Diskuze
Maso je větším nepřítelem životního prostředí než automobil
Děkujeme za pochopení.
bigbadaboom
COZE?
Je to vůbec česky?
"přechod k ekologicky šetrnému biozpůsobu pěstování dobytka "
1) dobytek se chová, pěstuje se zelenina
2) co to je prosím "biozpůsob" ?
3) viděli jste někdo na vlastní oči onen ekologicky šetrný biozpůsob chovu? nebo je to jen v deliriozních představách zelených demagogů? Já myslím že je to jen v novinách a na papírech, které se posílají s žádostí o dotace na MZ nebo MŽP.
Franta Lopata
Global
Asi chteli upozornit, ze problem CO2 neni jenom doprava. Ale stejne si mysilm, ze to neni nic proti tomu cim doma topi v CR lide pres zimu. Hlavne mensi vesnice s "Low Cost" obyvatelstvem, tj pres zima tezka rakovina.
dan640
Ujety clanek
Dobytek ziskal CO2 z travy, ktera tento uhlik zase vzala z atmosferickeho CO2. Jedna se o uzavreny retezec, ktery NEZVYSUJE obsah CO2 v atmosfere. Paleni fosilnich paliv uvolnuje CO2, ktere uz je miliony let vazano jinde. Tim dochazi ke ZVYSOVANI obsahu CO2. Tento clanek psal dement.
pisatel69
Re: Ujety clanek
článek jen cituje nějakou studii. stejně tak můžu napsat, že máš dementní názor ty. kde se asi vzalo co2 v ropě? přesličkách? z atmosféry, že? takže co2 jen vracíme do atmosféry. nic nenormálního.
kamil
ach ten češtin
Dobytek se "nepěstuje", ale "chová". (zatím ... i když věda je mocná čarodějka ;) )
grol2
Neuveritelne
Tady zase nekdo objevil zarovku. Kdo by to cekal, ze krava vydechuje CO2.
Ale co s tim? Jen kolem toho delejme poradny humbuk a nejaky chytry evropsky komisar vymysly kvotu a v konecnem dusledku zjistime, ze jsme jeste mene ekologicti nez bez ni. Kolikrat to tu uz bylo? PORUCIME VETRU DESTI! A jak to vzdycky dopadne? Inu vstric dalsimu pruseru.
Pokud se chceme chovat ekologicky a ja verim, ze ano, meli bychom resit predevsim problemy, ktere mame sanci vyresit a ne se blaznive poustet do projektu s nejistou budoucnosti.
Ex-treme
Nejde o to, nejíst maso
ale nejíst ho v takovém množství a tak často. Díky za super článek který zase potvrzuje z jiného úhlu pohledu to, že přehnaná konzumace masa čehož jsme svědkem neprospívá ani tělu, ani přírodě. Jsou čistší a efektivnější způsoby jak nakrmit lidi.
Dan
Super clanek !
Konecne nekdo upozornil na nesmyslnost histerie okolo CO2 ve vztahu k doprave.
PS: Jen mne napada, kolik budu platit potom co si dam mexickou fazolovou misku ...... nekdy to jsou fakt desny rany! ...... a kolika to odpovida ujetym km po prevodu na CO2 :o)
Smějící se bestie
Problém je někde jinde
Člověk je od přírody všežravec. To je fakt. Ale tragicky PŘEMNOŽENÝ všezravec na vrcholu potravního řetězce. To je ten hlavní fakt...
grol2
Re: Problém je někde jinde
Takze vystrilime kravy a lidi? Budeme si krasne regulovat? V tom pripade doporucuji v ramci regulace vykastrovat vsechny regulatory. Blbost se ma potirat ne mnozit.
Taxi
nepratele zivotniho prostredi
Myslim ze autor se nasnazil tady z nekoho delat vegetariany. Spise upozornil na urcitou demagogii, kdy se vsechno hazi na dnesni dopravu a majoritni znecistovatel je nekde uplne jinde. Masny prumysl je problem teto planety a to je proste fakt.
To jak se v dnesnich a minulych dekadach nakladalo s palivy z ropy me samozrejme stve - ale spise ve mestech. Pak jde samozrejme o to, ze zasoby jsou omezene a dokud neni vhodna alternativa, tak by bylo lepsi mensi tempo spotreby.
Jo a pokud jde o chudokrevnost u vegetarianu a podobny nesmysly - to platilo mozna pred nekolika lety, kdy lidi proste vyskrtly maso a dal se stravovali tradicnim konzumnim zpusobem. Kdo se o stravu aspon trochu zajima, ji dost vhodne zeleniny a vyskrtne dalsi spatne potraviny (bile pecivo apod), tak nema zadny problem. Spise naopak. Chce to delat vse s rozumem.
kawasaki
bizoni
Ještě že po objevení ameriky vymlátili téměř všechny bizony
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Pronájem bytu 2+kk, 54 m2, Karviná - 8, ul. Flemingova
Flemingova, Karviná - Hranice
12 500 Kč/měsíc