Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucí Merivě se budou dveře otevírat na opačnou stranu

Opel Meriva - známe ho jako hranatou krabičku s nekonečně variabilním a praktickým interiérem, která si dobře vede ve statistikách bezporuchovosti. Občas možná trochu opomíjený model se v Ženevě dočkává konceptu, který ukáže něco z jeho nástupce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Matla

Vše už tu bylo...

Tak koukám, že zadní světla svítící ve tvaru "C" jsou v kurzu. Škodovku kopíruje VW (UP! ), tady vidím i Opel, to němcům musí dost ležet v žaludku že ty "Tschechische Schweinen" vymyslely něco opravdu pěkného, co skopčáci nemají ;-D[>-]

0/0
4.3.2008 9:10

Arnold Rimmer

Opel Meriva

Blééé to je ošklivý.Asi budu :-©

0/0
3.3.2008 17:00

PetaP

no toto!

Hned se z toho utíkám zbláznit ;-D ;-D....

Ale jako fór je to neskutečný....:-©

Designový nápad, který kdokoliv mohl realizovat už dávno, až nakonec nějaký Opel se k tomu rozkýval...a ještě to nazývá patentem, řešení, které bylo k vidění u mnoha předválečných vozů. By mě zajímalo, jak se toto nepraktické řešení osvědčí při otevření za jízdy...8-o

0/0
3.3.2008 16:21

marta

Re: no toto!

Tak například Praga V3S otevírá do protisměru dveře řidiče a je to baječný hlavně za jízdy a hlavně v lětě!

0/0
6.3.2008 22:53

karlinboy

Citroën

Koukám, že Citroën Picasso inspiruje i jiné automobilky ( křivka na zadních dveřích v přechodu s oknem, prosklená střecha, koncová světla...)

0/0
3.3.2008 15:49

Horways

Zajímavý

auto8-o

0/0
3.3.2008 15:15

Koukol

To že je Meriva???

Nevím, ale Merivě se toto auto nepodobá ani náhodou. Připomíná spíš nějakého asijce nebo Citroen.

Navíc poznávacím znakem Merivy je to, že i přes své malé rozměry se v ní pohodlně cestuje pěti (!) cestujícím a do kufru se vejde 2x více zavazadel, než do Fabie (která je stejně dlouhá).

Meriva není auto pro krásu ani pro požitek, ale je to neuvěřitelně praktické auto pro rodinu, se kterým není problém parkovat ani do "myších" děr.

0/0
3.3.2008 13:51

M

Vzheldem k

stale vetsimu poctu kretenu na silnicich (kreten = clovek co neumi parkovat bez zniceni vozu pred a za + clovek co vsi silou otevre dvere do dveri sousedniho vozu)

mi na tomto voze chybi cosi jako naraznik a cosi jako listy na dverich. Ty nestandartni tvary oken nejsou ani prakticke a ani hezke. No a rezevet to bude od jake doby stari vozu? ;-D

0/0
3.3.2008 13:09

Myshaak

Za jízdy

To by mě zajímalo, co s autem udělá, pokud se zadní dveře otevřou za jízdy...

0/0
3.3.2008 13:07

premek

Re: Za jízdy

Kdyz pojedes rychle, tak ty dvere ohnes. Kdyz HODNE rychle, tak je urves :-)

0/0
3.3.2008 13:10

tmf

Re: Re: Za jízdy

a když pomalinku tak je třeba chytneš a pořádně zabouchneš ;-)

0/0
3.3.2008 14:59

Cortacircuito

Re: Za jízdy

A mě by zajímalo co se stane až budu vystupovat a nějaký čurda projede příliš blízko ve směru jízdy... takhle uražené dveře sem už viděl více než jednou. Takhle tam budou i uražené nohy...

0/0
3.3.2008 15:45

spartaman

Re: Re: Za jízdy

Jednoduchá pomoc. Neotvírej dveře, když něco jede kolem. Chytří lidé to nedělají :-)

0/0
3.3.2008 16:18

Horways

Pěkné

autíčko R^

0/0
3.3.2008 13:02

Qwer

Hranatá meriva?

Mě současná meriva moc hranatá nepřipadá. Jestli si ji autor náhodou nespletl s agilou. Ta je teda hranatá fest.

0/0
3.3.2008 12:54

Radek

na opačnou stranu?

Nějak jsem to nepochopil... Co to soudruzi s NDR vymysleli? To jako že se budou dveře otevírat dovnitř?! Jj Bořek stavitel!

0/0
3.3.2008 12:40

Radek

Docela pěkná řidičkaR^

0/0
3.3.2008 12:38

maldek

pěkný kola.

0/0
3.3.2008 12:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.