Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Statistika závad: Hyundai Getz je lepší než fabia

Auta z Jižní Koreje měla ještě před několika lety punc horší kvality a odstup od evropských nebo japonských značek. To se ale mění.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Speedy

Děda

má Spartaka, před technickou ho vždycky tejden ladí a vždycky prošel bez problémů. Já mám každej čtvrtej rok nový auto, takže občas na mně ta technická po čtyřech letech padne, ale na technickou jedu z flekua  ani nekontroluju, jestli mně svítí všechna světla, takže když neprojdu je statisticky 4 roky starý Mondeo horší než 40 let stará škodovka.....  :-)   

0/0
25.2.2008 11:33

Xladi

Pokud to není zmetek z výroby

Tak je každý auto spolehlivý tak jak se k němu majitel chová. Pak také záleží na servisu, pokud jsou tam neschopní flákači tak se to na údržbě taky promítne. Teď jsem si koupil úplně nové auto, tak doufám, že nějaký čas vydrží bez závad, taky se už vyrábí přes 4 roky tak snad všechny mouchy ve výrobě vychytali.

0/0
25.2.2008 9:05

__XXXX___

No a?

Trabant je lepší než Audi ;-D

0/0
24.2.2008 12:22

Horways

Re: No a?

Naprostej souhlas :-)R^

0/0
24.2.2008 19:01

darmo

Zase TÜV

To je síla, kolik se dá napsat článků na základě TÜV reportu. Redakci chápu - není určitě jednoduchý pořád hledat témata.

Já jsem už ale na články o TÜV reportu alergický. Je strašně neobjektivní a pořád se jeho výsledkům dává větší význam než mají.

Nic lepšího ale bohužel pořád nikdo nevymyslel.

0/0
24.2.2008 9:11

popradčan

Novú Fábiu?

Ani náhodou. Je to najškaredšia ,najhoršia Škodovka, ktorá uzrela svetlo sveta. Za tu cenu sa dá kúpiť auto ďaleko lepšie. No a prečo sa tak predáva? Jednoducho preto, lebo ľudia Škodovke veria, ale až potom nastane sklamanie. Až keď majú auto doma, tak si môžu všetko overiť poriadne, a potom majú z toho šok. Takže na záver: Nová Fábia je zmätok.

0/0
23.2.2008 7:37

Ral

Re: Novú Fábiu?

Pokud jsem to dobře přeložil, uvádíš, že je Fabia zmetek.Máme 35 služebních Fábiíí, 8 Oplů a 5 Fordů. Fábie najezdí o cca 30 tis km více než ostatní značky,ale náklady na servisování , opravy jsou nižší než u těch dvou značek a to je Faábií  podstatně větší počet. Závěr: píšeš blbosti.

0/0
23.2.2008 8:31

rudastraka

Re: Re: Novú Fábiu?

je to slovak. na zadny vlastni auto se nezmohli. jen montovny, tak plka. :-©

0/0
23.2.2008 9:17

popradčan

Re: Re: Re: Novú Fábiu?

Typická odpoveď. Keď nemáš argument, tak ti vadí, že som Slovák. Pozri kúpoval som auto pred 2 mesiacmi. Fábia bola jeden z kandidátov. Po tom čo som si prečítal na rôznych fórach skúsennosti majiteľov nových Fábii, pripočítal cenu, za ktorú sa predáva, trojvalec pod kapotou,jazdné vlastnosti tak mi jednoznačne vyšlo, že Fabia je preplatená škaredá škatuľa. Nehnevaj sa, ale to by som tvrdil aj keby to bolo slovenské auto. Ty sa pozeráš na Fábiu ako na český produkt, ja nie. Mne je jedno kto ho vyrába. Fábiu, proste nie.

0/0
23.2.2008 13:09

Marek

Re: Re: Re: Re: Novú Fábiu?

Takže jenom blbě plkáš, protože celé Tvé zkušenosti s Fábií jsou založené na tom, cos přečetl na netu Rv

0/0
23.2.2008 23:18

popradčan

Re: Re: Re: Re: Re: Novú Fábiu?

Prečo si myslíš že "blbě plkám." Mimochodom neviem čo je to za výraz, takže neviem či to vôbec robím. Informácie treba hľadať zo všetkých dostupných prameňov, takže neviem čo máš proti netu? Vieš, mňa zaujali skúsenosti ľudí z Čiech, ktorí takto nelichotivo písali  o novej Fábii. Neviem prečo by mali neodôvodnene nadávať na Fábiu, keby boli s ňou spokojní. No, a v mojom okolí sú tiež ľudia, ktorí majú nie veľmi dobré skúsennosti s týmto autom. Takže som rád, že to nie sú moje osobné skúsennosti, lebo by boli zbytočne drahé. Pochopil si?

0/0
24.2.2008 9:37

Marek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novú Fábiu?

Odsoudit věc na základě něčeho, co jsem někde četl nebo se doslechl, je ubohé. :-/ Navíc je jisté, že pokud se něčeho (v tomto případě Fábií) prodá několikanásobně víc než ostatních značek, bude i víc názorů (kladných i záporných), které jsou víc na očích. I já jsem onehdy sledoval reakce a připomínky lidí vlastnících Fábii. "Ef" koupil a nemůžu si stěžovat. U mě tedy tvrzení bez vlastní zkušenosti = blbé plkání nebo táranie Rv

0/0
24.2.2008 22:27

Alex

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novú Fábiu?

Jo, takže pokud Ti 100 lidí napíše, že je to vrak, který nejede a hlavně ho nekupuj, tak se na ně vykašleš a koupíš si to natruc.

Mně se taky nelíbí, ani zvenku ani zevnitř. Zezadu je naprosto odporná a nechtěl bych ji ani zadarmo... Ale když ti to vyhovuje, tak si s tím jezdi :-)

0/0
25.2.2008 14:46

Marek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novú Fábiu?

Jasně, 100 lidí napíše, že je to vrak, ale další tisíce jsou spokojeni. Nehledě na fakt, že ti, co nejvíc nadávaj, vtom autě nikdy neseděli a podobně jako bratr Slovák jen přebíraj informace z internetu. :-/ Mimochodem, netvrdím, že se mi FII líbí, vlastním Fábii I.

0/0
25.2.2008 21:18

popradčan

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novú Fábiu?

Fajn, že si mi to preložil, ale aj tak si myslím, že pravdu mám ja. Nie len ja sa takto vyjadrujem o novej Fábii, ale aj veše motoristické relácie sú voči nej zdržanlivé. Keby to nebolo české auto tak ho v prvej relácii rovno pochovajú pod čiernu zem. Keby som si mal vybrať medzi novou a starou Fábiou, tak určite by to bola stará Fabia. To máš ako Roomsterom, kopec rečí o tom aké je to skvelé auto, a je to mizerný  kríženec dodávky a pohrebáka. Mne sa jednoducho nepáči nastupený trend Škodovky. Sú to uzké, vysoké a krátke autá.

0/0
25.2.2008 18:48

Hrot

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Novú Fábiu?

Naprosto souhlasím. Přítel Slovák zde přesně vystihl designovou neschopnost Škodovky. Takhle ošklivá auta, jak se jim poslední dobou daří produkovat, aby člověk jinde pohledal :-) (mám na mysli Roomster a novou Fabii).

0/0
20.5.2008 9:22

chmilos

Re: Novú Fábiu?

Není to nejhezčí auto.Souhlasím.Má ho manželka a je to auto velmi praktické.Zkrátka auto.Moje historie:Škody,Passat,O-Omega MV6,R-Laguna(šit),Passat(posl.model)vše po víc jak MEGA-tedy vím,o čem mluvím.Ve své kategorii je to velmi příjemné auto.Že je v garáži vyšší než Passat Variant mě nebolí.Je fajn.:-)NAJŠKAREDŠIA ÁNO,NAJHORŠIA URČITĚ NIE!!

0/0
25.2.2008 14:58

ix.

....proč se hádáte?

každé z aut má svá pro a proti.... a Getz má obrovskou výhodu...zloději ho nechtějí....

0/0
22.2.2008 19:53

Jan

Re: ....proč se hádáte?

To už o něčem hovoří...

0/0
23.2.2008 19:49

W.Cody

šfábia

Ten nadpis by měl být jinak... Statistika závad: Vše je lepší než fafia ;-D

0/0
22.2.2008 19:21

rudastraka

tak si to shrnme

prumerny pocet zavaznych zavad u hyundaye a skody v kategorii 2-3, 4-5 a 6-7 roku:

hyunday: 4.3%, 10,8%, 19,2%

Skoda: 4,4%, 8,6% 12,1%

hyunday je lepsi jen u novych aut a to pouze o 0,1%, coz je bezvyznamne, u starsich aut hyundai propada. navic skoda je firemni auto i v nemecku a vic se s nim jezdi nez s hyundaem. napr podle mobile.de se od roku 2006 getzu nabizi 2300, pricemz jen 1 ma najeto vic nez 150tis km (180tis). ve  stejny kategorii   fabia 6500, 10 jich ma najeto pres 150 tis, a 4 pres 200tis, tj 3x vic ojetych fabii k pomeru ke getzovi.

getz vychazi lepe v prvni roce jen diky tomu ze nema tolik najeto

0/0
22.2.2008 15:58

so01

Re: tak si to shrnme

No jistě!!! Pravda pravdoucí, vždyť to říkám pořád!! Škodovka je to vůbec nejlepší auto ze všech aut na světě. Nikdy nebylo vyrobeno nic lepšího a nikdy již nic lepšího vyrobeno nebude. Všechny testy na světě vyhrává Škodovka. Nechápu jak to někdo nemůže chápat.;-D

0/0
22.2.2008 16:01

rudastraka

Re: Re: tak si to shrnme

ty ses uplne vypatlanej magor. ja hodnotim fakta blbe

0/0
22.2.2008 16:11

so01

Re: Re: Re: tak si to shrnme

no a já snad né?? vždyť si přečti jakýkoliv test uveřejněný v této republice a vždycky vyhraje Škodovka, tak co proti ni máš??

0/0
22.2.2008 16:50

Pitrys

Re: Re: Re: Re: tak si to shrnme

Takže není jako vůbec možné, že by škodovka mohla být dobrá, jo? Nejsi náhodou trochu nemocný? Nebo spíš víc?

0/0
22.2.2008 17:03

Stmart

Re: tak si to shrnme

Spatna dedukce! Getz vychazi lip, jen proto, ze je to byl novy model, rekneme pomyslny predel mezi starym H (nespolehlivy, pro evropana nepekny, spatne jizdni valstnosti za nizkou cenu)a novym H. ala I30. Nove modely H. jsou jinde to je jasne...holt stejna zmena jako pred lety u japoncu...

0/0
22.2.2008 16:05

rudastraka

Re: Re: tak si to shrnme

to nemuzes posoudit kdyz neni co porovnavat. navic v porovnani fabia-getz jde o starou verzi fabie z roku 1999. a podle vseho stejne stara fabie ma najeto vic nez stejne stary getz, takze spolehlivost bez tohoto parametru porovnavat nelze

0/0
22.2.2008 16:14

Stmart

Re: Re: Re: tak si to shrnme

Jasne u Getze data nejsou...zato mam vlastni subjetivni zkusenost...ktera souhlasi ze zkusenostmi dlouhodobeho testu SM na chlup (vlastni najezd 65 tis/4,5 rok, SM hodnotili myslim do 100tis). Z techto individualnich zkusenosti odvozuji, ze tohel je opravdu jiny H. Soused na mene jete Fabii ma jiz par oprav (nezarucnich - zaruka je kratsi, napr. servo)...takze tak

0/0
22.2.2008 16:18

Mat_Hawk

Re: tak si to shrnme

no a co, já mám Getzíka V ráda. A hotovo.

0/0
22.2.2008 16:27

pavel

Re: Re: tak si to shrnme

A to já jsem škodovkář a nic víc mě nezajmá. ještě že máme ty vlaječky [>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
22.2.2008 17:28

BR75

Kvalita...

Sleduji Vaši bouřlïvou diskuzi a něco k ní přidám.Cca před rokem jsem kupoval nový vůz kolem 300t a dal jsem si tu práci,že jsem obešel všechny myslitelné možnosti a Fabie se u mě osobně nedostala ani do užšího výběru(tam jsem si vybral 5 vozů).Motor Fabie slabota,výbava tragická,podvozek tvrdý,prostor průměr.Proč je tolik lidí kupuje?

0/0
22.2.2008 15:48

Pitrys

Re: Kvalita...

Z jednoduchého důvodu. Protože co říkáš není pravda.

0/0
22.2.2008 17:05

BR75

Re: Re: Kvalita...

V čem to mé tvrzení není pravdivé? V kolika autech této třídy jsi jel?

0/0
22.2.2008 17:51

Jan

Re: Re: Re: Kvalita...

A ty? Píšeš tady prostor slabota, a pokud vím, nová Fabka je co do vnitřního prostoru a velikosti kufru skoro leader. Tak jak můžem brát tvá slova vážně? Můžem se jen smát...

0/0
23.2.2008 19:51

Pepíno ?

Re: Re: Re: Re: Kvalita...

Moc toho asi poravdu nevíš, jinak bys takhle nekecal. Projdi si prodejny jiných aut, nech se zlákat na předváděcí jízdu, porovnej ceny ve vztahu k výbavě a pak kecej !8-o

0/0
25.2.2008 12:41

kdo

Re: Re: Re: Re: Kvalita...

... a to jsi sebral kde ... a co vnitřní prostor ... fábie patří k nejhůře obestavěnému vnitřímu prostoru co snad je .... foobie ... navrch fuj .. uvnitř hnuj..:-©:-©:-©  a přední maska foobiíí aláá tatra 147 , nic proti tatře... hnůůůůs ....

0/0
18.3.2008 13:57

Marek

Re: Kvalita...

Mě by zajímalo, kterých 5 vozů bylo vybráno do užšího výběru (předpokládám třídu malých aut) a v čem jsou lepší než Fábie.

0/0
23.2.2008 23:32

Pitrys

Re: Re: Kvalita...

Samozřejmě ticho po pěšině...

0/0
24.2.2008 16:48

Stmart

Nazor

Pred 4,5 rokem jsme kupili Getze (pro rodice). Schvalne njsme nekoupili Fabii, ciste jen kvuli tomu, ze to sice neni spatne auto, ale cena predbiha uzitnou hodnotu vyrazne...rozhodne jsme nemeli chut kupovat Fabii HTP ve spratanske vybave.

Za tu dobu je najeto pres 65tis Km  diky bohu zatim fakt klid. Jedine co bylo treba vymenit "mimo plan" je jedna zarovka a jeden zlobici motorek centralu u zadnoch dveri (vymeneno promtne a v zaruce a i tak myslim ze ten central nebyl z vyroby, takze bych to nepricital vozu). Jizda s nim celkem jde, je relativne citelna primerene tride vozu, fabia ma asi podvozek jeste o neco lepsi, ale taky tvrdsi. Na dalnici se da rozume cestovat tak do 135 km/h, samozrejme jde to i vic (da se to sesplanpnout na 160 i vic, ale opravdu ne na dlouho, jinak je komfort jizdy pryc: hluk od motoru - ten je nejvic znat, jizdni vlastnosti atd). Spotreba bych rekl, ze neni slabou strankou Getze, odhaduj, ze otec jezdi v prumeru tak neco malo pres 6 l/100km,

0/0
22.2.2008 14:26

Stmart

Re: Nazor

kdyz jsem ho hodne (!) hnal tak byla postreba kolem 7,8 km/h. Fabie (1,4) si vezme o neco vic... Vykon motoru bych rekl, ze ma subjektivne o neco lepsi Getz, motor je malinko zivejsi a treba do kopce na trojku tahne i ve vyssich otackach (u Fabie jsem ten dojem nemel, a to vubec nezminuji HTP, ktere do kopce vadnou a bud zdrzuji nebo je predjizdim). Razeni je asi presnejsi u Fabie, ikdyz u Getze to neni tragicke a me prilis razeni u stare F I nesedelo (novejsi VW jako OII maji razeni brilantni). Brzdy bych rekl obstojne, v normalnim provozu plne postacujici. Pri vyssich rychlostech zvladaji, ale uz to neni genialni (ikdyz Fabie me subjektivne v tomto prisla skoro horsi, mozna protoze je tezsi). Objem motoru je tesne, ale prece jen, v nizsi sazbe povinneho ruceni. Objem kufru nic moc, ale oproti FI je rozdil jen v radech litru. Vnitrni objem je zhruba stejny jako u FI (rozhodne se necitim stisneneji nez v FI - spis nopak), vetsinou v nem jezdi 2 osoby takze tohle neni problem.

0/0
22.2.2008 14:27

lukas

Re: Re: Nazor

fabie si vic neveme, když ji šlapu na pedál tak 7,5 litru nejvíc....zaleží jak je dobře zajetej motor taky...mám 1.4 MPI stříkačku

0/0
22.2.2008 22:50

michal

Re: Re: Re: Nazor

Zajetej motor ty si dobrej magor to neni 105

0/0
22.2.2008 23:55

Stmart

Re: Re: Re: Nazor

No podle zkusenosti mych i dalsich ovsem F I pri bezne pohodove jizde za 6 a par drobnych l/100km nejezdi...7,8 bylo u Getze opravdove maximum pri zacpe, prednizdeni naplny plyn a nasledne pak pri hodne, hodne rychle jizde na dalnici v casovem skluzu...opravdu si myslim ze F I 1,4 si vezme prumerne vic...

0/0
22.2.2008 23:59

Jan

Re: Re: Re: Re: Nazor

F I 1,2; 5,6 - 5,8 léto, zima 6,2 - 6,4, vše město ale jezdím hodně úsporně a většinou sám.

0/0
23.2.2008 18:14

Stmart

Re: Re: Re: Nazor

No kdyz tomu jenom "slapu na plyn" ale jeste rekneme v ramci dynamictejsi jizdy, tak jedu s Getzem tak jedu tak za 7 a par drobnejch (tj. pod 7,5) ..7.8 byl totalni extrem, rychla neplynula jizda....casto treba do kopce na trojku v otackach kdy fabka 1.4 uz netahne

0/0
23.2.2008 22:59

darmo

Re: Re: Re: Nazor

http://www.spotreby.cz/skoda-fabia-combi-choice-1,2-htp-43-kw-57-hp-a14/

nebo

http://www.spotreby.cz/skoda-fabia-combi-1,4-mpi-50-kw-67-hp-a2/

Fabia může žrát hodně, nebo málo. Záleží kde, kdo a jak s ní jezdí. Jako každý jiný auto.

0/0
24.2.2008 0:55

Stmart

Re: Nazor

Suma sumarum, koupe rozhodne nelitujeme v dane kategorii je to velmi zajimava, porovnatelna a mozna mirne lepsi alternativa k F I generace (a rozhodne lepsi volba nez HTP). Obdnobne zavery byly mylsim i v testu Getze ve SM po 100tis. Takze doufam, ze bude dal takhle slouzit. Jinak Fabii ano, ale trochu lehci, s nejakym modernejsim uspornym 1.4 motorem (pro bezpecne predjizdeni aspon 70KW a vic) a hlavne ne levne za tuhle cenu (ceny oholenych HTP neberu v potaz).

0/0
22.2.2008 14:27

Flegy

Fabia

Fabii mám cca rok a půl, kupovaná jako ojetá, r.v. 2003. Kromě toho že při poruše elektrického stahování okýnka spolujezdce bylo potřeba vyměnit celý (a pěkně drahý) vnitřní díl dveří jinak jen pravidelně měním olej a leju benzín, takže rozhodně nemám pocit že by byl se spolehlivostí nějaký problém. Druhou Fabii má kamarád a rovněž jezdí jen na pravidelné prohlídky. Ale uznávám že Getz jsem nezkoušel...

0/0
22.2.2008 14:15

Pete

a komu tím prospějete, co ???!!!

Jinak ta informace asi nikoho nepřekvapila. Kvalita Škodivek je fakt dost přeceňovaná.

0/0
22.2.2008 14:00

Mat_Hawk

Fabia x Getz

oba jsem měla možnost řídit, srovnatelně ojetá auta, stejný "věk", Fábka o 70 tis. dražší, v horší výbavě. Vyhrál Getz. Víc se mi líbil, bylo v něm víc místa, obecně se při jízdě tak nějak líp choval. Zatím drží dobře (35 tis. km), jediná závada byl zámek u kufru, který se otevíral vždy až napodruhé. Jinak se nikde nic nesype, stačí mi do něj lít benzín, vodu do ostřikovačů a dofukovat kola. Ideální auto pro ženskou.Vční záležitost.

0/0
22.2.2008 13:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.