Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tata Nano v Ženevě: jaké je nejlevnější auto světa

Nejlevnější auto světa Tata Nano vyvolalo před několika týdny velké pozdvižení. Miliony Indů díky němu slezou z rozhrkaných motorek a sednou do auta. Výrobce o své převratné novince říká, že je pohodlná a bezpečná, má výkonný motor a nízké emise. Premiérově se představuje Evropě na autosalonu v Ženevě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sinchi

Každá věc má svého kupce.

A tady o tom autě někteří ví prd a hlásají různé rozumy. Na zimu to stačí a jak začne teplo, hurá na mašinu.

0/0
14.9.2008 8:49

joj

ja by som to bral hneď

Ja by som to bral hneď! Na chatu to mám 34 km, na jazdu po Bratislave ako stvorené, a keď si predstavím, že za cenu nárazníka a spätných zrkadiel mám nové auto....niet čo riešiť. (Teraz mám auto v servise - predpokladané náklady 180 000,- ;-()  Keby som sa nehambil, hneď kúpim Trabanta! Ale už sme všetci snobi!  

0/0
23.8.2008 16:11

Tata Nano

Musím však uznat, že interiér je pěknější než ve Fobií!

;-D

0/0
6.3.2008 6:03

anonymous

zzzima

Nj koukám samý dobrý připomínky ale nikdo se nezamyslel nad tim že indové nemaj tady takový zimy jako my.V tom jet to pak bude jako na motorce s přednim sklem;-D

0/0
5.3.2008 22:21

stowaway

Re: zzzima

To je jednoduché - koupíte vyhřívanou kombinézu na motorku - bude asi stejně drahá, jak to " auto "...Levnější řešení je pak mantl jako ve Vrchní, prchni...:-)

0/0
6.3.2008 11:02

j.t.d.

Re: zzzima

Nechci nic říkat, ale v Indii v zimě je kolem nuly, často sněží, i když celkově je u nich zima sušší než u nás. No a v Himalájích je zima ještě větší než u nás a sněhu tolik, že by nejen Kerkonoše, ale i polabské roviny posypal...

0/0
6.3.2008 11:57

Jan Gutbayer

jetiny

Uvědomují si místní velectění diskutéři bádající o tom, že než Nano, lepší "jetá felda", že aby byla jetina, musí být nejdřív nové auto? Jinými slovy... ono těch "feld za pade" v Indii asi moc nebude, co myslíte? Resp. takových, aby nebyly těsně před poločasem rozpadu...

0/0
5.3.2008 21:13

siwi

Re: jetiny

Souhlas. A taky je třeba si uvědomit, že tohle auto není koncipované pro lidi, kteří se mohou rozhodovat mezi jetou feldou nebo něčím jiným. Je myšleno pro indický trh, kde lidé moc na vybranou nemají. Hodnotit tohle auto z pozice bohatého Evropana je prostě nesmysl.

0/0
5.3.2008 22:44

j.t.d.

Re: jetiny

V Indii ze zákona nesmí být provozováno auto starší než určitý počet let (teď z hlavy nevím, ale asi 10 let to je). Kvůli ekologii. A opravdu to dodržují a sešrotovali kvůli tomu i slavné putputy od Harley Davidsonu, které jezdily jako taxíky z konáče...

Takže jeté feldy se tam nekonají.

0/0
6.3.2008 11:59

Miloslav Šimek

No co .. začínal jsem na trabantu, o moc jinší to nebude.

tak se ke stáru, tak za 20-30let zase vrátím ke kořenům.

0/0
5.3.2008 20:03

re

auto

Není to škaredé, jen by to chtělo trochu větší kola a to nejen z estetického důvodu. záleží na motorech a taky na síti prodejen...komu stačí auto na přejetí do druhé vesnice nebo z bytu do obchodu tak si myslím že to stačit bude.

0/0
5.3.2008 18:56

rudastraka

20 roku

jeste pred 20 rokama sme jezdili v podobnych plechovkach. a to patrime mezi stastnou bohatou miliardu lidi

0/0
5.3.2008 17:28

Homer

Krabice na kolečkách

Dost mi to připomíná ta francouzská autíčka pro náctiletý, co mají řidičák AM.

0/0
5.3.2008 16:34

Hrochomut

Povýšenci

lidi, kteří toto vozítko kritizují s tím, že je na nic zjevně vůbec neznají situaci v Indii a vůbec neumějí uvažovat z pozice člověka, který má opravdu málo peněz.. Myslím, že za koncovou cenu pod 50 tisíc toho o mnoho víc dokázat nelze.. A názory typu "koupit si ojetou Felinu mi vyjde líp".. no nevím, asi nepřemýšlíte nad tím, že ta Felina už má třeba 12-15 let za sebou. O to se mi jednak zkracuje doba, po kterou to můžu používat, než se to "rozsype", za druhé se dá předpokládat častější servis, pže životnost jednotlivých dílů v tomto stáří pomalu ale jistě končí a taky sou neporovnatelně vyšší provozní náklady, než u auta s motorem z motorky.. Kdyby takové ojetiny byly pro běžné Indy tak dostupné, jak někdo tvrdí, už by je dávno měli..

0/0
5.3.2008 16:33

j.t.d.

Re: Povýšenci

Jak píšu - stará auta se v Indii z ekologických důvodů provozovat nesmí.

Proto tolik potřebují levná nová auta.

0/0
6.3.2008 12:01

Karel

NEJLEVNĚJŠÍ NOVÉ OCTAVIA SCOUT SE SLEVOU AŽ 188.000Kč

Kde ?? Na webu SEZNAM. Stačí zadat do vyhledávače klíčové slovo OCTAVIA a pak si po pravé straně kliknout na odkaz který je :

ŠKODA OCTAVIA - AKCE

A MÁTE DNES CENU O 188.000Kč nižší než obvykle. NEJDELE JEN O OCTAVIE,NAB=IDNOU V+SECHNZ NOVÉ A REFERENTSKÉ VOZY.;-D

0/0
5.3.2008 16:22

Coraxus

Tak takhle vypadá auto splňující emisní limity EU ???

Ale úplně nejdůležitější je, že "emise srazili motoráři pod 120 g CO2 na kilometr" - jestli nás chtějí euroúředníci natlačit za pomoci emisních limitů do takovýchhle plechovek, tak to ať si ty limity strčej někam... :-(

0/0
5.3.2008 16:22

Jirka

Lepší než autobusy s lidma na střeše

Jasný že to auto je pro Evropu mimo mísu, ale věřím v Indii svůj účel splní. Furt lepší aby byli v tomhle autě čtyři při bouračce než čtyři na motorce...

0/0
5.3.2008 16:00

Beldor

nechapu..

Nechapu k cemu to auto je.Kdyz uz chci levny auto tak si radeji koupim nejaky starsi model nizsi tridy vyjde to na stejno a bude Xkrat lepsi a mnohem bezpecnejsi... Mozna v indii se uplatni.V evrope ani omylem...

0/0
5.3.2008 15:53

xx

Malem jsem se spletl

Pri letmem pohledu na foto jsem si pomyslel ze to je novy facelit Fabie ;-D , jen jsem si rikal kam chteji az s tim zmensovanim dojit . ;-D

0/0
5.3.2008 15:51

Daniela

Zpětné zrcátko v pravo je jen za připlatek

O tom informoval oficelni dovozce.

Další věci budou k dostání až později, až se najdou výrobci "doplňků"!

0/0
5.3.2008 15:43

Jan Gutbayer

dobrý

Byl jsem Nanem překvapen, z blízka působí lépe, než jsem čekal (byl jsem v Ženevě). V době, kdy jsem tam byl, tak pouštěli až k.. nikoli však dovnitř.

Mimochodem, je si autor jistý, že je motor vepředu? Já měl za to, že je vzadu a pohání zadní kola, jako u smartu. Ostatně proto tam je ten větrací otvor před zadními koly, ne?

A s tou jednoprostorovou karoserií bych to také neviděl žhavě. Ona snad není mezi motorem a interiérem přepážka?

Pokud se pletu, tak sorry :-)

0/0
5.3.2008 15:40

ehm...

Re: dobrý

Smart i Nano mají motor vpředu... :-P

0/0
5.3.2008 17:04

shutdown

Re: Re: dobrý

smart má motor vzadu

0/0
5.3.2008 19:46

hm

Re: Re: Re: dobrý

nech ho bejt, on nevi, co je predek a zadak auta...

0/0
6.3.2008 9:01

sappho

no nevím

za 50 litrů už koupím ojetau felinu a budu na tom 100x lepe.

0/0
5.3.2008 15:29

Misha.in

Re: no nevím

Ojetou felinu koupíš za 20 tisíc i levněji.

0/0
5.3.2008 15:49

vavken

Re: no nevím

Až na to, že do ni budeš pořád cpát prachy. Rv

0/0
5.3.2008 15:55

misl

Re: no nevím

jasne uplne bezne v Indii

0/0
6.3.2008 8:09

Kakarel

Pro smích ano ale

na zahradu a chatu, to pár kilometrů, člověka snad odveze!? A snad tam moc neprší. A na nějaké rádio kašlu aby bylo víc místa. A motor má víc ,,kobyl,, tak to k nám do,,vršků,, snad vyjede. Trabík to vyběhl jako prd. Jenom nevím, co na to řeknou dojčlandi ve Škodovce! A kolik by to koštovalo po ,,všech,, poplatcích?,,Oni,, nám to určitě osladí.   ;-D

0/0
5.3.2008 15:16

u nás v kocourkově

Všichni to chválí a nikdo o tom nic neví ...

jen že to má 4 kola a kastli ... se mi zdá že je to jen mnoho povyku pro nic

0/0
5.3.2008 15:15

Daniela

Indové nejsou schopni sami něco vytvořit

Proto se nedovoluje nikomu na auto šáhnout.

Cena se ale rychle vyšplhá do výše dnešních - konkurenčních aut, Plati se bude za pásy, za bezpečnostní skla, za předepsané osvětlení , za...

0/0
5.3.2008 15:07

Brainwashington

Smart za zlomek ceny!

je to 10x levnějśí a navíc, oproti Smartu, uveze 4 osoby !R^

0/0
5.3.2008 15:07

Honza

Gramatika

At se autor clanku nauci gramatiku!!! Pise se slezou Z motorek!

0/0
5.3.2008 15:06

prox

vybava

koukam ze priplatkova vybava bude asi obsahovat i ventilaci.. na fotce interieru onoho zakladniho modelu totiz nic takovyho neni, stahovani oknen uz ale mozna v zakladu bude - pokrok!

0/0
5.3.2008 15:04

Anonymov Anonymovič

Měl bych strach, že mě někdo zašlápne.

Já bych měl strach, že mě nějaký neukázněný chodec na přechodu zašlápne.

0/0
5.3.2008 15:04

Homer

Dobrý vozík

Okapotovaný nákupní vozík - přesné a výstižné. Nic co by se mohlo pokazit a vynikající palubka. Pokud by se do ní daly nastrkat lahváče a minerálky na stojáka tak není co řešit. A do prostoru před volant člověk naháže drobný bordel a je vymalováno.

0/0
5.3.2008 15:01

migel

Stacila by

R^No na jezdeni po meste a okoli naprosto bomba!

0/0
5.3.2008 14:54

So

Když pominu

že se jedná o plechovku pro sebevrahy, tak nechápu ten příšerný vzhled - to se ten italský veledyzajnér moc neukázal.

0/0
5.3.2008 14:52

Krůťásek

Re: Když pominu

Klid, až si to koupíš, můžeš si pořídit v Lídlu za pět stovek křídlo a mračítka a vytuníš si to stejně jako tu stodvacítku, co máš teď (nebo možná jedničkovýho golfa, to nevím).

0/0
5.3.2008 15:19

.

Re: Re: Když pominu

;-DR^

0/0
5.3.2008 16:11

ALR

Re: Re: Když pominu

Zato ty si budeš dál tahat svého kačera po dvoře, co?

0/0
6.3.2008 9:26

j.t.d.

Re: Když pominu

Já ten příšerný vzhled dokonale chápu, na indické ulice, kde je potřeba dokázat se motat v čilém provozu  a pak projet úzkou městskou uličkou, jako dělané.

0/0
6.3.2008 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.