Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Exkluzivně z Ženevy: zkusili jsme norský elektromobil Th!nk

Th!nk bude jezdit v centrech měst, kam s obyčejným autem díky stále přísnějším předpisům nemůžete. Nemá výfuk, při jízdě neobtěžuje okolí ani hlukem. Třímetrové okaté autíčko s celoplastovou karoserií odolnou proti městskému otloukání totiž tankuje elektrony. Přímo na ženevském výstavišti Palexpo jsme se s touhle sympatickou krabičkou svezli.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tom

elektrony

Prozatim jsou to hracky bez budoucnosti. mozna za dvacet let se to zmeni.;-D

0/0
23.7.2008 20:56

Fido

Nic proti ale

Je to idealni auticko do mesta. Jenze kde ve meste chcete nabijet? To jde na vesnici kde ma kazdy garaz se zasuvkou ale ne na prazskem sidlisti.

A pak cena. Dat za miniauto pul milionu a jeste platit 5000 mesicne? A k tomu jeste ne zrovna levnou elektrinu? Ne diky. Napad dobry, auticko se mi libi ale realita je holt jina.

0/0
14.3.2008 18:04

Blokař

Elektromobil

Všem co se tady vyslintávají, bych přál benzín za 80 Kč a naftu za 100. Jak by se vám potom jezdilo (třeba s úsporným TDi)?

0/0
13.3.2008 12:25

Raff

...a navic,

coz v clanku neni, mate na hlavni vypadovce z/do Osla, ktera je jinak zcela ucpana, s timhle autem narok vyuzivat pruh pro busy a taxiky, plus zdarma parkovani kdekoli po celem meste. Vecer prijedete domu, strcite do zasuvky a rano zas frcite ...

0/0
12.3.2008 20:31

hehula

Re: ...a navic,

a až to budou mít všichni norci, tak bude ucpaný i ten zvláštní pruh a volné ty ostatní. a pakrovat se bude pěkně na karty jako v praze ;-D

0/0
13.3.2008 0:21

norník

Re: ...a navic,

zamysleli jste se, jak to vypadá s vytápěním? - znamená to velkou spotřebu do topení před startem, ale pak bude pěkná zima

brrr

0/0
20.4.2008 22:13

roba21

Cena

Ta cena je tedy dost příšerná. 20 tisíc EUR za plastové miniautíčko a pak ještě dalších 200 EUR měsíčně... :-P

0/0
12.3.2008 16:32

hehula

Re: Cena

dle aktuál kurzu 500 tis. pořizovací cena a 5 tisíc měsíčně. Děkuji, nechci. Malý autobus jako Citroen Berlingo v plné výbavě nový za 392 tis. a měsíčně 2 tisíce za benzín.

0/0
13.3.2008 0:22

VoiToi

Re: Cena

Proč koukáte na cenu? Vždyť jasně říkají, že nestíhají vyrábět, tak proč by si v tuto chvíli nenasadili pořádnou marži? Během dalších let, kdy chtějí vyrábět desítky tisíc aut, samozřejmě cena musí být nižší, jinak by jich tolik neprodali. Je na tom něco zvláštního?

0/0
13.3.2008 10:57

VsudeByl

V Norsku i s baterkama.

Pokud vim, tak pro norsky trh se to prodavalo cely i s baterkama za cenu 199000,- NOK

Radsi bych si to koupil komplet.

0/0
12.3.2008 15:46

Horways

Fujtaxl

Interiér by ješte šel,ale ten exteriér se mi moc nelíbí:-/.

0/0
12.3.2008 15:42

Horways

Re: Fujtaxl

jo a má to skvělou výbavu a ta maximální rychlost,zrychlení no prostě nádhera:-P

0/0
12.3.2008 15:44

captain-morgan

Re: Re: Fujtaxl

a ta cena...plus pronájem baterií. Úžasný

0/0
12.3.2008 16:42

Horways

Re: Re: Re: Fujtaxl

žejo;-D

0/0
12.3.2008 19:33

inosh

Dalsi Evropsky krok vedle

Dalsi evropska sra*ka. Stene jako vsechny ty pokusy typu 1,2HTP, 1,4 az po 1,9TDi. Kdy Evropa pochopi, ze motor slouzi k pohonu auta, ne ekologickych organizaci.

0/0
12.3.2008 15:00

vampiros

Re: Dalsi Evropsky krok vedle

Nevis o tom ani ho.no a hned delas zavery. Pripominas mi meho 15ti leteho bratra... Jinak mi 1,9 TDi staci a rozhodne proti tomuto motoru nic nemam.

0/0
12.3.2008 15:25

inosh

Re: Re: Dalsi Evropsky krok vedle

Na stary kontinent vyborny motor, co bych za nej ve sluzebaku dal :) Ale muj prispevek mel vyznit jinak. Proc se tohle hloupe spolecenstvi ruznorodych statu, jinych kultur a a jazyku snazi stalcovat emise, zpomalovat auta a omezovat nas - ridice. V soukromem aute mame 2700 ccm a je to fajn, na Evropu "VELKEJ OBJEM," ale my se holt navzdy budeme pohybovat od omezeni k doporuceni a naopak. A vas nazor, jestli vim o necem ho*no si nech pro nekoho jineho, ju? DIky

0/0
13.3.2008 12:22

bourne

Re: Dalsi Evropsky krok vedle

Ty mas Audi RS6,ze ano?

0/0
12.3.2008 18:44

Horwaysospejbl

Re: Re: Dalsi Evropsky krok vedle

:-)já mam audi 100 heč.vypadá nějak takhle:http://www.icmesa.com/tinhunter/Houthalen/Audi100.jpg:-):-):-)

0/0
12.3.2008 20:16

Naja

Re: Re: Re: Dalsi Evropsky krok vedle

No jo, holt tuning.

0/0
12.3.2008 22:00

inosh

Re: Re: Dalsi Evropsky krok vedle

Ne, nemam. Praveze jsem dostal sluzebni sunt s 1,4 motorem v dieslu. Je to trihrnec. Obcas vynecha turbo. Je to samozrejme skodovka.

0/0
13.3.2008 12:17

Hucul

Re: Dalsi Evropsky krok vedle

Nojo, ale kazdym litrem koupenyho benzinu podporujeme organisace teroristicke. Cim drive si islamsky svet uvedomi svou zoufalou nedostatecnost, tim drive od nej bude pokoj.

0/0
13.3.2008 8:51

inosh

Re: Re: Dalsi Evropsky krok vedle

To je fat, ted nastoupi pripos/ani demokrati a islam se jeste vic roztahne. Nedaji se ocekavat ani zadne valky kvuli cenemu zlatu. Bohuzel ani Amerika nepochopila nutnou potrebu ropy (z islam zemi) a nepodporila Bushe v jeho, pro nas - zapad, chvalyhodne politice. Nechceme-li byt vytlaceni, musimho holt vytlacovat.

0/0
13.3.2008 12:31

Cena

Bez baterií výrobní cena rozhodně pod 100 tisíc, prodejní nad půl melounu, to je hezká marže.

0/0
12.3.2008 13:41

wildge

Re: Cena

Az to bude stat 150 000, tak si to poridim jako druhe auto. Na pojizdky do prace a na nakup po meste by mi to stacilo.

0/0
12.3.2008 13:45

náčelník

Re: Re: Cena

Pořídíte si to velice brzy a jako první auto!! Které je první auto? To ,které jezdí častěji? Už Vám to dochází? Na co Vám budou Audiny za pár měsíců?

www.elektromobily.org

0/0
25.5.2008 15:41

Performer

Re: Cena

žvanilové tvého typu mají hned jasno... Rv;-D

0/0
12.3.2008 15:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.