Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec nudy! Renault Mégane Coupé Concept

Tým šéfdesignéra renaultu Patricka Le Quementa se opět pořádně odvázal. Tentokrát dostali téma velmi citlivé: Namalujte nástupce masového méganu. Výsledek je skvělý. Ale jestli u Renaultu najdou odvahu něco takového vyrábět, je otázka.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

vlmach

Konec nudy! Renault Mégane Coupé Concept

Ten titulek je nějaký divný.Vždyť je to plechová škatulka jako každá jiná,smrdí,dělá kravál a je k ničemu.

0/0
5.3.2008 8:42

z Vysocan

Konec nudy!

Bude se casto chodit do servisu!

0/0
5.3.2008 7:18

PetaP

konec nudy??

Řekl bych, že spíš nuda pokračuje. Na tomto autě není žádný výraznější nápad. !

0/0
5.3.2008 7:17

Franta

Re: konec nudy??

Ale musíš uznat, že je to trochu lepší než nová Fabia combi.

0/0
5.3.2008 7:47

PetaP

Re: Re: konec nudy??

To je pravda ;-D

0/0
5.3.2008 23:14

KROKODYL

Takovychto krasnych aut

je namalovano spousty ale aby se odhodlal je nekdo vyrabet trochu masoveji, to ne. Proc vsichni vyrabeji stejne krabice ? Vzdyt vyrobni cena se nemuze zase az tak lisit a pri dnesni konkurenci by tohle bylo jiste trefou do cerneho...

0/0
5.3.2008 5:55

Petr

Re: Takovychto krasnych aut

Jenze Renault delal takovych aut vic, co treba Safrane biturbo 4x4, clio V6, nebo treba Avantime, ten byl sve studii dost podobny, bohuzel at uz ocekavane nebo nechtene malw prodeje, takze bud vysoka cena, nebo dotace z jineho programu a to si kazda automobilka rozmysli...

0/0
5.3.2008 10:52

rudastraka

megan II

s meganem II sem najel asi 70tis km, zadna slava, ze zacatkus sem si nemoh zvyknout ze na pristrojovce porad sviti nejaka vystrazna kontrolka, ale vzhledem k tomu, ze sem nemel cas jezdit do servisu sem si na sebe zvykli a celych 70tis km se nic zavazneho nestalo (az na vymenu asi 5x zarovka a 4x inducka). podeziram renault, ze vystrazny kontrolky rozsveci zamerne, aby servis vydelal. co se tyce jizdnich vlastnosti, nikdy sem u tohodle auta nebyl schopny poznat kdy sem na hranici adheze a kdy jeste ne, kdyz uz to zacalo klouzat, tak sem se daval na modleni, takze jizdni vlastnosti jednoznacny minus.

tak snad ten megan III bude lepsi. me ani tak nevadila ta poruchovost, jako nedefinovatelny jizdni vlastnosti

0/0
5.3.2008 0:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.