- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Souhlasim s nize uvedenymi reakcemi, ze na kazdeho ma alkohol jiny vliv...snad v cele zapadni Evrope je dovoleno 0,3 - 0,5, nekde i 0,8 promile a na nehodovost to nema vliv. Jenom u nas jsme papeztejsi nez papez s 0,0
Ja si jednou s kamosema na chalupe delal podobny test ale v realu... Chlastali sme a pak jezdili na betonu u statku kolem kuzelu... Tak do 6. piva to bylo uplne vpoho, pak uz zacaly trosku problemy... Ted vim ze i po 5ti pivech se da s troskou sebezapreni jet naprosto vpohode a nikdo to zvenku nema sanci poznat... Samozrejme nesmite jet 150 po okresce nebo v 5 do centra na vencl... Ale tvrdit ze clovek po par pivech je na prazdny silnici casovana bomba je zcestny...
lepší je dát si pár piv, domluvit se s někym kdo vás odveze na letiště a zpátky a tam si na cvičný dráze všechno vyzkoušet, ve svým autě, takhle to dost zkresluje
Každej snáší opilost jinak. Nkědo se nepostaví, někdo nemůže mluvit, někdo už dávno leží pod stolem .. někdo to kombinuje .. a někdo dá litr rumu zvende se a jde sekat dříví aniž by mu to dělalo sebemenší problém. Tak jak to chcete zkusit nasimulovat.
Mě napadlo že tam zaříděj bezpečnou dráhu a dja vás do motokáry... pak se napijete a pojedete znova a párkrát dokola a budete vědět víc než když to ovládá počítač.
Vždycky to závisí na charakteru silnice, na autě atd. Tyhlety testy jsou orientační asi jako dechová zkouška. Když je člověk napitej, tak spíš má problém trefit tu správnou odbočku, že málo zatočí kola, než že by se nedokázal udržet na silnici