BMW

X5

Ten lojza, co říkal že se mu u BMW X5 rozypala převodovka po 20tis. km  a že o ceně raději pomlčí, tak tomu doporučím, aby si koupil příště bávo raději od autorizovanýho dealera a ne od tureckých překupníků. Sice zaplatíš o něco víc, zato máš ale káru se zárukou a nemusíš řešit, jestli Ti v prasátku zbylo devadesát kolíků na výměnu převodovky. Prostě něco do sebe ty nový auta mají. Já mám BMW M5 už po záruce jeden rok a autor. dealer mi vyměnil komplet ložiska  a  brzdový obložení s kotoučemav rámci kulance zdarma a nabídl nový keramický s dvacetiprocentní slevou oproti katalogové ceně

0/0
21.2.2008 22:17

toyoda

Re: X5

zrovna u X5 je rozsypana steptronic prevodovka notoricky znama zavada, a je uplne jedno, od koho ji koupis...

0/0
23.2.2008 22:36

BedlamW

hmmm

Znam par lidi kteri nedali na BMW a nebo Medoury dopusti a po svezeni Lexusem zmenili nazor. Mne nejvice zarazilo uz kdyz jsem do neho sedl. Nejenze jsem neslysel vubec bezici motor, ale v aute bylo absolutni ticho a to jsem byl na rusne silnici. To odhluceni bylo super ....a jizda v Lexusu je opravdu luxus, ktery musite zazit a pak muzete mudrovat!!

0/0
21.2.2008 18:19

Jiří

Re: hmmm

Za koho to mluvíte ? ?  Já mám druhý Mercedes-Benz S 500 a jsem velmi spokojený. Vezl jsem se v Lexusu LS a nic zvláštního jsem neviděl a nezažil. Kdo jednou ochutnal Mercedes-Benz S toho Toyota, Honda, Lexus, Nissan ani Mazda nemohou oslovit.

0/0
21.2.2008 18:38

tempe

Re: Re: hmmm

Tak mluvte jen za sebe.Mě BMW už nikdy neosloví.A Mercedes už vůbec ne. Na X5 se mi po 20 tisících rozsyspala převodovka.cenu raděj nempíšu.Už mám Lexus 2 rok a nic jiného nechci.Jinak mezi námi.Mercedes je firma pro důchoce  a lidi bez emocí.

0/0
21.2.2008 21:04

ghgh

Re: hmmm

Rozdíly v TOP autech jsou minimální, pravda je, že Lexus je mi osobně sympatičtější a i proto jsem si už objednal Lexus 460, čekačka je bohužel šest měsíců, ale přesto, že BMW mi nabízeli skladem téměř s dvousettisícovou slevou, na Lexus si rád počkám :-(((

0/0
21.2.2008 19:15

Warťan

Re: Re: hmmm

To vížejo. Kup si klidně tři Lexuse dej si na kapotu hvězdu z Mercedesu dozadu logo BMW a budeš TOP . ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
21.2.2008 19:40

tempe

Re: Re: Re: hmmm

Blázníš ? Hnusit tak krásné auto německý hnojem :-)

0/0
21.2.2008 21:05

Multimiliardar

Re: Re: hmmm

Jasne, pak jsi se probudil, vyndal ruku z nocniku a bez snidane supajdil sockou do Kolbenky.

0/0
21.2.2008 21:21

bobo

Re: Re: Re: hmmm

delas ze sebe mentala :)

0/0
21.2.2008 22:06

w00t

vyladeny zvuk ctyr vyfukovych koncovek...

vyladeny zvuk ctyr vyfukovych koncovek... ktere nejsou spojeny s vlastnim vyfukovym potrubim. {ve videu)

0/0
21.2.2008 17:53

MUDr.

Re: vyladeny zvuk ctyr vyfukovych koncovek...

Tak je to hezký auto, ale moc nechápu to nemístný přirovnání, že když poslední chvíle v životě, tak jedině jako pasažér na testovací jízdě v Lexusu. Jinak chápu, že se redaktor chce odvděčit za hezký výlet a tak přehání, stejně jako doktoři předepisují tabletky od firmy, která je poslala na 14denní kongres na Floridu a kongres sám trval 2 dny:-(

0/0
21.2.2008 18:14

kluboš

.

nebere....

0/0
21.2.2008 17:43

DD

krasavec

Nic vic nemuzu rict :)

0/0
21.2.2008 17:40

greg

Kraaasa

Neni co dodat,krasne rychle luxusniR^  ....  jen mit par mil. na konte;-(

0/0
21.2.2008 16:24

loll-74

Re: Kraaasa

Originál je originál.

Mercedes je Mercedes.

Japonec je pořád jen Japonec.

Věřím že i japonec by namaloval Monu Lisu perfektně, ale originál je originál.

0/0
21.2.2008 16:33

BedlamW

Re: Re: Kraaasa

lol 74....Zapomen na Monu Lisu....ta byla Lexusem prekonana!! Jde videt ze nevis o cem mluvis a jsi jen slepym zastancem nemeckych vozu. V nekolika Lexusexh jsem uz jel a je to zazitek!! A navic na rozdil od Mercedesu a BMW nemusis mit specialni bankovni konto na opravy!! Lexus se proste neporouchava!! V USA uz tohle spotrebitele zjistili a konzervativni evropane uz to zjistuji pomalu take!!;-)

0/0
21.2.2008 16:51

evropskej pozorovatel

Re: Re: Re: Kraaasa

S japoncem si vyliž řitní otvor. Když nemáš prachy kup si japonce. Eskovej Mercedes je libovka která sfoukne všechny japonce na smeťák včetně Lexusu. [>-] 

0/0
21.2.2008 17:05

BedlamW

Re: Re: Re: Re: Kraaasa

Vis houno....;-DRv

0/0
21.2.2008 17:22

Carlsson

Eskovej Mercedes je libovka která sfoukne všechny

tečka.R^

0/0
21.2.2008 19:22

Pavel

Re: Kraaasa

souhlasR^

0/0
21.2.2008 17:35

řidič

já vám nevim

Ale pořád mi na těch japoncích něco chybí. Mercedes je Mercedes, ale nemám na něj tak jezdím v Octávii a nestěžuju si.

0/0
21.2.2008 15:13

spartaman

Re: já vám nevim

Nějak tam cítím trošililinku rozpor. Jezdíš v Octavii a na Japoncích ti něco chybí? 8-o

;-D;-D

0/0
21.2.2008 15:47

v

Re: Re: já vám nevim

komentuje vzhled, ne svoje finanční možnosti. já bych to vystihnul stejně a je jedno, že jsem ve vatě

0/0
21.2.2008 16:01

ples

Re: Re: já vám nevim

Ja rozpor nevidim. Sam ti to pise, ze nema penize na nic lepsiho. Pokud to nechapes, tak se mu nesmej...

0/0
24.2.2008 13:48

spartaman

Re: Re: Re: já vám nevim

No dobře, dobře, budu se snažit moc se nesmát. OK? ;-)

0/0
26.2.2008 16:34

Jindřich K.

Q7

Nabízím AUDI Q7 , 3.0 TDI quattro tiptronic r.v. 9/2007 . Trochu problémy s elektronikou a motorem vše řešeno zárukou. Záruka ještě rok a půl. Cena k jednání okolo 800 tisíc Kč - dohoda.

kontakt :  jindrich.k@post.cz

0/0
21.2.2008 14:15

řidič

Re: Q7

Co máš na mysli s tím << trochu problémy s elektronikou a motorem ? >>

Máš přece záruku, tak v čem je problém ? Jestli to myslíš vážně s cenou 800 tkč, tak mám zájem. A jdu ti napsat e-mail.

0/0
21.2.2008 15:16

loll-74

Re: Re: Q7

Jo slovenský Audi Q7 za 1,5 koule se dost láme viď ?

Já bych ho nechtěl, užij si ho sám.  

0/0
21.2.2008 16:35

BedlamW

Re: Re: Re: Q7

A tady to mame.....Rok stare nemecke auto a uz jsou problemy!! Kdyz si koupis Lexuse, tak mas klid v dusi!!R^

0/0
21.2.2008 16:53

Flegy

Zvuk

,,Cestující vzadu si užívají burácení z výfuku, které zní až jakoby za autem" - neviděl jsem ještě auto kde by byl výfuk slyšet před autem...  Ale to je jen drobnost, jinak docela dobře napsaný článek :-)

0/0
21.2.2008 13:35

To je fuk

Re: Zvuk

No, napadá mě případ, kdy je burácení slyšet pod řadící pákou... Ale před autem asi opravdu ne:-)

0/0
21.2.2008 14:04

Ariel

Atom

http://www.arielmotor.co.uk/

0/0
21.2.2008 13:12

benzin

Vlhké poluce místních adolescentů

Lexus je zajímavý, hm, no jak to říci slušně, prostě je nezajímavý a nudný, nenabízí prakticky nic navíc, než konkurence. Každý kdo má přehled a dostatečné love, tak sáhne k Audi, BMW a Alfe, Lexus nechá stát zaprášený v koutě. To je realita a nic na tom nezmění vlhé sny místních důrazných adolescentů. Lexus byl trapný pokus Toyoty o vstup do jiné ligy, nevyšlo to, vyjímkou je USA, ale v EU, trapnost nad trapnost.

0/0
21.2.2008 12:48

IS

Re: Vlhké poluce místních adolescentů

auta audi se prodávají přesně o 20 let déle než auta Lexus,  audi v roce 2007 prodalo necelej milion a nárust 3%  Lexus prodal necelích 600000 a nárust o 9%,  můžeš mi říct co se prosím značce Lexus nedaří ???   kolik modelů s hybridním motorem prodává ročně Audi ???  myslím že jsi trošku mimo realitu

0/0
21.2.2008 13:00

benzin

Re: Re: Vlhké poluce místních adolescentů

Hybridy zajímají maximálně několik 4% kašparů a burseeka. Lexusu se nedaří vstup mezi elitu, Lexus je technikou napěchované nic, které nikoho nezajímá. Sám přiznáváš, že Audi prodává násobky kusů ;-D Jo, a historie Audi sahá trošku dál, než vznik Lexusu (1980?) Když pan Horch stloukal první Audi, tak jeho budoucí kolega tošihironagato nevěděl jestli bude pěstovat rejži nebo něco jiného ;-D

0/0
21.2.2008 13:42

To je fuk

Re: Re: Re: Vlhké poluce místních adolescentů

:-) jste vážně komik, to se musí nechat. On sice pan "tošihironagato" od začátku nevěděl, jestli pěstovat rýži nebo založit automobilku, nicméně současný stav vývoje tím není nijak poznamenán. Ale jistě... je lepší koupit od čerpadlo-tryskáčů technologicky zastaralé auto na výlety s rodinou a od taliánů "vzorník všech dostupných šířek spár" na nějaké to rádoby sportovní ježdění s přetíženou přední nápravou (zřejmě oblíbená kratochvíle všech řidičů kamiónů). Že se vám to nezdá? To bude tím, že záměrně vybírám jen ta fakta, která se mi hodí a kašlu na objektivitu. Že to není normální? Máte pravdu, obvykle to nedělám... Ale znáte to, jak se do lesá volá...

0/0
21.2.2008 13:57

benzin

Re: Re: Re: Re: Vlhké poluce místních adolescentů

Objektivní jsou pouze a jenom prodejní čísla, Toytota se snažila s Lexusem někam vecpat prostě nevyšlo. Řada IS/LS= neúspěch. Můžete se s hochy v klubu plácat po zádech a mudrovat nad schématy elektroniky Lexusu, ale většina zákazníků si raději koupí chrochtající Audi, nespolehlivou Alfu, než sterilní, nudný a elektronikou nacpaný Lexus.

0/0
21.2.2008 14:23

To je fuk

Re: Re: Re: Re: Re: Vlhké poluce místních adolescentů

Víte, definovat kvalitu prodejností je částečně možné u masově prodávaných výrobků (např. rohlíky), ale u aut musíte použít i jiná data a z těch sestavit výsledek. Že si většina zákazníků koupí radějí "chrochtající Audi, nespolehlivou Alfu, než sterilní, nudný a elektronikou nacpaný Lexus" je podle mě vina marketingu. Ale o kvalitě zmíněných aut to příliš nevypovídá. Zkuste se raději podívat do statistik spolehlivosti. Opět to nelze považovat za jednoznačný ukazatel, ale skutečnému výsledku je blíže, než údaje o prodejnosti.

0/0
21.2.2008 14:38

benzin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Vlhké poluce místních adolescentů

Ani marketing nemůže zafungovat, cílova skupina je příliš úzká, Ital si koupí svojí Alfu, Němec svoje Audi. V ostatních zemích budou důvody podobné - "je to evropská automobilka", "jezdil v tom děda", "pracuje tam brácha- odborář", "máme tuto značku v rodině již 50let" atd., důvodů pro koupi těchto vozů a evropských vozů obecně jsou spousty a to nikdy marketing nezlomí, to je ta tradice, kterou Lexus nemá. Lexus spadl z nebe mezi zavedené značky a kupujte a lidé nekupují. Ani statistiky spolehlivosti nezaberou, když si koupím Alfu, tak vím, že to nebudu mít jednoduché, ale stejně si ji koupím, důvody viz výše + spousty jiných, nespecifikovaných. To samé platí u Audi, Mercedesu...

0/0
21.2.2008 15:01







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.