Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kupujeme ojetinu: jakého kombíka pořídit za 250 tisíc

Kombík - oblíbený automobilový druh, který si stěhovavý český národ velmi oblíbil. Jakého ojetého kombíka za čtvrt milionu vybrat? Ve hře jsou Ford Mondeo III, Mazda6, Opel Vectra C, Toyota Avensis II, a VW Passat B5 Variant.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

iuos

hmm

pokud budu mít 250,000 na auto, tak si vyberu nějaký za 180-200,000, protože je jasný, že se (na každym autě) něco posere...

0/0
5.5.2008 15:51

WWW.PRIVATAUTO.CZ

Mnoho ojetých vozů na prodej.

Jasně, našel jsem to na serveru WWW.PRIVATAUTO.CZ Mnoho ojetých vozů na prodej.

0/0
13.3.2008 14:44

robin

mondeo

Potřebuji velký kufr kvůli rodině a dovoleným, takže všechny moje auta byly kombíky (zatím 4). Poslední je Mondeo dvoulitr TDCI z roku 2003. Dlouho jsem ho sháněl na netu, chtěl jsem super stav a málo najeto. Po dvouměsíčním hledání jsem si pro něj zajel do AUTO ESA. Obrovský kufr- v létě jsme s nim v poho dali v pěti Portugalsko a zpět- prům. spotřeba 5,9 l R^

0/0
1.3.2008 21:43

Kritik

250000 nestačí

Pánové ... Já koukám jako blázen. Vy jste snad všichni milionáři a nejlepší mechanici. Ještě před pár roky jste jezdily ve starejch Škodovkách a Warťácích a teď jste všichni odborníci.Kolik pak z Vás je mechaniků? ODBORNÍCIRv

0/0
24.2.2008 21:14

billa98

Re: 250000 nestačí

proč by měli byt vsichni ridici mechanici?? co to je za blobol. Jestli i 19 let po revoluci jezdite ve wartburgu, tak si jezdete, je to vase vec. :-)

0/0
25.2.2008 13:44

kritik

Re: Re: 250000 nestačí

Nejde o to jestli jezdíme v tom nebo v tom, ale o tom jak se chováme.Každej chytrej jak rádio a ve skutečnosti neví ani jak funguje ten Warťas.Ale plná huba ABS a ESP atd. a polovina lidí,která o ton povídá,si jenom přečetla, na so je to dobré, ale jak to fukguje neví.Ale radí. V tom to je. Inu správný Čech.;-D

0/0
25.2.2008 21:26

BedlamW

hmm

Lidi...jestli chcete ojetinu, ktera vas jeste bude dlouho vozit, tak si kupte Toyotu a nebo Hondu. Suverenne nejlepsi motory na svete.Mel jsem uz jich nekolik, tak vim o cem mluvim.

0/0
21.2.2008 18:27

franta

Re: hmm

...a proč jsi jich měl už několik, když jsou tak spolehlivé???? :-)))))

0/0
22.2.2008 10:02

MPík

250.000 nestačí...

Přidávám se k názoru, že 250.000 nestačí na některé vozy ve výběru. Nebo musí být technický stav a výbava hodně žalostné... Sám jsem nedávno díky známému od oficiálního prodejce Ford koupil kombíka. Mondeo 2.0 TDCi z r.2003 s nejvýkonějším motorem s plnou výbavou GHIA. Kamarádská cena byla o pár desetitisíců nad limitem v článku a i tak byla tak o 30-40 tisíc pod prodejní cenou. Jinak s hodnocením tohoto vozu v článku plně souhlasím. Se vstřikama naštěstí problém nemám, ale tankuji jen u SHELL nebo ÖMV. Nádherná spotřeb (do 6 litrů), ideální na dlouhé cesty (6.stupeň řazení), objemný kufr nedávno jsem vezl rozloženou postel 200*180, předtím naráz 4 zabalené spotřebiče: myčka+trouba+varná deska+mikrovlnka).

0/0
21.2.2008 16:37

expert

Re: 250.000 nestačí...

Kvuli prevozu nekolikrat za rok vetsiho objemu si ja osobne pujcim Transita, preci kvuli obcasnemu vyuziti si nebudu kupovat pojizdny kontejner? ;-D

0/0
21.2.2008 18:22

BedlamW

Re: Re: 250.000 nestačí...

Jasne konzerva od sardinek je nejlepsi!!;-D

0/0
21.2.2008 18:24

Milan1

Re: Re: 250.000 nestačí...

Souhlas, nemá smysl mít kombajn jen kvůli občasnýmu stěhování... ale pro 4členný rodiny, co jezdí na chalupy a na dovolené do kempu je to fajn. Mondeo by mohlo být fajn.TDi 2.0 mají prý dobré motory a hlavně řetězový rozvod.... až na ty vstřiky :-/

0/0
21.2.2008 20:19

kutil

Re: 250.000 nestačí...

Měl jsem Mondeo kombi 1.8 MKII a protože začalo ve 150tis.km zlobit pořídil jsem Mondeo kombi 2.2TDCI MKIII a oproti MKII má méně skladný kufr a více místa na zadních sedačkách. A pokud vlezu pod auto tak mám pocit, že MKII a MKIII si jsou hodně příbuzné. MKII mi připadal praktičtější. Co se týče spotřeby, tak MKII jezdil za 9,2litru a 2.2TDCI jezdí za 7,3litru. Těm pohádkám o 6ti litrech se mi nechce věřit, i nová 1.8TDCI 92kW v Mondeu 2007 si vezme 6,5litru. Pokud chci s 2.2TDCI jezdit pod 6litrů, tak musím jezdit po rovné silnici a 90km/h. Kamarád má Mazdu 6 kombi 2.0D a jezdí mu za 6litrů a přitom je živější jak moje Mondeo. Takže že by TDCI byl nějaký šetřílek se říct nedá. Na spotřebu stále vládnou TDI.

0/0
5.5.2008 15:26

htp je bomba

Pravda je taková,

že za 250 tis.Kč se ani jeden z uvedených vozů v dobrém stavu nedá pořídit. (Y) Jedině změnit cenu v nadpisu na 350.

0/0
21.2.2008 12:50

alík

Re: Pravda je taková,

Tak to Mondeo úplně v pohodě. Tam je výběr obrovský. Jen tak namátkou mobile. de mi vyjel diesel, 2003- do 10k € s klima, kombik do 150kkm cca 700 aut. Nejvíc samozřejmě to Mondeo...

0/0
21.2.2008 12:53

jenda benda

může m někdo vysvětlit

proč jsou stále VW vyzdvihovaný? Z vlastní zkušenosti vím, že nejsou zrovna bůhvíco. A toto srovnání mi dalo za pravdu. Ví tedy někdo z jakého důvodu se jim říká etalon třídy?

0/0
21.2.2008 10:34

Andee

Re: může m někdo vysvětlit

Kdysi to tak bývalo... ale to už je dávno...

0/0
21.2.2008 11:27

Bob

škoda

Já mám jasno za 250 000 jedině škoda octavia combi TDI 81 kw v plný palbě( 4 x pytel, parkovací senzory, tempomat,hagusy, vyhřívaný sedačky, okna a zrcátka v elektrice, ASR,ESP,automatická klimoška) ročník 2004 nalítáno do 100 000.Jednu takovou mám a můžu doporučitR^

0/0
21.2.2008 9:42

Andee

Re: škoda

No vidíš a za ty samý peníze můžeš mít třeba Stilo MW 1.9JTD 110kW v té samé výbavě... a ten motor je opravdu hodně jiné svezení ;-)

0/0
21.2.2008 11:29

xXx

Re: Re: škoda

Predpokladam, ze tohle jsi myslel opravdu jen v zertu?Neni horsi znacka, nez Fiat.

0/0
21.2.2008 15:27

expert

Re: Re: Re: škoda

je >>> Peugeot, Renault, Citroen

0/0
21.2.2008 18:23

Landys

Re: Re: Re: škoda

Tys nějakýho měl, že můžeš tohle říct? Mám stilo jako kolega výše (akorát pětidvířko) a tři roky prakticky bez závad. Asi dvakrát jsem za tu dobu měnil žárovku a největší "porucha" byla vypadlá hadička od ostřikovače světla. Hlavně bych ti přál se v silnějším JTD svézt. Tři roky starý auto má skoro o 10kW silnější 1.9 než současná Octávka II dvoulitr (mimo RS) a je v tom úžasný svezení.

0/0
21.2.2008 21:48

Riwal

Re: škoda

Za tu cenu se dá sehnat mnohem modernější a větší auto než je Octa 1.;-) A navíc ji vidím na každém rohu a snadno ti ji někdo vykrade, nebou rovnou ukradne celý auto... RvRvRv 

0/0
21.2.2008 15:30

ZloMuf

Re: škoda

Octávia neni špatný auto, ale je o třídu menší. Já měl kdysi Mondeo-ještě to první a kolega Octávii a jezdili jsme střídavě na nákupy, takže můžu srovnávat-ta Octávka je mnohem užší  a i o neco kratší. Papírově skoro stejnej objem kufru s Mondeem je danej tim, že se počítá k oknum a ty začínaj u tý škodovky o něco výš.

0/0
23.2.2008 18:51

Milan1

A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Uvítal bych porovnání např.: BMW 3 nebo 5,Audi A4 nebo A6, Mondeo,Passat,Vectra,Laguna,Volvo C40 nebo C60 atd. s benzínovými V6 motory 2.5 - 3.0l z let 2003-2006. Myslím, že lidi zajímají i tato auta (jezdí jich celkem dost) a ne jen dieselová auta, kombíci a nebo levná malá auta pro socky R^R^:-):-)!!

0/0
20.2.2008 23:17

Tygr

Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Mám Mondeo r.v. 2003 v benzínu s 2.5l V6 a jsem naprosto spokojen. Jezdím jen na servis a klasická údržba-kotouče,destičky apod.,najeto mám přes 120.000Km.Akorát ta spotřeba... ale s tím se u těchto aut musí počítat.R^R^R^R^R^

0/0
20.2.2008 23:22

jandy

Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

v takových autech jezdí lidi které to nejak moc nezajímá:-)

0/0
20.2.2008 23:31

Milan1

Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Tak lehce jeté může být zajímavá volba a tak mě zajímá nejen za jaké peníze ale s čím jsou jaké zkušenosti. V bazarech se pokud vím pohybují mezi 200.000Kč-600.000Kč. Za nějakých 300.000Kč se prodávájí nová malá auta a za 500.000Kč Focusy a Megani. Mě zajímají za tyto peníze větší auta (zpravidla nemívají ty V6 naježděno moc Km) a nejsem magor, abych je kupoval jako funglovky za 800.000Kč-1.500.000Kč

0/0
20.2.2008 23:38

Agent Radim

Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Taky přemýšlím o něčem podobném tak do 3-4let třeba Mondeo,Passat nebo něco japonského...

0/0
20.2.2008 23:47

Agent Radim

Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Mno, mám Mondeo 2.5 V6 a uvažuju o něčem novějším silnějším a to buď Mondeo ST220 a nebo Vectra 3.2 GTS. Obě mají skoro 250K a to už musí lítat!!!!! Taky by mě zajímali nějaké zkušenosti

0/0
20.2.2008 23:52

Agent Radim

Re: Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Moje kára je už 10 let stará :-/

0/0
20.2.2008 23:54

Helmut

Re: Re: Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Já 15 let starý Scorpio 2.9 a žere tak 15 litrů

0/0
21.2.2008 0:03

Tygr

Re: Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Ta Vectra by mohla být dobrý materiál :-)R^

0/0
20.2.2008 23:56

Tygr

Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Mondeo je OKR^

0/0
21.2.2008 0:16

Doležááálek

Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Laguna NEBRAT-hrozná elektrika a úplně nejhorší automat co jsem kdy viděl:-©;-€Rv(Y)

0/0
20.2.2008 23:59

Agent Radim

Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

.... SuperB 2.8 prej to samý a navíc drahej servis

0/0
21.2.2008 0:01

Doležááálek

Re: Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Laguna je fakt hustá:-©:-©:-©

0/0
21.2.2008 0:13

Agent Radim

Re: Re: Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

A nejhorší je Alfa 156 nebo 166, to jsou pravý italský sračky

0/0
21.2.2008 0:33

kubisek.no1

Re: Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

2.8 30V je dost dobrý, akorát to žere a na rozdíl od laguny to sedí na silnici

0/0
21.2.2008 10:02

Agent Radim

Re: Re: Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

No ale co ta poruchovost a náročnost servisu - vstřiky, rozvody, řízení atd.?8-o8-o8-o

0/0
21.2.2008 15:29

Helmut

Re: Re: Re: Re: Re: A CO TAKHLE TEST BENZÍNOVÝCH V6 Z LET 2003-2006?

Nafťáci mají drahý a častější servis, nafta stojí jako benzín, tak aby se ti diesel vyplatil (dorovnal větší pořizovací cenu atd.), musíš ročně najezdit přes 40.000 Km. Pak ti půjdou do háje rozvody a kladky(jen Mondeo má řetěz), můžou se ti podělat vstřiky, čerpadlo a taky je motor težší než u benzínu a tak odchází podvozek-čepy,ramena,ložiska,tlumiče.Na popojíždění po městě taky je nafta naprd-studený motor+zima v autě... a sporťáky to taky nejsou :-/?!?!

0/0
21.2.2008 15:54

jandy

mazda

nevím kde to autoři článku vzali ale mazdu 6 za 250 tisíc sem nevidel ani bourané to samé platí i ostatních autech v článku nevím na jake ceny se dívali možná tak na bouračky v německu...pro Seventyfive: viš jak kdoby dneska kupoval auto zkrachovalé automobilky ikdyž její servisy ještě fungují..

0/0
20.2.2008 23:06

Rover

Seventyfive

Nejlepší koupí za tyto peníze je nyní Rover 75 combi s ! tím správmým motorem! , ta míra luxusu, pohodlí a jízda s autem, které stálo nad jeden a čvrt mega je neskutečná, a holt Rover není - tak ceny slétly dolů. Auta mají i motory od BMW, konec diskuse o spolehlivosti 8-o a servisy taky jsou v ČR stále a dobré, a díly taky a nejsou rozhodne dražší než na prasáta. Máte někdo Rovera?

0/0
20.2.2008 21:31

Opel 2

Vectra

Zadní plastový nárazník je skvost, už dvě auta se o mne rozbila, paměťový efekt po minutě vrátil nárazník do původního tvaru (jo je odřený) - ty ksichty jste neviděli, oni masku, klimu, chladič blatník v pr..a já skoro nic. Konstatuji, že je to auto zcela ok, beru znovu nové ale s automatem, ALD tyto firemní auta prodává, a to určitě pod 300 tis. Nové stály bez DPH 590 tis,. tak proč ne. V něnecku u centrály ALD takových aut stojí asi 500, kupují je tam bazary a ....

0/0
20.2.2008 21:25

Opel

Vectra C Caravan 2.0 DTi

Mám zmiňovaný 2.0 DTi už 4 roky  a najeto 170tkm a nestěžuji si, všechny závady proběhly okolo 70-90 tkm tj. v zíruce (opravy rozvodu paliva okolo vačky, výměna vstřiků po asi 1500 czk bez daně, zadní svítilny, servo ap.) Spotřeba 7,2 skutečná, nijak se nekrotím. Sdružené ovladače fungují precizně pane redaktore a po měsíci si zvyknete a ptáte se proč to nemají jiná auta.

Kombík má vynikající jízdní vlastnosti (měl jsem asi 14 aut) obrovský kufr na dva kočárky (velké), velmi mnoho místa na zadním sedadle, sdružené ovladače fungují precizně a přesně pane redaktore, nehaňte je, agilnost motoru je dobrá a rozhodně si nestěžuji, že by to nejelo. Zvláště po rozjetí na 140 kmh je rychlost akcelerace podružná, jde o to, že to jede potichu, přesně kam chci, je to velké , bezpečné, dobře ovladatelné i ve sněhu atp. celkem nevím co bych na to řekl hanlivého - trvá chvíli než začne topit, holt není to benzín.

0/0
20.2.2008 21:23

__XXXX___

Proč se ve výpisu

neobjevila populární Škoda Octávia? Za tu cenu je jich v kombiku hafo...

0/0
20.2.2008 20:27

oslik75

Re: Proč se ve výpisu

Protože je to vozidlo podstatně nižší třídy. Pořád tomu nerozumíš?

0/0
20.2.2008 21:06

kubisek.no1

Re: Re: Proč se ve výpisu

netvrdil bych podstatně nižší, ale přeseji nižší střední.....

spíš nechápu co tu dělá laguna v této tříde, bo i fabie je na tom podstatně líp z hlediska jizdních vlastností, kvality zpracování se francouzi musí ještě sakra hodně učit

0/0
21.2.2008 10:04

Alex

Re: Re: Re: Proč se ve výpisu

měl jsi lagunu? Tak vidíš...já ji měl rok, rv 04, a jezdila perfekt, výbava perfekt, seděla perfekt...akorát se lehce srala a pak mi chytla...:))) Elektrika je elektrika...to Laguna tak nějak neuměla...:)

0/0
21.2.2008 13:25

__XXXX___

Re: Re: Proč se ve výpisu

To jo, ale zase bude v daleko lepším stavu nebo novější než Mondeo...

0/0
22.2.2008 11:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.