Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Twindoor − jak funguje chlouba nové Škody Superb

Twindoor − dveře ve dveřích, i tak se dá popsat unikátní systém otevírání kufru u nového superbu. Jak zadní dveře, které budou nové škodovce závidět i o statní značky, vlastně fungují?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Soap

Šmejd

Tuhle novinku s dvojitýma pátejma dveřma maj zápaďáci už 10 let. Check out Ford Explorer '99 Já na tyhle evropský sračky moc nejsem. Zajímalo by mě kdy přijde škodovka s převratnou novinkou v podobě automatický převodovky.

0/0
13.3.2008 19:57

Hefaistosh

Re: Šmejd

Chceš automat?Tak si ho obědnej.Kolik evropanů je na automat.A řek bych,že sekvenční řazení pod volantem co používají ty evropské"sračky"je lepší než řešení než typický americký automat.A co se týče novinek,tak by se to mohl tvůj příspěvek uplatnit i na jiné prvky výbavy(abs, airbagy eletrický okna atd.)Uvědom si kde byla škoda před 10 lety.

0/0
14.3.2008 8:41

Mike924

Re: Re: Šmejd

No že, auto s automatem je auto pro slečinky bych netvrdil. Jezdím s Mazdou mx-5, Porsche 924 a Saabem 900 Aero a teď jsem měl půjčené na víkend Scoprio s automatem a to pohodlí na běžně cestování je super. Samozřejmě bych miatu za scoprio neměnil, ale když někdo v autě cestuje stovky km denně, tak se ten automat docela hodí. Je potřeba rozlišovat auto jako doparavní prostředek a auto jako protředek pro zábavu;) A souhlasím s příspěvkem o 63AMG...to fakt není auto pro slečinky;)

0/0
20.5.2008 11:32

David

Re: Šmejd

Hmm, automat - myslíš ten typ auta pro SLEČINKY? Správný chlap si umí řadit sám - už pro ten pocit z jízdy!

0/0
16.3.2008 1:20

Pavel

Re: Re: Šmejd

SL 65 AMG - auto pro slecinky? nejsem si jist jestli bys to s manualem (kterej se ani nedela) zvladl ty, natoz nejaka slecinka! Blbecku! ;-€

0/0
16.3.2008 14:37

Hefaistosh

Re: Re: Šmejd

Automat není špatnej.To pohodlí ti mauál přeci jen nedá a u nadupanejch aut je supr,kor,když je třeba spřaženej se zmíněnou možností řadit sekvenčně pod volantem.

0/0
16.3.2008 23:34

f-voice

Re: Re: Re: Šmejd

Co já vím, tak prodej BMW M5 klesl od chvíle, kdy do něj přestali dávat manuál.

0/0
8.4.2008 20:31

Pete

a nebylo by jednodušší dát lidem při koupi na výběr?

Jako že to auto může bejt buď liftback nebo sedan, cena je stejná (a nižší než současná, protože nebudete platit tuhle patentovanou vopičárnu) - jakej chcete?

0/0
12.3.2008 10:28

Jura

Re: a nebylo by jednodušší dát lidem při koupi na výběr?

To je chytre reseni, a pokud nekdo chce oboje, at si koupi auta dve, a skodovka jeste vydela ;-DR^

0/0
12.3.2008 14:47

judge.lynch

z interních informací:

na myčce jim do toho tekloRv

0/0
11.3.2008 22:39

warrior

Re: z externích informací:

ale obtáhli to silikonem a už to bylo dobrý....

0/0
12.3.2008 8:49

Pavel

Re: z interních informací:

jasne ;-D ve finalni verzi si jiste skodovka muze dovolit nechat tect vodu do kufru, vo co prece jde ne?

0/0
16.3.2008 14:39

__XXXX___

No

Koupil jsem si Fábii combi první generace. Úplně novou. A hned jak jsem přijel z autosalonu, tak jsem si všiml první závady. Když zavřu kufr, tak osvětlení kufru nezhasne. Musí se s 5. dveřmi pořádně prásknout. Tak jsem zvědav na Twindoor ;-D

0/0
11.3.2008 21:22

tmf

Re: No

pamatuji, tohle dělaly i felicie, spousta lidí si tam montovala světlo s vypínačem. Pasovalo tam to co bylo v Š105 nade dveřmi.

0/0
11.3.2008 22:19

Hefaistosh

Re: No

Vím,že by to mělo být už při prodeji,ale co si nechat takhle seřídit zámek,než třískat s 5.dveřmi.Je to jednoduchý na vše je záruka,ne?

0/0
12.3.2008 12:48

Martin

Re: Re: No

mám stejný názor. ale někdo radši mlátí s dveřma a stěžuje si.;-D

0/0
12.3.2008 15:21

Vilém Hynek Jarmila

Re: Re: Re: No

Tady jde asi spíš o to, že ten zámek u novýho auta není z továrny už seřízenej. Prostě kvalita od VW.

0/0
12.3.2008 16:57

No.1

Re: Re: Re: Re: No

Kvůli jednomu nedostatku bych neodsuzoval celou automobilku. Známýmu se u nový Mazdy 6 po dvou měsících vytahalo dveřní těsnění, že ani nešly zavřít. Netvrdí proto "prostě kvalita Mazdy". V servisu během deseti minut s omluvou opraveno a život jde dál.

0/0
12.3.2008 22:34

__XXXX___

Jen mi není jasný...

proč jsou škodovky u nás v průměru o 50.000 dražší, když se tu vlastně vyráběj...

0/0
11.3.2008 21:18

Martin

Re: Jen mi není jasný...

co je na tom za zahadu? prece proto, ze se tu nejvic prodavaji

0/0
11.3.2008 22:13

tmf

Re: Re: Jen mi není jasný...

taky nerozumím těm co se tomu pořád diví. Včera jsem koukal na starou oktávku, Německu, s lepší výbavou o asi 65000 levněji, když si člověk přidá metlu, ESP a ještě cosi tak se stejně nedostane na cenu základu u nás.

Prostě neviditelná ruka trhu strýčka Václava. Proč by prodávali za méně když nemusí.

Ctěl bych vidět toho koumese __XXXX___ jak prodává třeba do bazoše svoje auto nabídnou mu v jednom 100 000, ve druhém 115 000 za jinak srovnatelných podmínek  tak to nechá v tom prvním, chachacha

0/0
11.3.2008 22:24

Vimjaktoje

Re: Re: Re: Jen mi není jasný...

Je třeba brát taky v potaz vývoj Eura, které jen za poslední rok spadlo vůči CZK o 4 kačky. A čím bude CZK silnější, tím bude rozdíl v cenách markantnější.

0/0
11.3.2008 23:09

__XXXX___

Re: Re: Re: Jen mi není jasný...

Lidi, klid. Jen chci ukázat na to, jak nám tu politici neustále lžou. Když se tu montovaly televize, tak měly bejt taky u nás levnější než jinde. Realita ovšem ukázala, že to tak není. To samé s Hyundaiem, TPCA, atd...

0/0
17.3.2008 18:12

Pete

Re: Jen mi není jasný...

úplně nový Picasso s 80 kW motorem je teď za 440tis. Kč. Takže nechápu všechny, kdo si jdou koupit Fabii. Jezdí to za 4,5l nafty. 8-o

0/0
12.3.2008 10:30

Hefaistosh

Re: Re: Jen mi není jasný...

Jo to bude,ale v akci.Jinak c4 Picasso základ za 589900kč a Xsara Picasso za564900kč.Je to bráno z oficiálních stránek.A ta Xsara je navíc v akci od 354900kč,ale jen při využití leasingu a jen po dobu měsíce března.Jinak jo picasso je prostornější,lepší motor i podle mně hezčí,ale,když si půjdeš koupit fabii a budeš se snažit tak ji usmlouváš taky na pěknou cenu i s výbavou.

0/0
14.3.2008 8:53

bb

Re: Re: Jen mi není jasný...

Citované auto příjde v akci (sleva 170 tis.Kč) na 507 tis. Takž nazdarRv

0/0
14.3.2008 17:43

Hefaistosh

Re: Jen mi není jasný...

Všem co si stěžují na ceny škodovek doporučuju ať se podívají na ceníky(zahraniční)jiných automobilek.Příklad renault clio(konkurent fabie).Ve francii cena 12450,-euro(to je cca311250,- kc) u nás se prodává ta samá verze a výbava za 264900,-kc.Takže takovou politiku mají všechny firmy a ne jen škoda.

0/0
12.3.2008 13:11

Hefaistosh

Re: Jen mi není jasný...

Trochu líp je na tom peugeot 207,ve francii po přepočtu cca 320000,-,u nás 294900,-.A tak se dá hledat a pokračovat dál.Takže v podstatě jsou ceny aut vyrovnané a záleží akorát na osobních preferencích.

0/0
12.3.2008 13:24

Pavel

Re: Jen mi není jasný...

a co kdyz je trh s autama v nemecku na vyssi urovni a skodovka by se s vysokou cenou neprosadila? to ti neprijde rozumny? ;-)

0/0
16.3.2008 14:40

medick

no jo, novinka...

a zadna jina automobilka to  nikdy nedelala, co? co takhle trosku kvalitnejsi cely auto, bez zbytecnych kravin, ktere akorat prodrazuji vyrobu?

0/0
11.3.2008 18:17

des

Re: no jo, novinka...

Nojo to je asi jako kdys tehda prisla felicie s oboustranym klickem a byla to taky desna novinka, pritom treba ford to mel uz i na autech pred rokem 89. Skodovka holt dicky dela s ptakovinama velky caviky.

0/0
11.3.2008 18:27

kluboš

Re: Re: no jo, novinka...

nechci nějak zklamat tvoje zapálení pro dobrou věc, ale příklad který jsi vybral není zrovna šťastný - zoufalost u forda se s klíčem od felicie bohužel nedá dodnes srovnat. s fordem jezdím teď a tohle je jedna z věcí nad kterou nejde než kroutit hlavou......

0/0
11.3.2008 19:10

des

Re: Re: Re: no jo, novinka...

Ale jo, to byl zrovna blbej prklad, vim, ze ford ma s klickama docela problemy dodnes. Ale jenom me to tak hnedko napadlo.

0/0
11.3.2008 20:47

Martin

Re: no jo, novinka...

A které auto to ještě má ? hlavně prosím nejmenuj vozy, kde se v pátých dveřích otvírá sklo.

0/0
11.3.2008 19:07

twoolf

Re: no jo, novinka...

jj, fordackej klicek sice neni zazrak, ale neporovnavejme  technologii s materialem :-/

0/0
13.3.2008 13:18

Anti VW

VW socialistický koncern - automobilka šuntů

Vidím to asi takhle, většina diskutujících si plete pojem manažerský a referentský vůz, Škoda nevyrábí ani jeden manažerský vůz, určitě dělá krásný ref.auta, nejsou sice hezký, technicky vyspělý a ani levný, ale účel plní - dovezou Vás na místo určení, rozhodně to není auto, který může hrdě parkovat vedle manažerské "konkurence".:-©

0/0
11.3.2008 14:55

kluboš

Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

podle tvych prispevku a tveho nicku soudim, ze te nekdo predjel na krizovatce nebo soused ma halt na novy... jooo, to se nekde vyblit musi....

0/0
11.3.2008 16:08

Jeseter

Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

tak si utri sliny a zalez zas do svyho Olcita s nalepenym kridylkem, jelimanku ;-D

0/0
11.3.2008 16:22

obc

Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

;-D závist je sviňa co ???

Já mám limit od firmy na auto mega, takze jsem samozrejme volil PASSAT ;-)

0/0
11.3.2008 16:33

jarda

Re: Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

No ještě nyní se smíchy mohu potrhat

samozrejme"PASSAT" No to jsi tedy klouzek

0/0
11.3.2008 18:01

S.T.A.R.S.

Re: Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

Tak to jsi samozřejmě zvolil pěkně nudné auto,protože nudit se je tak kráásné.;-DR^

0/0
11.3.2008 19:34

Martin

Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

Takovéto diskuze mají jednu velkou nevýhodu, a to takovou, že nemůžu vidět jak vypadá diskutující, protože u většiny příspěvků si říkám, jak asi ten slaboduchý jedinec vypadá.

0/0
11.3.2008 16:39

Vocour

Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

Nevím, co si plete většina, ale ty si evidentně pleteš pojmy manažer a referent. Referent je totiž řadový pracovník. A ten v ČR jezdí Fabií, pokud vůbec nějaké služební auto má.

0/0
11.3.2008 17:27

kluboš

Re: Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

ty delas v nakym echt postsocialistickym podniku zejo?

0/0
11.3.2008 19:14

man of mystery

Re: VW socialistický koncern - automobilka šuntů

Ze ty mas Audi S8 v plny palbe?

0/0
11.3.2008 21:58

Proč TwinDoor

Omluvte mou případnou zabedněnost, ale proč namísto twindooru rovnou neudělali hatchback?

Měl jsem za to, že sedan je oproti hatchbacku tužší karosérii, což podle mne u twindooru odpadá a tak mi nění jasné, proč nezůstalo jen u větších 5 dvěří ala hatchback? Díky.

0/0
11.3.2008 14:53

Andee

Re: Proč TwinDoor

Těžko říct, ale důvod bych si tipnul následující. Superb a případně i Oktávka jsou auta pro nižší management nebo top management menších firem a ten preferuje sedan. Současně ale Škodovka nezapomíná na klasický segment normálních lidí, kteří ta auta budou kupovat sice většinou ojetá, ale i nová, a kteří chtějí aspoň liftback, když už ne plnej hatchback. Z tohoto pohledu mi přijde jejich řešení celkem dobrý, přestože nejsem ani zdaleka příznivec téhle značky.

0/0
11.3.2008 15:25

velkorypal

Re: Proč TwinDoor

Oficiální důvod je, že pokud otevřete plné dveře, tak vám do auta neskutečně táhne, zatímco když otevřete pouze plechovou část, tak si vaše tchýně na zadním sedadle nebude stěžovat, že jí táhne na krk.  Stejně jako třeba proč 407SW má otevírací jen sklo na 5tých dveřích? (nebo samozřejmě celé dveře) na první pohled nesmysl, protože se nedostanete hluboko do kufru, ale je to docele zajímavá vlastnost, která se mě třeba líbí. Tento patent jsem viděl na více autech. takže dvojí otevírání 5tých dveří považuji za velmi zajímavou vlastnost tohoto auta.

0/0
11.3.2008 16:02

Pavel

Re: Re: Proč TwinDoor

407 SW pouzivame uz pres dva roky ale nejak sme porad doma neprisli k cemu je to otvirani skla u kufru vlastne dobry ;-Ddo kufru se nedostanete pokud se nechcete uspinit a kdyz vam jeste nejakej trouba to sklo vymlati tak oprava prijde na hezkej peniz, pac ja na skle prilepeny brzdovy svetlo, sterac + 4 pisty kterej ten neuveritelnej mechanismus uvadi do provozu ;-)

0/0
16.3.2008 14:46

Hefaistosh

Re: Proč TwinDoor

Vím je to slovíčkaření,ale myslíte dveře alá liftback,že?A jinak to není špatné řešení,když člověk nemusí otvírat kvůli kufříku tak velké dveře.

0/0
12.3.2008 12:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.