Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Citroën C3 Picasso: kouzlo malého velkoprostoru

Velkoprostorové nafukování potkalo i C3 a vzniklo tak mimino z rodu Picass od Citroënu. Je kulaté, okaté, zelené a vypadá rozhodně k světu. Vyrábět se bude na Slovensku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mira023

kde jsem to viděl

Nevím proč, ale tak mi ta silueta připomíná nové MINI  od BMW. Zdá se mi to nebo je to tak?

0/0
10.7.2008 1:07

icmek

proč autor nenapíše

že to zase bude motor s vložkovanejma válcema, bez krytu pod motorem, bez krytu motoru, s nelakovanym motorovym prostorem a miskama na trlumice, reznoucima uz po 1000 km. proc autor nenapise, ze to bude stejnej smejd, jako C3? design je to hlavni, ale auto bude mit opet zivotnost 4 roky, pak pujde do srotu.

0/0
9.7.2008 13:17

icmek

Re: proč autor nenapíše

a to nemluvim o hruznejch sedackach, o sklopnym klicku, kterej uz fungl novej vypada jak leta pouzivanej, nemluvim o kompresoru na klimu, kterej se bezne meni po deseti tisicich, nemluvim o dilech naprav, ktery nevydrzej vic jak deset tisic, nemluvim o elektrice, cize zarovky bude majitel kupovat do zasoby, nemluvim o interieru, kterej vrze uz u novyho auta, nemluvim o prisernejch jizdnich vlastnostech a o tom, ze to i fungl novy zere minimalne litr oleje na deset tisic... strasny auto. koupi to jenom blazen. uz jenom plastovy dily karoserie, ktery maj výlisky jak hracka z kindervajicka.

0/0
9.7.2008 13:21

blazen

Re: Re: proč autor nenapíše

To je mi Vas lito. Moje C3 ma sice teprve 36tis. km ale zatim nic z toho :)

0/0
9.7.2008 13:28

Andee

Re: Re: Re: proč autor nenapíše

Neřeš to, on má 15 let starou Hondu a myslí si, že je to etalon kvality... ;-)

0/0
9.7.2008 22:31

Vilém Hynek Jarmila

Re: proč autor nenapíše

Francouzský auta (Renault, Citroen) mě nikde nikdy nenechaly, narozdíl od Škody (Fabia) a Forda (Mondeo II, Focus, Escort). Zejména firemní Fordy se mi pořád sraly.

0/0
9.7.2008 18:52

znalecvina

Re: Re: proč autor nenapíše

presne tak fordy i skody me nechali par krat ve stychu, ale bohuzel i sluzebni renaulty a kamosovi citroeny to same... :( nebrat ani jedno. a kdyz tak myslim, ze je to vsechno stejna "kvalita"

0/0
10.7.2008 9:35

Bee

opět vůz bez tacháků

Zase další auto, kde se čumí přes volant do papundeklu a u spolujezdce se válí displej s rychloměrem.:-©

0/0
9.7.2008 11:59

spartaman

Re: opět vůz bez tacháků

Taky to nesnesu :-©

0/0
9.7.2008 12:59

Andee

No...

Čtyři metry a 500 litrů v kufru, zajímavá varianta pro ženskou s dítětem a kočárkem... R^

0/0
9.7.2008 9:10

bullshit

katastrofa

Citrona si koupí buď šílenec kterýmu někdo nabulíkoval že nejlepší auto je francouz a on mu to zbaštil, nebo motoristickej analfabet (často ženská), kterýmu se líbí design Rv:-©(Y)

0/0
9.7.2008 8:33

kozlik

Re: katastrofa

NO...asi takto...mam firemni VW Passat 2007 kombi, zena jedzi Xantii rok vyroby 1995. Radsi jezdim s Xantii - rozdil v pohodli a komfortu je neskutecny, Passat, ac s daleko vetsim vykonem, je lina, tvrda a hranata krava. Nepochybuju o tom ze "dilenskym zpracovanim" je to naopak, ale koho to zajima ? A dojem na lidi autem delat taky nemusim...

0/0
9.7.2008 10:28

icmek

Re: Re: katastrofa

citroen z roku 95 je poctivy auto. moderni citroeny jsou hruzy.

0/0
9.7.2008 13:23

kamil

Re: katastrofa

Nuda, co? O prazdninach... Vasi Te nevzali k mori, tak se nudis ...

0/0
9.7.2008 10:34

juk

Re: katastrofa

A co bys řekl tomu, že Xsara Piccaso je 2.nejlepší na žebříčku poruchovosti ADAC v kategorii MPV ? Jasně .... Citroena si koupí jen šílenec, radši budem všichni cpát prachy za servis vozů skupiny VW group ... ;-D Pořád stejnej bullshit.

0/0
9.7.2008 12:16

Roumen

Re: Re: katastrofa

Jojo...zato cetrojka se mezi malyma autama umistila na krasnem 25. miste. ;-D

0/0
9.7.2008 15:30

Vilém Hynek Jarmila

Re: Re: katastrofa

Taky mám Picasso 1,6HDi a jsem velmi spokojenej. Spotřeba 4,5-5,5 l nafty, prostor docela jde a pohodlí neskutečný, na naše silnice jak dělaný. A rozvor maximální, což má super efekt při přejíždění nerovností, kromě max. prostoru v kabině. Budíky v prostřed mi taky byly proti mysli, než jsem to vyzkoušel. I V Citroën.

0/0
9.7.2008 18:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.