- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prozatim jsou to hracky bez budoucnosti. mozna za dvacet let se to zmeni.
Je to idealni auticko do mesta. Jenze kde ve meste chcete nabijet? To jde na vesnici kde ma kazdy garaz se zasuvkou ale ne na prazskem sidlisti.
A pak cena. Dat za miniauto pul milionu a jeste platit 5000 mesicne? A k tomu jeste ne zrovna levnou elektrinu? Ne diky. Napad dobry, auticko se mi libi ale realita je holt jina.
Všem co se tady vyslintávají, bych přál benzín za 80 Kč a naftu za 100. Jak by se vám potom jezdilo (třeba s úsporným TDi)?
coz v clanku neni, mate na hlavni vypadovce z/do Osla, ktera je jinak zcela ucpana, s timhle autem narok vyuzivat pruh pro busy a taxiky, plus zdarma parkovani kdekoli po celem meste. Vecer prijedete domu, strcite do zasuvky a rano zas frcite ...
a až to budou mít všichni norci, tak bude ucpaný i ten zvláštní pruh a volné ty ostatní. a pakrovat se bude pěkně na karty jako v praze
Ta cena je tedy dost příšerná. 20 tisíc EUR za plastové miniautíčko a pak ještě dalších 200 EUR měsíčně...
dle aktuál kurzu 500 tis. pořizovací cena a 5 tisíc měsíčně. Děkuji, nechci. Malý autobus jako Citroen Berlingo v plné výbavě nový za 392 tis. a měsíčně 2 tisíce za benzín.
Pokud vim, tak pro norsky trh se to prodavalo cely i s baterkama za cenu 199000,- NOK
Radsi bych si to koupil komplet.
Interiér by ješte šel,ale ten exteriér se mi moc nelíbí.
jo a má to skvělou výbavu a ta maximální rychlost,zrychlení no prostě nádhera
Dalsi evropska sra*ka. Stene jako vsechny ty pokusy typu 1,2HTP, 1,4 az po 1,9TDi. Kdy Evropa pochopi, ze motor slouzi k pohonu auta, ne ekologickych organizaci.
Bez baterií výrobní cena rozhodně pod 100 tisíc, prodejní nad půl melounu, to je hezká marže.