Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volkswagen Scirocco: Těšte se na fičák!

Až do posledních chvil před uvedením na autosalonu v Ženevě se snažil Volkswagen utajit podobu sériového scirocca. Nepodařilo se, už víme, jaké bude.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

David

Volkswagen Scirocoo

Můj nejoblíbenější Volkswagen se mi moc líbí.Myslím že si to může rozdat na okruhu např.s Ferarri F430,Porsche 911 Carerra nebo Lamborghini Murcileago.:-)

0/0
5.12.2008 20:07

pod 200Koni ani za nic

Jupiiiii

R^Kazde auto sa da zmenit podla svojich predstav. Mna zaujma vykonV, spotreba, bezpecnost,znacka-servis a cena. Zvisok si ajtak dotvorim. Je to fakt konecne auto na urovni s kategorie coupe. Caffte..;-) 

0/0
7.8.2008 13:52

petr

Tohle není Scirocco!

Nostalgicky vzpomínám na své první auto - VW Scirocco...

Tohle mne vůbec neoslovilo :-©

0/0
1.3.2008 23:04

sat

Fiat Brava bude mít dvojče...

Pěkná kopie Bravy. Uznání italskému designu.

0/0
1.3.2008 20:59

Little Boy

Re: Fiat Brava bude mít dvojče...

Presne! Ale fiata by si vetsina cechu nekoupila, tak radsi prihodi 200k a vsichni budou spokojeni s originalnim nemeckym designem :).

0/0
3.3.2008 6:49

oId fashioned Vince III..

mno, tak ten titulek by se snad

hodil spíše o blábolu o Aničce, nebo je autor autorem i na revue???:-©

0/0
1.3.2008 10:21

gerranek

vw nazivo

teda cumim na fotky toho konceptu a toho ofiko auta a prijde mi ze designeri trochu ustoupili narokum konstrukteru - ten predek mi prijde ze ne uplne sedi, ladne krivky vedeny z boku a predni pruduch je rovnej jak pravitko...... sem zvjedaf jak bude vypadat vw live :)

0/0
1.3.2008 1:45

Jiří Paroubek

ŠMARJÁ

Tady je mrtvo :-/;-(:-/;-(:-/;-(:-/;-(

0/0
29.2.2008 21:16

FIGUE

UPLNE OBYCEJNE :(

0/0
29.2.2008 20:26

baajza

...

Já nevim....neoslnil mě ten koncept a neoslnilo mě ani tohle to. Asi sem moc velkej nostalgik, ale představoval bych si něco mnohem hranatějšího....

0/0
29.2.2008 19:15

JFK

Konecne poradne auto od VW

Uz jsem se bal, ze VW vyleze s dalsi zrudnou verzi Golfa. :-©:-©:-©

Tohle prima auticko vypada konecne jako auto, ktere bych si i koupilR^

0/0
29.2.2008 18:05

Arnold Rimmer a Dave Lister

Fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůj

(Y) ;-O (Y)              (Y) ;-O (Y)

             (Y) ;-O (Y)               

0/0
29.2.2008 16:05

Jiří Paroubek

Rada

Co si mám koupit?Škoda Octavia Scout nebo Volvo V70?

0/0
29.2.2008 15:55

dewils

Re: Rada

šalin kartu

0/0
29.2.2008 17:56

Jiří Paroubek

Re: Re: Rada

??????????

0/0
29.2.2008 18:07

JerryFrankenheimer

Nedůvěryhodné

Raději si počkáme do Ženevy - ten článek je plný nepřesností a omylů - Corrado se začalo vyrábět už v roce 1988, atd. Bohužel, o autech dnes píše kdekdo;-(

0/0
29.2.2008 15:00

Lama.Vikuna

Slušná technika.....

Doprčic.... Mě se teda fakt začíná líbit motor 1.4 TFSI. 210 koní ze čtrnáctistofky dostala snad jen svého času honda, i když ta je vlsatně měla ze šestnáctky, ne? Klobouk dolů.

0/0
29.2.2008 12:51

Homer1

Re: Slušná technika.....

Zatím si ten klobouk nech na hlavě. Smekej až ten motor uvidíš po 150-200t km... A sečti si spolehlivost, odolnost, nároky a náklady na jeho údržbu a hlavně jak ten motor bude po 200t km vypadat.

Ono se to hezky poslouchá, 210 kobyl z 1.4 motoru. To je jako když dříve u nafťáků začali vytrubovat, že servisní interval 30t km je v pohodě. Není. Kdo nechce zničit motor a/nebo turbo, stejně chodí do servisu max. po 15t km.  A všichni výrobci se v "tichosti" vrátili k 15t km intervalu... Čekám, že tyhle vyhoněné benzíňáky bude čekat podobný osud. Ono to posouvání hodnoty kw/litr objemu nelze dělat donekonečna... Ta mechanická námaha se prostě projevit musí.

0/0
29.2.2008 13:54

Jindřich

Re: Re: Slušná technika.....

Nechci se hádat, ale ty maloobjemové, přeplňované motory mají mít

stejnou životnost jako motory nepřeplňované (od VW). Z toho VW

vycházelo a dokonce jsem se na tohle ptal (ve vývoji VW) a ani o tom

nepochybuji.

Možná budete překvapen, ale už se chystají motory 1.1 s turbem (ne i s kompresorem)  a výkonem 110 koní! Není to krása? :-) Nemluvně o spotřebě...

0/0
29.2.2008 18:26

Homer1

Re: Re: Re: Slušná technika.....

ano, ano... MAJÍ mít... až čas ukáže jestli opravdu budou mít. To co říkají soudruzi z VW může mít totiž blíže k jejich zbožnému přání než k realitě. Ale já těm prckům fandím. Ono se s tím přeplňovaným litránkem pak nechá jezdit po městě za 7,5 a na dálnici to není trápení když se to vyžene do výkonu. Ale tyhle motory stejně na sebe nabalí slabiny nafťáků - ty trable sturbem, atd...

0/0
29.2.2008 20:43

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Slušná technika.....

myslis ze za ty dva roky co ty motory jezdi s tim nenajezdili par set tisic??? proc by se ty motory vlastne mely srat??? tlaky mensi nez v naftakach, o tacky mensi nez v benzinovejch bezturbech. ja nevim co by na tom melo odchazet.

0/0
29.2.2008 20:58

Homer1

Re: Re: Re: Re: Re: Slušná technika.....

ukaž mi nafťáka 1.4 co má přes 200 koní...

0/0
29.2.2008 22:40

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Slušná technika.....

vzkon je v urcite mire primo umerny otackam.

ukaz mi naftaka co toci 6 nebo 7tis otacek jako trosku poladeny benzin

kdyz vezmes 2 roky stary 2.0TDI co ma 170 koni / 4200 ot, na 1.4 objemu to vychazi 120 koni/4200ot, 170koni/6000ot, nebo 200koni/7000ot.

predpokladam, ze u benzinu budou vykony podobne, vzde lze jeste zvednout plnici tlaky a otacky. navic ten naftak je 2 roky starej, a tenhle benzin jeste nejezdi. predpokladam ze uz testuju naftu, co da z 2 litru 2 koni

0/0
1.3.2008 10:11

Coldstone

Re: Slušná technika.....

jenže honda bez turba ;-D

0/0
29.2.2008 13:56

rudastraka

Re: Re: Slušná technika.....

jo, pro 10tis otackach jako ma letecky motorek. tohle ma nejakych 6tisic a slusny kroutak. lip se s tim jezdi a min radi.

procpak asi honda ten motor uz asi nenabizi??? ze by nevydrzel??

0/0
29.2.2008 14:01

DaM

Re: Re: Re: Slušná technika.....

Protoze nesplnoval nove emisni limity. Jinak je vseobecne mezi lidmi, kteri znaji problematiku motoru, znamo, ze Honda motory jsou nadimenzovany tak, ze kdyz z nich chcete dostat 2-3 nasobny vykon, nez je puvodni z vyroby, tak nemusite v podstate nic menit. A to se o motorech zadneho jineho vyrobce napsat neda. Milovnici VW mi samozrejme verit nebudou, ale to je asi tak vsechno, co s tim muzou delat :-)

0/0
1.3.2008 5:15

rudastraka

Re: Re: Re: Re: Slušná technika.....

tak sem se podival na stranky hondy, takze podle tebe obycejny accord s 2.0, vykonem 155koni, je nadimenzovany na 450 koni, nebo nafta z 2.2, vykon 140 koni na 420koni?? hahaha a jak to udelaj aniz by utrpela zivotnost motoru??? a proc takovej motor teda nevyrabej, nebo proc nedelaj motor s objemem 0,7 litru s vykonem 150 koni??

0/0
1.3.2008 10:16

Lamak

Koncept vs. realita

Osobne me to trosku sklamalo. Iroc me nadchl podstatne vic, ale seriova podoba me nechava ponekud chladnym.  Ta rozevrena sestiuhelnikova tlama me docela oslovila. Mozna je to i tim lakovanim, tak uvidime jak scirocco vynikne v jine barve.

0/0
29.2.2008 12:47

Petr

Dobre

Me so to libi, je to design ala fiat. Pekne, konecne to neni jenom krabice.

0/0
29.2.2008 12:33

Alex

Fičák???

Tak tohle slovo jsem naposledy slyšel z úst jednoho slaboduchého známého, který v Petru Zvěřinovi viděl silnou osobnost, namísto totálního kripla. Že to pak používali redaktoři v bulvárech, na Novinkách a na Nově, se dalo víceméně očekávat, vzhledem k jejich úrovni. Ale že to uvidím na kultivovaně-se-tvářícím webu, jako je tento? Kvalita autorů, jak vidno, rapidně klesá. Fičák - tohle může říct/napsat jen buran... :-©

0/0
29.2.2008 12:29

František Dvořák (iDNES.cz)

Re: Fičák???

Dobrý den,

žádneho vašeho slaboduchého známého bohužel neznám.

Slovem "fičák" se označuje silný vítr (vychází ze slovesa "fičet, které najdete v Pravidlech českého pravopisu). A scirocco - jak se auto jmenuje - je silný vítr, který vzniká nad Saharou a vane ve Středomoří. Nechápu co Vám na tom vadí.

Přeji krásný den

František Dvořák, Auto.iDNES:cz

0/0
29.2.2008 12:59

Alex

Re: Re: Fičák???

Omlouvám se za neuváženou kritiku. Máte pravdu, že se tím označuje silný vítr. Bohužel, slovo "fičák" ve mě vyvolává silnou alergickou reakci spojenou se stupiditou, rozlévající se od 1. řady jisté "reality-show". Takže asi tak... :-)

0/0
29.2.2008 13:30

Jiří Paroubek

Re: Re: Fičák???

Brej den Franto!Je zajímavý že píšeš jako anonym8-o,ty nejseš registrovanej?Protože to by se moch za Frantu Dvořáka vydávat každej BLB nebo ne?Bejt tebou tak se zaregistruju:-/

0/0
29.2.2008 16:01

tajemný stín

povedené

:-)R^

0/0
29.2.2008 12:22

David

Proklaty koncern

Proklaty koncern. Drive bylo Siroco a Golf I (nebo II, kdo mel - vi o cem mluvim) dve diametralne jina auta.:-)

Dnes za sve penize dostanete jedno a to same, jen jine calouneni a tvar plechu.;-€ Takze to mame Golf = Golf, Tiguan, Golf Plus, Siroco!;-€ Je to smutne, ale ac jsem si chtel koupit (nostalogie, no co...;-D) Siroco, asi sahnu po Mazde Mx-5...

0/0
29.2.2008 12:07

Generál Ugarte

Vypadá to dost jako Volvo C30.

0/0
29.2.2008 12:00

rudastraka

Re: Vypadá to dost jako Volvo C30.

myslis ten zadek jako vykladni skrin co ma c30?? tak ten ja u vw nevidim

0/0
29.2.2008 14:03

Horways

Blééééééééé

Blééééééééééééééééé

Blééééééééééééééééé

Blééééééééééééééééé

Blééééééééééééééééé

Blééééééééééééééééé

0/0
29.2.2008 11:38

algra

Re: Blééééééééé

Tebe to teda vzalo 8-o

0/0
29.2.2008 11:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.