- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tuhle novinku s dvojitýma pátejma dveřma maj zápaďáci už 10 let. Check out Ford Explorer '99 Já na tyhle evropský sračky moc nejsem. Zajímalo by mě kdy přijde škodovka s převratnou novinkou v podobě automatický převodovky.
Chceš automat?Tak si ho obědnej.Kolik evropanů je na automat.A řek bych,že sekvenční řazení pod volantem co používají ty evropské"sračky"je lepší než řešení než typický americký automat.A co se týče novinek,tak by se to mohl tvůj příspěvek uplatnit i na jiné prvky výbavy(abs, airbagy eletrický okna atd.)Uvědom si kde byla škoda před 10 lety.
Jako že to auto může bejt buď liftback nebo sedan, cena je stejná (a nižší než současná, protože nebudete platit tuhle patentovanou vopičárnu) - jakej chcete?
To je chytre reseni, a pokud nekdo chce oboje, at si koupi auta dve, a skodovka jeste vydela
ale obtáhli to silikonem a už to bylo dobrý....
Koupil jsem si Fábii combi první generace. Úplně novou. A hned jak jsem přijel z autosalonu, tak jsem si všiml první závady. Když zavřu kufr, tak osvětlení kufru nezhasne. Musí se s 5. dveřmi pořádně prásknout. Tak jsem zvědav na Twindoor
pamatuji, tohle dělaly i felicie, spousta lidí si tam montovala světlo s vypínačem. Pasovalo tam to co bylo v Š105 nade dveřmi.
proč jsou škodovky u nás v průměru o 50.000 dražší, když se tu vlastně vyráběj...
co je na tom za zahadu? prece proto, ze se tu nejvic prodavaji
a zadna jina automobilka to nikdy nedelala, co? co takhle trosku kvalitnejsi cely auto, bez zbytecnych kravin, ktere akorat prodrazuji vyrobu?
Nojo to je asi jako kdys tehda prisla felicie s oboustranym klickem a byla to taky desna novinka, pritom treba ford to mel uz i na autech pred rokem 89. Skodovka holt dicky dela s ptakovinama velky caviky.
Vidím to asi takhle, většina diskutujících si plete pojem manažerský a referentský vůz, Škoda nevyrábí ani jeden manažerský vůz, určitě dělá krásný ref.auta, nejsou sice hezký, technicky vyspělý a ani levný, ale účel plní - dovezou Vás na místo určení, rozhodně to není auto, který může hrdě parkovat vedle manažerské "konkurence".
podle tvych prispevku a tveho nicku soudim, ze te nekdo predjel na krizovatce nebo soused ma halt na novy... jooo, to se nekde vyblit musi....
Omluvte mou případnou zabedněnost, ale proč namísto twindooru rovnou neudělali hatchback?
Měl jsem za to, že sedan je oproti hatchbacku tužší karosérii, což podle mne u twindooru odpadá a tak mi nění jasné, proč nezůstalo jen u větších 5 dvěří ala hatchback? Díky.
Těžko říct, ale důvod bych si tipnul následující. Superb a případně i Oktávka jsou auta pro nižší management nebo top management menších firem a ten preferuje sedan. Současně ale Škodovka nezapomíná na klasický segment normálních lidí, kteří ta auta budou kupovat sice většinou ojetá, ale i nová, a kteří chtějí aspoň liftback, když už ne plnej hatchback. Z tohoto pohledu mi přijde jejich řešení celkem dobrý, přestože nejsem ani zdaleka příznivec téhle značky.
Komu do toho nepoteče, vyhrává jako bonus škoda Roomster 1,2 HTP
Na čezu máš nárok každý tři roky nebo 100t km na auto do 1 mega, když seš ředitel. Dál je to ještě omezený tím že to musí bejt škoda. No tak všichni ředitelé si ty auta měněj, akorát ředitel dukovan na to nějak nechce slyšet a vozí si zadek ve volvu S80 a ostatní tím strašně dráždí, páč oni maj jenom superby. Takže asi takovejhle to je manažerskej vůz. Nikdo ho dobrovolně nechce.