- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kdyby vylezli z kancelari tak je zadna Osoba blizka nemusi trapit :-(
se dá jet jen v levém pruhu. pravý pruh, je samý kamion a když je náhodou volný, tak se v něm stejně nedá jet dlouho a rychle, protože by z auta za chvíli odskákaly všechny matičky a šroubky
Zbytečná jízda v levém pruhu je u nás nemyslitelná. Cestou do Brna tam jedu dost často, teda pokud se ke mne neblizi nadrzeny passat v plné palbě na hlínách a xenonama. V pravém se totiž po těch zničených panelech od Tiráků nedá jet.
je u nás postiženo psychózou "spěchačství", která je neovladatelně nutí být u cíle co nejdříve. Proto je jim dobrý každý metr o který jsou víc vpředu i kdyby to znamenalo, že ve stokilometrové rychlosti jedou půl metru za jiným vozidlem, musí předjíždět okamžitě, když dohoní pomaleji jedoucí vozidlo bez ohledu na možné následky a zásadně nesundávají nohu z plynu, dokud je situace nedonutí zoufale brzdit nebo je nezastaví srážka. Pokud by se nějakými psychologickými testy dala tato psychická porucha objektivně diagnostikovat a zamezilo by se těmto lidem vlastnit řidičák a auto, na našich silnicích by ubylo tak cca 90% nehod.
presne tak!!!!! dycky si rikam kolik asi tak minut muzou tito zavodnici nahnat??? 5??? 10???? Nehlede na fakt ze pri agresivni jizde maj 2x vetsi spotrebu a tech 10 usetrenych minut stravi pravdepodobne na benzince pri doplnovani benzinu.....
Auto přede mnou začalo brzdit, tak jsem také zabrzdil, ale řidič za mnou do mě málem naboural. V poslední chvíli strhl volant do pravého pruhu, kde bylo naštěstí prázdno," vypráví Weinberger. TAK TO JE TEN D*E*B*I*L CO PROVOKUJE V LEVÉM PRUHU POMALOU JÍZDOU. ZABÍT MÁLO TAKOVÁ H*O*V*A*D*A.
Měřit odstupy mužete vy dopravní experti měřitna mýtných branách i se stávajícím vybavením.
Jinak je možné měřit odstup pomocí kdejaké fotobuňky doslova i ze zachodu
Jenže to musíte vy dopravní experti ještě párkrát jet po D1, aby jste na to přišli
odstup 2 sekundy je naprosto nedostatečný - pokud takhle jede víc aut za sebou, znamená vysoké riziko řetězové srážky. Reakční doba je minimálně 1 sekunda a pokud jedete takto blízko za jiným vozidlem, máte většinou dokonale zakrytý výhled dopředu, takže začnete brzdit až v momentě, kdy ten před vámi už znatelně zpomaluje - tedy minálně s vteřinovým zpožděním. Pokud se takhle sejdou víc jak dvě vemena, která nedokážou jet dál od sebe, znamená to v případě jakékoliv kritické situace nutně "berany berany duc".
proc nektery kok-ti jezdi v prostrednim pruhu 110km.hod kdyz pravej pruh je uplne volnej, kdyz na nej zablikam , tak me jeste pribrzdi, pak na me ukazuje prostrednicek, kdyz ho predjizdim z prava.......
Protoze jestli ho predjizdis zprava, jsi nebetycne prase!
Měřit odstupy mužete vy dopravní experti měřitna mýtných branách i se stávajícím vybavením.
Jinak je možné měřit odstup pomocí kdejaké fotobuňky doslova i ze zachodu
Jenže to musíte vy dopravní experti ještě párkrát jet po D1, aby jste na to přišli
Pan psycolog by se neměl zabývat dopravou,když nezná platné předpisy.Levý pruh na dálnici slouží k předjíždění a pravý, jak sám uvedl, byl volný.Přesto jel v levém pruhu.Sám tedy porušuje předpisy.
Ale před ním v tom levém pruhu jelo auto, které zřejmě hodlal předjet, kdyby uhnulo do pravého.