Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Naftové sportování s Audi TT TDI

Naftové pohonné jednotky se začínají čím dál více prosazovat i ve sportovních vozech, tedy na poli, kde jasně dominují motory benzinové. Posledním příkladem tohoto trendu je dieselové Audi TT, které výrobce představil v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pisatel69

nafta vs benzín

Je každýho věc jaký auto s jakým motorem si koupí. Nafťáky mají díky špičkové technice (přímý vstřikování, turbo) větší krouťák s lepším průběhem. Benzíňáky jsou v tomhle trochu pozadu.

0/0
7.3.2008 16:31

spartaman

Ropa

Cože? Další chrochtavej a smradlavej "sporťák" jezdící na ropu? 8-o;-D

Rv:-©

0/0
7.3.2008 10:52

Caretaker

Re: Ropa

A na co jezdíš Ty? Aha chápu, použiješ své čerstvé lejno, to vydestiluješ a obsa přečerpáš do staré stopětky, ujedeš pár metrů, z toho smradu se pose... a začne vše nanovo.

0/0
7.3.2008 11:45

iuos

hmm

ona nafta není zrovna moc miň ekologická.. jen se jí spotřebuje míň...

0/0
7.3.2008 12:06

e-l-v-i-s

Nafta smrdí

0/0
6.3.2008 17:12

Carlos

TDI

To bude "sportovní" zvuk:-)

0/0
6.3.2008 16:00

Skodfkar

Nafta

Uz by konecne mohli zacit do takovy kary montovat LPG, to bude  primo nadsportak :-©

0/0
6.3.2008 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.