- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
I kdyz bude promenliva znacka s 80kou, stejne se najdou prasata co ho pomasti 150
to chce trochu číst :) psal jsem to o kousek doleji že by se mělo zavést 100% úsekové měření :)
V První řadě je potřeba dodržovat rychlost..... kde je problém v tom osadit na dálnici od sjezdu ke sjezdu úsekové měření? Lidi začnou jezdit normálně a pokud ne tak na pokutách se něco vybere a bude na vánoční večírky....
Pokud lidi budou jezdit rozumně sníží se nehodovost a tím i údržba kolem dálnic....
No je to jen teorie, ale tady bych začal.... a pokud bude úsekové měření od sjezdu ke sjezdu + proměnlivé značení tak mi řekněte kolik % řidičů pojede nepovolenou rychlostí? a stejně tak lze i současnou měřící technikou měřid vzdálenost vozidel za sebou jedoucích... tím i odvodit bezpečnou vzdálenost.... a vše řádně pokutovat, protože to s lidma v čechách opravdu jinak nejde
začít hlídat bezpečnou vzdálenost, ano, velký bratr ne.
Mimochodem, ta nehoda na D1 zase jen slouží k manipulaci veřejnosti a k volání po měření všeho a pokutování za rychlost. V dané situaci to bylo prostě nepřizpůsobení stavu a vůbec by nepomohlo, kdyby někdo jel 130 místo 140. Protože v takovéto situaci je i 100ka moc. Proberte se sakra a myslete mozkem.
ustecky kraj koupil 130 monitorovacich zarizeni na vysku hladiny vodnich toku. jedno merici misto stalo 270 000, vzal jsme tuzku a papir a pocital protoze umim to same, vyslo mi 60 000 za misto s peknym vejvarem. takze 210 000za misto x130 je peknej balik a tohle je ten samej pripad
bezmala 3 miliardy za 30 panelu, k tomu par desitek cidel a par kamer, to se zase nekdo slusne napakuje, ale kdyz to plati stat proc ne, ze
3miliardy na takovou blbost, to je úžasný.... Je to o lidech a ne o tabulich. Hlavně jsem zvědavej co se vymyslí potom až se zjistí, že po nehodě je celá dálnice přesměrovaná na okresku, ta se ucpe a stejně se nikdo nikam nedostane a 3miliardy budou v