Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Co se kazí na toyotách? Nic

Králem letošních statistik německých technických kontrol TÜV se sice stala Mazda 3, ale ani zájemci o japonské toyoty nemusí mít obavy z koupě nekvalitního auta. Toyoty patří v nejnovějším TÜV Reportu k absolutní špičce neboli mezi vozy s nejmenším počtem závad. Ojeté toyoty jsou zkrátka sázka na jistotu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hafo

jo

každej správnej teroristickej technikal je postavenej na toyotě, to je další důkaz ,že je nejspolehlivější. Toyoty vládnou jak iráckým či afgánským pouštím tak třeba mongolským stepím.R^

0/0
9.4.2008 21:49

Fitipaldi

Statistika

Je zvláštní, kolik emocí tento článek vyvolal. Člověk by řekl , že se tu málem poperou. Pořád se jedná o kus plechu na 4 kolech a motorem. Jednoduše řečeno, statisticky jsou na tom Japonci lépe, než zbytek světa. To asi bude pravda. Osobně jsem ochutnal celou řadu aut. Mezi nimi i Corolla, už má v tvrdých podmínkách za sebou 4 roky. Mám však i 15 let starého Seata  a rád se k němu vracím, protože je to také dobré auto. Problémem jsou servisy a v nich lidi, co s kulturou a chováním a přístupem k lidem jsou jaksi pozadu. Proto třeba značkový servis pro Seat jsem vyškrtl ze seznamu možností. Japonské automobilky tlačí na kvalitu, tak i chování v servisech. Díky tomu ovládají dost velkou část trhu. Osobně by se mi líbil víc třeba BMW,Mecedes, Audi, Alfa, atd., ale je tu právě to ........

0/0
31.3.2008 10:39

arrasando

berte tojku

Musím přiznat,že rodiče mají yarise a bez problému a my s přítelem aygo a taky paráda...takže už jen Tojky...a žádnou jinou značkuR^R^R^R^R^R^

0/0
29.3.2008 8:38

Zly_Soused

mohu potvrdit

Měl jsem yarise a fakt bez problému, ale stejně furt pokukuju po Alfě ikdyž vím, že mě bude trápit.

0/0
28.3.2008 22:06

Suchohřib

Re: mohu potvrdit

Neblbni s Alfou,stejně by ses vrátil k REJŽI :-)

0/0
28.3.2008 22:17

Zly_Soused

Re: Re: mohu potvrdit

No jo, ale mě to prostě nedá. Párkrát jsem se svezl s kámošovou 156 a ten točivej benzín a vůbec celkový řízení auta a k tomu design. Prostě mě to hrozně přitahuje. Takže to asi risknu. K Japoncům se vrátím až zestárnu.

0/0
29.3.2008 1:34

regazzi

?

Opravil bych nadpis na "Co je zajímavého na toyotách? Nic"...

0/0
28.3.2008 19:15

zlaťák

Re: ?

jooo,takovej Auris;-)R^

0/0
29.3.2008 0:16

Sabina

Re: ?

Mám novou Ravku a zajímavá je teda dost:)

0/0
30.3.2008 15:18

K1

MAJITELÉ ŠROTU JAKO VW,RENAULT A SPOL ASI ČUMÍ

JAPONCI AUTA PROSTĚ UMÍ, FRANTÍCI UMÍ ZASE VAŘIT:-),TALOŠI FOTBAL:-) A NĚMCI AUTA DŘÍVE TAKY UMĚLI;-D,DNES UMĚJÍ DĚLAT JIŽ JEN PR MARKETING A REKLAMU,DÍKY TOMU ZATÍM PRODÁVAJÍ;-D

0/0
28.3.2008 15:34

zut

pravda

Každý si tady bude hájit povětšinou svoje plechy, které jsou na jeho potřeby a příjmy většinou dostatečné. Ale souhlasím s těmi, kdo tvrdí, že se ten rozdíl u "Japonců" se dá pochopit skutečně až když člověk Japončíkem jezdí, přičemž má již za sebou zkušenosti s ostatníma značkama. Pak pozná, že ani dřívější drobotiny už neřeší...   

0/0
28.3.2008 15:21

oslik75

vejfuky

Může mi někdo rozumě vysvětlit, proč všechny vejfuky u Coroll i Avensisů vypadají jako hniloby a jsou prověšený? Chápu to tak, že je tam nějaký volnější uložení výfukového rozvodu, aby se nepoškodil nárazem, ale vypadá to příšerně, naposledy takhle vypadaly žiguly nebo starý octavie...??? 

0/0
28.3.2008 13:44

drak mrak

Re: vejfuky

Ty seš Fakt oslík a je vidět, že jsi v živětě neměl Toyotu. Konkretně výfuky u těchto aut mají životnost průměrně  nad 10 let, ne zřídka i 15....;-D

0/0
28.3.2008 15:12

oslik75

Re: Re: vejfuky

Já toyotu nechci, na mě nemá ducha, má málo sportovní podvozek a ne tak komunikativní řízení, jak jsem zvyklej. Ale jel jsem s Camry, Corollou, Avensisem i Ravem, nesoudím a klobouk dolů před kvalitou a životností. Laskavě pro tebe opakuju otázku - vím, že to není upadlý ani shnilý, ale přesto to zrůdně visí... Jinejm autům nevisí, když pojedu za Avensisem, co vyjel včera od Doláka, tak mu visí prověšený vejfuk, zajímá mě důvod

0/0
28.3.2008 15:53

lhf

Vlastní zkušenost

Pokud kdokoliv nevyzkoušel několik značek, a nejlépe i různých modelů, tězko pak může poznat ten rozdíl. Vtip je v tom, že rčení J na konec je odůvodněné tím, že střídání značek vozů u nás skutečně končí na 99% nákupem Japonce, protože pak člověk skutečně pozná ten rozdíl. R^  Taky jsem už dospěl;-)

0/0
28.3.2008 13:40

jardat313

Re: Vlastní zkušenost

na 100% souhlasím

0/0
28.3.2008 14:02

Horways

Re: Vlastní zkušenost

souhlas

0/0
28.3.2008 15:43

Speedy

Když

si toyoty kupují důchodci, tak je jasný, že ty káry nebudou tak zrasovaný jak nějaký gétéíčka po mladejch borcích, kteří si spíš než kvalitní servis koupí větší a širší gumy. Prostě to je statistika vo ničom.....

0/0
28.3.2008 13:13

Suchohřib

Re: Když

Pokud nejsem úplně blbej,tak si většina důchodců kupuje Fabie,Logany,Thalie a jiné smetí.A pokud jezdí v Toyotě,tak to bude asi chytrej důchodce,ale těch moc není.:-)

0/0
28.3.2008 21:58

Blue

Re: Když

No já nevím, ale každé auto do tří let věku na pravidelné garančky musí ať s ním jezdí kdokoliv... A v současnosti jsou záruky i delší (5-7 let), takže to auto je na 100% servisovaný aby o tu záruku nepřišlo. Nemusím si kupovat žádný servis když to mám povinně :-P

0/0
29.3.2008 7:06

Andee

Ehm...

O tom, co se kazí na Toyotách by mohly vypovídat servisy nebo majitelé, ale rozhodně ne německá STK Rv

0/0
28.3.2008 10:41

Andee

Re: Ehm...

Samozřejmě nejen na Toyotách, abych nedostal od někoho zbytečnej világoš, že se do nich navážim ;-)

0/0
28.3.2008 10:41

kluboš

Re: Ehm...

ten report je navíc pěkná vyprávěnka....

0/0
28.3.2008 12:44

Majkl

Nemecke TUV mozna

Na Nemeckem TUV jsou ty auta v pohode, ale nechtejte to videt po dotazeni do Cech. Cechacci jsou znamy tim, ze nemaji prachy na poradny servis,  takze po prvnim majiteli v CR jde auto do kytek...

0/0
28.3.2008 8:46

Andee

Re: Nemecke TUV mozna

Jj, nikdy jsem nepochopil, co tak úžasného je na větě "koupeno nové v ČR" u inzerátů s ojetinou... zaručuje to jen v obecné rovině horší servis a auto vymlácený z našich zdemolovaných silnic... Rv

0/0
28.3.2008 10:43

Suchohřib

Re: Re: Nemecke TUV mozna

Naprostý souhlas

0/0
28.3.2008 21:43

Blue

Re: Re: Nemecke TUV mozna

Hm, já zdědil po tátovi Felicii (jako druhé auto do rodiny) a jsem moc rád, že bylo kupované v D, protože má tím pádem nadstandardní výbavu a slušný technický stav.

0/0
29.3.2008 7:07

hurkadavid

hondaaa

ja jsem sice na hondy. mel jsem accorda92, pak octavku, passata, jine jaoponce, superba a ted jsem v honde opet. neni nad japonce. kdo neveri - at si koupi:-)

0/0
28.3.2008 8:29

kluboš

Re: hondaaa

když já rači fordi

0/0
28.3.2008 12:45

klokan

Avensis 2,0 D-4D combi

Jako majitel Toyoty pohu prohlásit, že za 3 roky provozu se provedli na voze tyto zásahy: 2 x ročně výměna kvalitního oleje + filtrů (pal., vzd., olej.), ve 100 tis. komplet výměna rozvodů, žárovičky v palubovce cca 5, zadní a přední žárovka, stěrače a skutečné závady: preventivně "tisícihran" řízení cca 600, tyčky stabilizátoru na předku cca 2.000 a výměna gumových lůžek/vymezovačů na stabilizátoru zadní nápravy cca 1.500 vše vč. práce. Ze závad jsem platil pouze preventivní tisícihran, jinak ostatní byla záruka, která byla 4 letá/150.000 a kterou mi převedli z NL s koupí vozu dle VIN a firemní servisní databáze (měla najeto cca 20.000 a cca 1/2 roku jetá). Připomínám, že auto je montované v Belgii a že bylo pořízeno o cca 100.000 levněji než adekvátní Octávka. A kdo jezdil oběma vozy, rozhodně dobře zná ten rozdíl... R^ 

0/0
28.3.2008 7:32

klokan

Re: Avensis 2,0 D-4D combi

provedly... sorry

0/0
28.3.2008 7:34

Andee

Re: Avensis 2,0 D-4D combi

Když Toyota je tak nudná... to už fakt radši Hondu ;-)

0/0
28.3.2008 10:44

škodovkář

Re: Avensis 2,0 D-4D combi

mám 4 roky fábii a prachy jsem dal jen za servisní prohlídky, ze závad téměř nic - 2x žárovka H7, jednou bylo nutné seřídit geometrii (není chyba auta, ale stavu naší suprové silniční sítě) a jednou mi vypadla hadička od zadního ostřikovače. Ono je to také o kusech, nejenom o statistice :-) Ale je fakt, že po těch letech výroby už byla fábka vychytaná. Rozhodně bych si nekoupil fungl nový model hned po zahájení výroby - a asi ani od japonců.

0/0
28.3.2008 10:46

Fitipaldi

Re: Re: Avensis 2,0 D-4D combi

A kolik jsi zaplatil za servis po 4 letech ? U Corolly mě chtějí naúčtovat skoro 10 tis. a mám pocit, jako by mě chtěli vzít na hůl. Měněj např. i olej do převodovky, za to údajně 1500,-, přitom když se podívám na cenu oleje, tak i ten super nejdražší stojí 560,- x 2 =1120,- a tak je to se vším. V běžným krámě svíčka 105,-/ks s servise snad za 500,-

0/0
31.3.2008 22:05

kluboš

Re: Avensis 2,0 D-4D combi

a teď se tady může ozvat majitel jakékoliv značky, kterej v kostce napíše to samý, vypovídací hodnota je nula. tos moh ušetřit spoustu psaní...

0/0
28.3.2008 12:47

víla análka

Re: Avensis 2,0 D-4D combi

Neslyšeli jste někdo o Avensisu 2,0 D-4D,prý se kazí motory vyrobené v Polsku,nebo je to blábol.Jinak ten motor je super!!

0/0
28.3.2008 22:15

roxxor

Re: Re: Avensis 2,0 D-4D combi

O motoru nevim nic, ale u Avensisu D4D Combi T22 bacha na setrvak. Je drahej jak ....

0/0
9.4.2008 11:28

SOUMAR

Klasika

http://laguna.4fans.org/

0/0
28.3.2008 3:20

Suchohřib

Japonec až nakonec

(se pokazí):-)

0/0
28.3.2008 1:34

freshgrind

Re: Japonec až nakonec

;o))

0/0
28.3.2008 10:15

Suchohřib

NO COMMENT

Co na to majitelé Škodovek,VW,Renaultů a jiných sraček? Došly vám argumenty,co?:-P:-P

0/0
28.3.2008 0:13

rudastraka

Re: NO COMMENT

10minut po vyjiti clanku prvni dementni prispevek. na tebe sme fsichni cekali sracko

0/0
28.3.2008 0:16

Suchohřib

Re: Re: NO COMMENT

Tak se přece našel nějakej HŇUP ;-D

0/0
28.3.2008 1:09

Minx

Re: NO COMMENT

Argumenty na co přesně? Spousta lidí se zbavuje auta po třech nebo pěti letech a je jim šumák, zda projde za dalších 6 let na technický. Jsou i jiná kritéria pro výběr vozu, např. výbava, cena, design a tak. Tak si svýho Yarise nech a ostatním laskavě nekafrej do toho, v čem budou jezdit.

0/0
28.3.2008 0:29

jahodove_ticho

Re: Re: NO COMMENT

no to je tak trošku u Toyot kámen úrazu, taky mi napado zkusit jejich spolehlivost, ale jak vybrat nějakej designérsky povedenej kousek? Ne fakt strejdovskou úchylkou netrpim a jedna Celica léto nedělá... Takže sem si pořídil radši Hondu.

0/0
28.3.2008 0:40

Minx

Re: Re: Re: NO COMMENT

Přesně. Já nemám proti Toyotám vůbec nic, ale nechápu, proč stavět jedno kritérium nad ostatní. Pro mě je třeba zásadní bezpečí osádky (vozím dítě).

0/0
28.3.2008 0:51

Suchohřib

Re: Re: Re: Re: NO COMMENT

Toyoty nejsou bezpečné?Co je to bezpečí?5 hvězdiček-RENAULT?

0/0
28.3.2008 1:00

neurol23

Re: Re: Re: Re: Re: NO COMMENT

volvo

0/0
28.3.2008 11:05

Cvok

Re: Re: Re: Re: NO COMMENT

Hodně mých známých si užilo objíždění značk.servisů Škoda.Renault,Peugeot,většinou auta v záruce.Měli opakované poruchy-neřešitelné,dělali z nich blbce.Takže si myslím,že když někdo zaplatí cca 600 tis.za nové auto,tak se očekává,že mu bude sloužit a že s ním bude jezdit.Ale né po servisech.A k čemu design,nebo výbava.To je můj názor(Y)

0/0
28.3.2008 1:20

občan

Re: Re: Re: Re: Re: NO COMMENT

Plně souhlasím.Já jsem si koupil auto na to aby mě odvezlo,kam potřebuju.Taky nehodlám živit tu bandu ve značkových servisech. :-©

0/0
28.3.2008 1:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.