Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exkluzivně: seděli jsme v novém superbu

Nová generace největšího modelu škodovky už nechce být chudým příbuzným passatu. Dostává nejmodernější techniku, kterou si v mateřském koncernu VW dosud schovávali jen pro "vyvolené" značky. Nový superb tak bude umět sám zaparkovat, dostane pohon všech kol, motory TSI a i ty nejdražší značky mu budou závidět "dvojchodové" zadní dveře Twindoor. Jaký je nový superb na první usednutí?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

byjec

Úspěch ?

Nevím o čem celá debata. Článek hraje na jakousi národní strunu, .....ale Škoda je a bude německým majetkem se sídlem daňového plnění v Německu. A na to, že to je domácí výroba . . jsou ty ceny trochu nefér. Od momentu kdy ČR sehrála na vlastní lidi se Škodou divadlo, jestli Renault nebo VW, můžou už být škodovky třeba ze zlata. Jak přestanou být zajímavý, tak půjdou do kopru jako Seat. A ke komu se potom bude "česká" škoda uchylovat? R^

0/0
7.5.2008 16:53

Bigbadaboom

Dobry

:-) Celkem hezkej autobus.:-)

0/0
14.3.2008 10:43

f-voice

,,,

O Superbu si mluvte co chcete. Mně se líbí, protože to konečně vypadá jako koráb, kvalitativně to Mondeo překonává (i když... to ukáže čas). O to ale nejde. Jestli s vašimi názory a projevy někoho pustí za volant a dokonce v milionovejch kárách, tak to jde na silnici doopravdy vo hubu.

0/0
13.3.2008 18:26

Bigbadaboom

Re: ,,,

No, nejel jsem sice ani v jednom (nove Mondeo/novy Superb) ale dost pochybuju, ze by Superb prekonal Mondeo v jizdnich vlastnostech...mozna v interieru, mozna v drazsich nahradnich dilech, urcite ve vnejsich rozmerech (nevim jak ve venitrnich). Mondeo je spise sportovni, tohle je pro klidne houpani.

0/0
14.3.2008 10:46

f-voice

Re: Re: ,,,

jj, recht

tohle mám tedy z druhý ruky, mluvil jsem o kvalitě zpracování... To vše ale samozřejmě ukáže čas.

0/0
14.3.2008 23:05

Zdenda

Re: ,,,

Presne tak me se taky libi kdybych zil v CR hned si ho koupim. tady v Cine prodavaji jen Octavii a velice uspesne kazdy den vidim nekde reklamu na to a je jich v ulicich cim dal vic.

0/0
22.3.2008 5:30

Archont

Interier prilis strohy a bez kuze.

;-)

0/0
13.3.2008 15:00

Horways

Re: Interier prilis strohy a bez kuze.

kůže tam bude za příplatek neboj a v nejvyšší výbavě bude v zakl.:-)

0/0
16.3.2008 12:57

inosh

Co ten fofr klacek?

Předváděcí model a oni tam vrazí klacek z kachny. Co to je? Evropa? Podle toho ceniku chapu dobre, ze manualni prevodovka je zaklad a automat za priplatek? Kdo to koupi? To se tady i luxusni sedany vyrbi ve verzi pro profi zavodniky. Jinak si tu archaickou odpornost neumim vysvetlit.

0/0
13.3.2008 13:50

f-voice

Re: Co ten fofr klacek?

Děláš si srandu? Já lamentuju nad tím, že mě nenechaj vybrat si u V6 převodovku - tím ztrácejí kupce nejen v osobě mé ale i ve skupině lidí kolem mě. Na dnešním trhu si už nějakej kočár se šestiválcem a manuálem nekoupíš. A vůbec, Tvůj projev o Tobě něco vypovídá.Rv

0/0
13.3.2008 18:07

pornoking

Re: Re: Co ten fofr klacek?

Me by v tom pripade tedy zajimaly vase duvody pro manualni prevodovku. K cemu bude v takovem aute lepsi nez automat ?

0/0
14.3.2008 12:21

f-voice

Re: Re: Re: Co ten fofr klacek?

Velký objemy tahaj odspodu a automat to bere přes spojku až já nevím do jakejch nesmyslnejch otáček. To se pak nemůžeme divit těm spotřebám: Moje spotřeby: Baleno 1.6 manuál - pod 6l/100 km, Escort 1.6 (dovoz z USA) automat nad 9l/100 km;; Superb 2.5 TDI manual (město; mimo město) pod 10l; pod 8l... -:- automat kolem 14l; kolem 10l/ 100 km.

Ze jmenovaných aut je moje teda jenom to Baleno... bohu díky.

Spotřeba sice snoby nezajímá, ale já asi nejsem dostatečnej snob, protože pro mě existují auta pouze se třemi pedály. Musím se omluvit za politování chudáčka, který brečí, že nemá v základu automat... brr, nějak jsem se rozohnil...

A kromě všech relevantních důvodů - šestiválce mají nejlepší zvuk na volnoběh.

0/0
14.3.2008 23:24

Alex

škodovka je kentus...

...akorát to svědčí o labilitě čecháčků, kupovat takto předražený sráč. Jestli někdo má cca 1 mio na toto auto, tak už má i cca 100 tis, aby si koupil stejně vybavené AUDI A6...a to je trochu lepší auto. Takže, škoda NEVER EVER HNUS

0/0
12.3.2008 15:06

tom

Re: škodovka je kentus...

Presne! R^

0/0
14.3.2008 9:22

typek

superbek

je to pěknej tahounek

0/0
12.3.2008 14:40

Koudy

Vysmátej volant

to bude spíš rodiný auto, když vidím ten vysmátej volant na obr. č 3 ;-D

0/0
12.3.2008 10:12

fks

Názor

Hnusnej volant, palubka, přední světla a samozřejmě cena. Jinak dobrý auto. Zvláště až bude v kombíku.

0/0
12.3.2008 8:43

uzycek

samo zaparkuje...

co to znamena a jak to funguje?

0/0
11.3.2008 19:25

Martin

Tuhost vs. twindoor

Proč se novináři nepozastavují nad tím, že dvojité dveře přinášejí menší tuhost karoserie? Vždyť jedním z důvodů proč koupit sedat je právě rozpěra mezi zadními sedadly a kufrem. Karoserie sedan vždy vykazuje nevyšší tuhost a tudíž nejlepší jízdní vlastnosti.

0/0
11.3.2008 13:10

bb

Re: Tuhost vs. twindoor

Bejvávalo kdysi. Dneska se to eliminuje zesílenou střechou a podlahou.  

0/0
11.3.2008 23:21

hombe

ano

slyším od servismanů , že to škodovka hází vidlema a má to chyb víc než  jak když to tam tloukli vietnamci před vánocema 1988 podívejte se po servisech čí značky tam opravujou : renoldy , cytroeny ,škodovky , wv , a korejce , ostatatní to už nejsou fušeři ale solidfyrmy

0/0
10.3.2008 20:00

sx

fuj

za tu cenu at' si skodovka to auto strci do p r d e l e(Y)

radeji si koupim nejakeho jeepaR^

[>-]

0/0
10.3.2008 16:48

________________________________

Re: fuj

Pokud má výrobek dostatečnou prodejnost přes relativně vysokou cenu, je to podle tebe známka dobrého výrobku, nebo špatného?

0/0
11.3.2008 22:55

f-voice

Re: Re: fuj

R^

0/0
13.3.2008 18:09

tom

Re: Re: fuj

Je to znamka ze dobre spracovany stado koupi i predrazeny vyrobek!:-)

0/0
14.3.2008 9:27

Alex

...no do dnešního dne jsem nebral auto Škoda....

...moc vážně, ale tohle je kenetus! Ten vnitřek, co to je?...Netáhla ze škodovky, podívejte se do AUDI, BMW atd....vždyť to máte za rohem. S ohledem na fakt, že vystavené auto je vrcholná verze a vnitřek vypadá jako kentus, tak bych tipl auto za cca 400 tis a né auto za více jak 1 mio Kč....humus!

0/0
10.3.2008 15:50

Todd Berrtuzzi

Hezká fotka .

To je Volha ? :-P

0/0
10.3.2008 15:22

________________________________

Re: Hezká fotka .

To neřeš. Když se ti nelíbí, nekupuj.

0/0
11.3.2008 22:56

f-voice

Re: Re: Hezká fotka .

R^

0/0
13.3.2008 18:10

Jindřich

NOVÉ AUTA KUPOVAT JEN NA WEBU SE SLEVOU I 450.000Kč

já našel náhodou na webu triumf auto. Ale musíč si to obrátit a dát dohromady, abych tady nedělal reklamu ! Slevy až 450000Kč.U SCOUTA 188.000Kč !8-o8-o8-o8-o

0/0
9.3.2008 15:27

Pete

tak mám pocit, že v Ženevě vystavuje jen Škoda

... äbyste se z toho Superbu nepos*ali. Nic zajímavýho tam jinak není? Nebo si to promo zaplatila Boleslav? Docela bych rád zprávy o jiných značkách, auto s okřídleným prasetem ve znaku mne nějak nezajímá. :-/

0/0
9.3.2008 11:29

hnusná poslanecká imunita

Re: tak mám pocit, že v Ženevě vystavuje jen Škoda

sám jsi prase

0/0
10.3.2008 3:30

svoby

Rozporuplné Twindoor (páté dveře)

Je to pěkné mít tuto kombinaci pátých dveří, ale zajímalo by mne, jestli tato finta nebude trpět poruchovostí. Zpravidla bývá, že například kabrioleti maji elektricky ovládanou střechu a po určité době dochází k poruše. :-/ 

0/0
9.3.2008 11:17

ruleta_

Celkem pekne, konzervativni auto

Doufam, ze tam bude poradna vybava v zakladni cene, Skoda mne vzdy iritovala tim, ze date za auto 600 000,- a pak si musite priplatit za zadni stirac...:-/

0/0
8.3.2008 11:44

Honza

ZASE BUDOU U AUT KTERÉ SI DEALEŘI PŘIVEZOU MĚNIT SERVISKY

Zase asi budou dealeři u Superbu vyměňovat servisky u aut které si levně přivezou z EU a pak je draho v česku prodávají.Pry to dělají běžně u Octavii které si přivezou až o 200.000Kč levněji ,vymění u nich původní servisky za české aby čecháček nic nepoznal a kasíruje zisk 200.000Kč na tom, že druhý neví,že auto koupil o 200.000Kč levněji.Vždy si nechat prověřit u druhého dealera podle čísla karoserie od kud auto je, jinak u dovezených o|ctavii žádat slevu cca 100.000Kč a více. Nebuďte blbí;-D;-D;-D;-D

0/0
8.3.2008 10:08

aha

Re: ZASE BUDOU U AUT KTERÉ SI DEALEŘI PŘIVEZOU MĚNIT SERVISK

tyhle zaručené informace mě vždycky dostanou... zkusíš hodit konkrétní důkaz anebo to zůstane ve stylu JPP?

0/0
8.3.2008 20:14

Karel

Re: Re: ZASE BUDOU U AUT KTERÉ SI DEALEŘI PŘIVEZOU MĚNIT SERVISK

Ano zeptej se u NH CAR,u AUTO JAROV, u AUTOCENTRALA Ostrava a u jiných. A ať ti to dají písemně že to nedělají ty vševěde. Uvidíš jeich ksichty,protože je to běžné, ale musíš to chít písemně. Jakmile ti to nedají, víš že tě bere na hůl o 200.000 Kč !!! Pak si klidně řekni o slevu 100.000Kč protože jim stejně 100.000 Kč zbyde, ty chytrej (Y)(Y)

0/0
9.3.2008 15:18

aha

Re: Re: Re: ZASE BUDOU U AUT KTERÉ SI DEALEŘI PŘIVEZOU MĚNIT

takže JPP, myslel jsem si to...

0/0
9.3.2008 21:27

hnusná poslanecká imunita

Re: ZASE BUDOU U AUT KTERÉ SI DEALEŘI PŘIVEZOU MĚNIT SERVISKY

a myslíš, že to prodávají jen Čecháčkům v Čechách ? Klidně to mohou prodávat i Čechům na Moravě.

0/0
10.3.2008 3:32

tooom

Na první pohled je fakt lepší než ten starej

co dělali. Ale to je všechno. Relativně pohodlná plechovka pro snoby a obchodní cestující. Snažit se ale říkat, že je nejlepší kvůli víku od kufru? To je  trochu málo, než aby člověk za něco takovéhoto dal peníze. To se dají využít lépe.

0/0
8.3.2008 10:01

Karel

proc ne

ale chtit za zakladni verzi v prepoctu skoro 40 tis $ je skutecne mimo misu a poridit to muze u nas jen ten kdo prachy neresi. OK jiste takovi jsou, ale neni jich az tolik, aby Skodovka vyrobila opravdu odchytany a bezchybny produkt. Pak ti prachaci budou nadavat na nedodelky (popr. se v tom pozabiji viz Hlinka) a to je klicem problemu, proc vlada a politici do tohodle stejne nikdy nepujdou.

0/0
8.3.2008 4:45

z Vysocan

Re: proc ne

Presne tak... za 1.4 litr... to snad ani nemyslej vazne.

0/0
8.3.2008 6:21

Kosovo je srbská provincie

nadhera. ve své třídě bez konkurence

jen blbci si budou kupovat něco jiného než superb (v jeho třídě)

0/0
8.3.2008 3:18

z Vysocan

Re: nadhera. ve své třídě bez konkurence

Vzdycky jsem byl blbec, jsem blbec a budu blbec. Ale zato jsem vzdycky jezdil v kvalitnim aute.

0/0
8.3.2008 6:18

hnusná poslanecká imunita

Re: Re: nadhera. ve své třídě bez konkurence

Jezdíš tedy v Octavii, že ?

0/0
10.3.2008 3:35

mac

Re: nadhera. ve své třídě bez konkurence

Neřekl bych, že je to nejlepší auto své třídy, ale to ani není podstatné.

Faktem je především to, že Škodovky obecně jsou neskutečně předražené a nenabízejí toho tolik, aby si mohli dovolit takové ceny. Resp. ano, mohou si to dovolit, protože je pořád dost blbců, kteří si to koupí...

0/0
8.3.2008 8:58

aha

Re: Re: nadhera. ve své třídě bez konkurence

můžeš jmenovat KTERÉ auto není předražené?

0/0
8.3.2008 20:11

elwood

Re: Re: Re: nadhera. ve své třídě bez konkurence

mazda cx 7, jinak vzhledem k silné koruně, je v česku fakt předražený všechno, no ale nic nebrání to koupit u sousedů, že... :-)

0/0
11.3.2008 16:14

Pete

Re: nadhera. ve své třídě bez konkurence

Jako blbec bych šel třeba do starý 607, myslím, že je o dost lepší a hezčí. A těch au by se našlo dost. Kromě toho, Superb je za auto na pomezí střední a vyšší střední třídy, takže vlastně konkurent je třeba 407. Prostě podvod a lá Schade.  

0/0
9.3.2008 11:33

psychopat ze San Francisca

Re: nadhera. ve své třídě bez konkurence

Nejsi Ty z Balkánu?

0/0
13.3.2008 16:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.