- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale s motorem vpředu a pohonem předních kol, něco jako u folksvágnovýho novobrouka
...musím uznat, že i s možnýmý výhradami je to dobrá volba! Tatře držím palce
Dobrej napad, ale jsem zvedavy na cenu a doufam ze potom potkam nejakou osobni tatru v CR
Proc jsi zvedav na cenu? Ty si to auto stejne nekoupis a jak sami rikaji: nedelaj to pro masy. Takze poradnik a palba za maloserii... Tohle bude auto pro sberatele a nadsence, ne pro nekoho kdo resi spotrebu a cenu.
Obávám se aby z toho nevyšla nějaká šaškárna....
je fakt, že moderní interpretace Tatry 77 na prodlouženém podvozku Porsche Carrera (jiný možný podvozek mě teda nenapadá) se špičkovou aerodynamikou by nemusela dopadnout špatně.
Jestli ale udělají repliku Tatry 87 na podvozku Superba bude to stejná šaškaárna jako Fiat 500 (lepší případ) a nebo Gordon (nebo jak se ta laminátová šílenost ve stylu Aerovek 30tých let jmenuje - to je odstrašující příklad). Já jsem spíš skeptický - výsledek podle mě bude spíš ostuda.
Kdyby se Tatra chtěla blýsknout malosériovou výrobou osobních aut, měla by (samozřejmě ve spolupráci s někým kdo to umí) vyrábět extrémně aerodynamické čtyřdvéřové kupé stylově navazující na Tatru 77 jako ELEKTROMOBIL. Tím by se vrátila na pozici z třicátých let, kdy byla průkopníkem neotřelých technických řešení.....
[Smile]
Ten elektomobil nebo nějaký hybrid bych taky bral. Buď co možná nejvěrnější kopie, nebo co možná nejvíc průkopnické řešení.
Nevím, proč tam chtějí nacpat cizí podvozek. Kvůli údržbě? To mi přijde jako blbost. Ať použijí ten původní nebo ho malinko upraví, ale používat třeba z Fordu?!? Snad tím povozkem nemyslí celý hnací agragát... to by už pak nebyla Tatra! To by vzniklo něco jako jsou ty kopie Ferrari na podvouzku Peugeotu 407..
Sorry, za překlepy, to bylo z toho rozčílení :-)
takto je výborná zpráva, bohužel to bude pro normální lidi asi nedostupná sranda,ale alespon oko se potěší