- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
každej správnej teroristickej technikal je postavenej na toyotě, to je další důkaz ,že je nejspolehlivější. Toyoty vládnou jak iráckým či afgánským pouštím tak třeba mongolským stepím.
Je zvláštní, kolik emocí tento článek vyvolal. Člověk by řekl , že se tu málem poperou. Pořád se jedná o kus plechu na 4 kolech a motorem. Jednoduše řečeno, statisticky jsou na tom Japonci lépe, než zbytek světa. To asi bude pravda. Osobně jsem ochutnal celou řadu aut. Mezi nimi i Corolla, už má v tvrdých podmínkách za sebou 4 roky. Mám však i 15 let starého Seata a rád se k němu vracím, protože je to také dobré auto. Problémem jsou servisy a v nich lidi, co s kulturou a chováním a přístupem k lidem jsou jaksi pozadu. Proto třeba značkový servis pro Seat jsem vyškrtl ze seznamu možností. Japonské automobilky tlačí na kvalitu, tak i chování v servisech. Díky tomu ovládají dost velkou část trhu. Osobně by se mi líbil víc třeba BMW,Mecedes, Audi, Alfa, atd., ale je tu právě to ........
Musím přiznat,že rodiče mají yarise a bez problému a my s přítelem aygo a taky paráda...takže už jen Tojky...a žádnou jinou značku
Měl jsem yarise a fakt bez problému, ale stejně furt pokukuju po Alfě ikdyž vím, že mě bude trápit.
Neblbni s Alfou,stejně by ses vrátil k REJŽI
Opravil bych nadpis na "Co je zajímavého na toyotách? Nic"...
JAPONCI AUTA PROSTĚ UMÍ, FRANTÍCI UMÍ ZASE VAŘIT:-),TALOŠI FOTBAL:-) A NĚMCI AUTA DŘÍVE TAKY UMĚLI,DNES UMĚJÍ DĚLAT JIŽ JEN PR MARKETING A REKLAMU,DÍKY TOMU ZATÍM PRODÁVAJÍ
Každý si tady bude hájit povětšinou svoje plechy, které jsou na jeho potřeby a příjmy většinou dostatečné. Ale souhlasím s těmi, kdo tvrdí, že se ten rozdíl u "Japonců" se dá pochopit skutečně až když člověk Japončíkem jezdí, přičemž má již za sebou zkušenosti s ostatníma značkama. Pak pozná, že ani dřívější drobotiny už neřeší...
Může mi někdo rozumě vysvětlit, proč všechny vejfuky u Coroll i Avensisů vypadají jako hniloby a jsou prověšený? Chápu to tak, že je tam nějaký volnější uložení výfukového rozvodu, aby se nepoškodil nárazem, ale vypadá to příšerně, naposledy takhle vypadaly žiguly nebo starý octavie...???
Ty seš Fakt oslík a je vidět, že jsi v živětě neměl Toyotu. Konkretně výfuky u těchto aut mají životnost průměrně nad 10 let, ne zřídka i 15....
Pokud kdokoliv nevyzkoušel několik značek, a nejlépe i různých modelů, tězko pak může poznat ten rozdíl. Vtip je v tom, že rčení J na konec je odůvodněné tím, že střídání značek vozů u nás skutečně končí na 99% nákupem Japonce, protože pak člověk skutečně pozná ten rozdíl. Taky jsem už dospěl
si toyoty kupují důchodci, tak je jasný, že ty káry nebudou tak zrasovaný jak nějaký gétéíčka po mladejch borcích, kteří si spíš než kvalitní servis koupí větší a širší gumy. Prostě to je statistika vo ničom.....
Pokud nejsem úplně blbej,tak si většina důchodců kupuje Fabie,Logany,Thalie a jiné smetí.A pokud jezdí v Toyotě,tak to bude asi chytrej důchodce,ale těch moc není.