Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda Ming Rui, Laura a Octavia - už jich jsou dva miliony.

Dvoumiliontou octavii automobilky vyrobili dnes ve vrchlabském závodě Škody. "Jedná se o verzi pro volný čas tohoto nejúspěšnějšího současného vozu značky Škoda – Octavia Scout 2,0 TDI stříbrné barvy," uvádí Jaroslav Černý, tiskový mluvčí automobilky.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pitrys

Opět další cena

Oktávka dokáže sbírat ceny ještě po čtyřech letech výroby..   http://www.carpages.co.uk/skoda/skoda-octavia-21-01-08.asp

0/0
11.3.2008 13:51

chicocheco

Re: Opět další cena

A jak jsou v té Británii ty Oktávky levné, že? :-P

0/0
11.3.2008 19:08

krakra

Ač nemám rád

Ač nemám rád Škodovky a absolutně mi jejich design nic neříká tak musím uznat že je MOC DOBRÉ AUTO - (myslím Oktávii).

0/0
11.3.2008 12:23

qwerty

Jen pro zajímavost!

autem značky škoda octavia jezdí i Véna Kuncl

0/0
10.3.2008 18:45

Arth

Nech bejt...

Sám ji nemám - ale není to až tak špatný auto. Vlastně to není vůbec špatný auto! Zejména, pokud ho nepohání ten letitej, hlučnej a zastaralej diesel...

S 1.6 benzínem je v pohodě. Ještě jsem nezkoušel nový 1.8 turbo, ale řekl bych, že bude optimální...

Na co potřebuješ Mercedesa, kromě toho, abys nasral souseda? Sám jezdím Mondeem... ale za Oktávku II  s benzínem bych se nestyděl...

0/0
10.3.2008 17:00

packa1

Re: Nech bejt...

U  jednotky je TDI 66kW je rozhodne lepsi volba nez 1,6 benzin.

0/0
10.3.2008 17:48

spartaman

Re: Re: Nech bejt...

Není. Kdy už konečně přestanou Češi vzdychat nad tím příšerným zastaralým TDI? 8-o

0/0
11.3.2008 11:15

chicocheco

Re: Re: Re: Nech bejt...

Až bude benzín zase za dvacet korun!!!tzn. nikdy... já kdybych měl ty prachy, tak v současné nabídce bych šel buď do Oktávky nebo Passata. Možná Mondeo. Cokoliv z toho v kombíku a v dieselu. Ušetřím minimálně 2 litry na 100 km, a to bych musel s benziňákem jezdit hodně šetrně.

0/0
11.3.2008 19:11

airwar

Re: Re: Re: Nech bejt...

A proč bych měl přestat vzdychat? Předchozí škodovku jsem měl také TDI, teď mám Octavia Combi 2.0 TDI 103 kW, což je na škodovku velice silný vůz z maximálkou lehce přes 200 km a zrychlením z 0 na 100 pod 10 sekund, a přitom s ním mám při rozumném ježdění spotřebu kolem 5 až 5,2 litrů.

0/0
13.3.2008 14:17

arzilipen

Re: Nech bejt...

Optimalni je RS 2,0 TFSI precipla na 260 PS, to mi ver. Umi 0-100 km/h za 6,3 sec. a max. rychlost je 250 km/h. A pritom bere jen o litr vic nez 1.8 TSI, cili cca 9 l./100 km.  

0/0
10.3.2008 21:54

Andee

Re: Re: Nech bejt...

No tak ta přečiplá určitě, vtipálku ;-D

0/0
11.3.2008 0:22

Oktafkar

Re: Nech bejt...

"Ještě jsem nezkoušel nový 1.8 turbo, ale řekl bych, že bude optimální..."

Mmmm... Jo. Je. A to stary 1.8T v prvni generaci bylo taky skvely.

0/0
11.3.2008 22:23

Franto Vobtáhlo, Horní Lhota

U nás

v Horní Lhotě je Oktávka vrcholem luxusu. Tudle mně namíchl soused Pepa. Dlouho jsem byl king já, když jsem měl  černou Fabii kombi s 1,9 TDI. Jenže jeho staří vybrali strožok a u dealera v okresním městě  koupili Octavku taky v TDI a já se můžu jít zahrabat. Machýrci, a přitom mají o 10 hektarů menší grunt.....

0/0
10.3.2008 16:56

Martin

Re: U nás

No, hlavně že se ti ulevilo, když jsi nás obdaroval tím blábolem, měšťáčku.

0/0
10.3.2008 19:33

Andee

Re: Re: U nás

Tys to vůbec nepochopil... tvoje škoda ;-)

0/0
11.3.2008 0:23

Martin

Re: Re: Re: U nás

neboj, pochopil jsem to velmi dobře.

0/0
11.3.2008 8:03

tmf

Re: U nás

no třeba na to měli i s tím menším gruntem. Jen prostě nešli sem

http://new.skoda-auto.com/CZE/model/octavia/pricelist/Pages/pricelist.aspx

ale třeba sem

http://www.skoda-auto.de/index.php?e=1-29-4-1

a dostali lepší výbavu za lepší cenu.

0/0
10.3.2008 21:56

krakra

Re: U nás

;-D;-D;-D

0/0
11.3.2008 12:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.