Diskuze
Statistika závad: Hyundai Getz je lepší než fabia
Děkujeme za pochopení.
Speedy
Děda
má Spartaka, před technickou ho vždycky tejden ladí a vždycky prošel bez problémů. Já mám každej čtvrtej rok nový auto, takže občas na mně ta technická po čtyřech letech padne, ale na technickou jedu z flekua ani nekontroluju, jestli mně svítí všechna světla, takže když neprojdu je statisticky 4 roky starý Mondeo horší než 40 let stará škodovka..... :-)
Xladi
Pokud to není zmetek z výroby
Tak je každý auto spolehlivý tak jak se k němu majitel chová. Pak také záleží na servisu, pokud jsou tam neschopní flákači tak se to na údržbě taky promítne. Teď jsem si koupil úplně nové auto, tak doufám, že nějaký čas vydrží bez závad, taky se už vyrábí přes 4 roky tak snad všechny mouchy ve výrobě vychytali.
darmo
Zase TÜV
To je síla, kolik se dá napsat článků na základě TÜV reportu. Redakci chápu - není určitě jednoduchý pořád hledat témata.
Já jsem už ale na články o TÜV reportu alergický. Je strašně neobjektivní a pořád se jeho výsledkům dává větší význam než mají.
Nic lepšího ale bohužel pořád nikdo nevymyslel.
popradčan
Novú Fábiu?
Ani náhodou. Je to najškaredšia ,najhoršia Škodovka, ktorá uzrela svetlo sveta. Za tu cenu sa dá kúpiť auto ďaleko lepšie. No a prečo sa tak predáva? Jednoducho preto, lebo ľudia Škodovke veria, ale až potom nastane sklamanie. Až keď majú auto doma, tak si môžu všetko overiť poriadne, a potom majú z toho šok. Takže na záver: Nová Fábia je zmätok.
Ral
Re: Novú Fábiu?
Pokud jsem to dobře přeložil, uvádíš, že je Fabia zmetek.Máme 35 služebních Fábiíí, 8 Oplů a 5 Fordů. Fábie najezdí o cca 30 tis km více než ostatní značky,ale náklady na servisování , opravy jsou nižší než u těch dvou značek a to je Faábií podstatně větší počet. Závěr: píšeš blbosti.
ix.
....proč se hádáte?
každé z aut má svá pro a proti.... a Getz má obrovskou výhodu...zloději ho nechtějí....
W.Cody
šfábia
Ten nadpis by měl být jinak... Statistika závad: Vše je lepší než fafia
rudastraka
tak si to shrnme
prumerny pocet zavaznych zavad u hyundaye a skody v kategorii 2-3, 4-5 a 6-7 roku:
hyunday: 4.3%, 10,8%, 19,2%
Skoda: 4,4%, 8,6% 12,1%
hyunday je lepsi jen u novych aut a to pouze o 0,1%, coz je bezvyznamne, u starsich aut hyundai propada. navic skoda je firemni auto i v nemecku a vic se s nim jezdi nez s hyundaem. napr podle mobile.de se od roku 2006 getzu nabizi 2300, pricemz jen 1 ma najeto vic nez 150tis km (180tis). ve stejny kategorii fabia 6500, 10 jich ma najeto pres 150 tis, a 4 pres 200tis, tj 3x vic ojetych fabii k pomeru ke getzovi.
getz vychazi lepe v prvni roce jen diky tomu ze nema tolik najeto
so01
Re: tak si to shrnme
No jistě!!! Pravda pravdoucí, vždyť to říkám pořád!! Škodovka je to vůbec nejlepší auto ze všech aut na světě. Nikdy nebylo vyrobeno nic lepšího a nikdy již nic lepšího vyrobeno nebude. Všechny testy na světě vyhrává Škodovka. Nechápu jak to někdo nemůže chápat.
BR75
Kvalita...
Sleduji Vaši bouřlïvou diskuzi a něco k ní přidám.Cca před rokem jsem kupoval nový vůz kolem 300t a dal jsem si tu práci,že jsem obešel všechny myslitelné možnosti a Fabie se u mě osobně nedostala ani do užšího výběru(tam jsem si vybral 5 vozů).Motor Fabie slabota,výbava tragická,podvozek tvrdý,prostor průměr.Proč je tolik lidí kupuje?
Pitrys
Re: Kvalita...
Z jednoduchého důvodu. Protože co říkáš není pravda.
Stmart
Nazor
Pred 4,5 rokem jsme kupili Getze (pro rodice). Schvalne njsme nekoupili Fabii, ciste jen kvuli tomu, ze to sice neni spatne auto, ale cena predbiha uzitnou hodnotu vyrazne...rozhodne jsme nemeli chut kupovat Fabii HTP ve spratanske vybave.
Za tu dobu je najeto pres 65tis Km diky bohu zatim fakt klid. Jedine co bylo treba vymenit "mimo plan" je jedna zarovka a jeden zlobici motorek centralu u zadnoch dveri (vymeneno promtne a v zaruce a i tak myslim ze ten central nebyl z vyroby, takze bych to nepricital vozu). Jizda s nim celkem jde, je relativne citelna primerene tride vozu, fabia ma asi podvozek jeste o neco lepsi, ale taky tvrdsi. Na dalnici se da rozume cestovat tak do 135 km/h, samozrejme jde to i vic (da se to sesplanpnout na 160 i vic, ale opravdu ne na dlouho, jinak je komfort jizdy pryc: hluk od motoru - ten je nejvic znat, jizdni vlastnosti atd). Spotreba bych rekl, ze neni slabou strankou Getze, odhaduj, ze otec jezdi v prumeru tak neco malo pres 6 l/100km,
Stmart
Re: Nazor
kdyz jsem ho hodne (!) hnal tak byla postreba kolem 7,8 km/h. Fabie (1,4) si vezme o neco vic... Vykon motoru bych rekl, ze ma subjektivne o neco lepsi Getz, motor je malinko zivejsi a treba do kopce na trojku tahne i ve vyssich otackach (u Fabie jsem ten dojem nemel, a to vubec nezminuji HTP, ktere do kopce vadnou a bud zdrzuji nebo je predjizdim). Razeni je asi presnejsi u Fabie, ikdyz u Getze to neni tragicke a me prilis razeni u stare F I nesedelo (novejsi VW jako OII maji razeni brilantni). Brzdy bych rekl obstojne, v normalnim provozu plne postacujici. Pri vyssich rychlostech zvladaji, ale uz to neni genialni (ikdyz Fabie me subjektivne v tomto prisla skoro horsi, mozna protoze je tezsi). Objem motoru je tesne, ale prece jen, v nizsi sazbe povinneho ruceni. Objem kufru nic moc, ale oproti FI je rozdil jen v radech litru. Vnitrni objem je zhruba stejny jako u FI (rozhodne se necitim stisneneji nez v FI - spis nopak), vetsinou v nem jezdi 2 osoby takze tohle neni problem.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Prodej bytu 3+kk 73 m2, Hořovičky
Hořovičky, okres Rakovník
2 399 999 Kč