- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nevím proč, ale tak mi ta silueta připomíná nové MINI od BMW. Zdá se mi to nebo je to tak?
že to zase bude motor s vložkovanejma válcema, bez krytu pod motorem, bez krytu motoru, s nelakovanym motorovym prostorem a miskama na trlumice, reznoucima uz po 1000 km. proc autor nenapise, ze to bude stejnej smejd, jako C3? design je to hlavni, ale auto bude mit opet zivotnost 4 roky, pak pujde do srotu.
a to nemluvim o hruznejch sedackach, o sklopnym klicku, kterej uz fungl novej vypada jak leta pouzivanej, nemluvim o kompresoru na klimu, kterej se bezne meni po deseti tisicich, nemluvim o dilech naprav, ktery nevydrzej vic jak deset tisic, nemluvim o elektrice, cize zarovky bude majitel kupovat do zasoby, nemluvim o interieru, kterej vrze uz u novyho auta, nemluvim o prisernejch jizdnich vlastnostech a o tom, ze to i fungl novy zere minimalne litr oleje na deset tisic... strasny auto. koupi to jenom blazen. uz jenom plastovy dily karoserie, ktery maj výlisky jak hracka z kindervajicka.
Zase další auto, kde se čumí přes volant do papundeklu a u spolujezdce se válí displej s rychloměrem.
Čtyři metry a 500 litrů v kufru, zajímavá varianta pro ženskou s dítětem a kočárkem...
Citrona si koupí buď šílenec kterýmu někdo nabulíkoval že nejlepší auto je francouz a on mu to zbaštil, nebo motoristickej analfabet (často ženská), kterýmu se líbí design