- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V3S v tehdejší době byla velice na úrovni a jizdními kvalitami překonávala po lérta mnoho modelů jiných značek, které třeba již nejezdí. Likvidací vysočanského závodu a rozpuštěním závodů Praga velice se znížipa znalost odborných řemesel, dědičná šikovnost českých ručiček (ne na tunýlky a pod. praktiky posl. akční doby), hrdost příslušnosti k firmě, hrdost na to, že něco umím, že jsem Pragovák, a členem skupiny lidí, kteří si vždy vědí rady a vždy si pomohou, i mimo firmu. Vzpomeňte všech našich kolegů, co "uměli", byli fachmani a věděli si rady. Potkává se nás stále méně. Ahoj všem. VVV
Je vidět, co zde přispívají o tom vědí minimum. Praga V3S byl model velůice rychle zkonstruovaný pro potřeby armády a prošel všude, jezdil v mnoha zemích,ve Vysoč. zkončil v r. 64, ale např. motory se dělaly pak v Lounech, převod. 5P80 ve Strakonicích různé díly stále ve Vysočanech a pražských provozech, jak krásné bylo když lis Clearing ve V18 krásně vymáčkl střechu. Na výrobě (a nejen P V3S) pracovalo mnoho pro věc zaujatých lidí, kteří dokázali být hrdí na to, co se jim povede. Měli by jste být také hrdi, co dědkové a tátové uměli, ve své době to bylo výrazné, nakonec to ještě jezdí, byl jsem s tím i v Kapustin Jar a paráda. Po devadesátém roce skupina z Čelákovic Pragovku zlikvidovala, plochu prodala a poslala ji do ....Stejná likvidační technologie, jako u jiných podniků. RRR
ja delal na vejtrasce papiry na C
instruktor silenec me tahal po horach, kam bych se i na motorce obaval. to auto vyjelo vsude a sjelo taky vsechno. ale parkrat sem mel opravdu v gatich...
taky jsem C delal na V3S. Z kopecka zabava, kdyz se nepodarilo podradit hned napoprve dobry bylo i kmitani prednich kol a volantu pri 60km/h. Jo to byly casy
Praga Vojenský 3osý(nápravový) Speciál - PV3S - o hmotnosti 5,5/5/10,5(11)t.
Je to prevzato z CTK - stejny text vysel i v mnohych dalsich novinach... nijak se tim netaji a jasne to zde uvedli. Tak nevim co se rozcilujes.
O tatrách, zvlášť o některých jejich částech z dovozu, se asi nedá dnes říci, že budou schopně jezdit za 30 nebo 50 let ? Podle mě ne, za pár let se přestanou dovozevé převodovky apod. vyrábět a až se vyprázdní sklady, tak se můžou tatry vyhodit.
Já blb. Aha už mi to došlo. Překřížení = zkroucení. Asi. Je prostě ještě brzy po ránu a ten posun v čase mi asi taky dává zabrat
Jojo je to tak, to je totiž nějaká hantýrka off-roaďáků - "křížení" je maximální úhel, kterej mezi sebou sevřou přední a zadní náprava
pružný žebřinový rám, který snese i velké překřížení?? nebo že by přetížení??