Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Octavia po 100 000 km: bez závad

Škodovka se rychle učí. Hodně rychle. Tak rychle, že v kvalitě předhonila i své vzory z koncernu Volkswagen. To není nový reklamní slogan, ale komentář k výsledkům nezávislého testu Škody Octavia, který dva roky prováděl největší německý motoristický magazín Auto Bild.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

mananásek

taky jsem čuměl

špatné auto to určitě není, ALE, taky tam psali, že něco už je narušené, nevím přesně co a bude nutná brzká výměna. Takže 100 tisíc téměř bezchybných, ale teprve teď se to všechno začne srá... Jen doufám, že to nebudou velké náklady. Až na ten motor Oktávka dobrý, jinak všechno ostatní (fabia, roomster i superb zezadu)totální hnus :-© Jinak škodovce fandím a doufám, že za 7 let se vytáhne mnohem víc co se designu týče.

0/0
9.4.2008 20:12

libor

octavie

mám 2 octávky 1 fábku a až na tu cenu je to supr!!!!8-o

0/0
9.4.2008 12:36

Mak1

čerpadlo - tryska

tak nevím, proč je ten motor tak rozšířenej, když je to takovej s.h.i.t ....8-o

teď jsem nedávno viděl v Autosalónu na Primě, že to dávaj i do nových Lancerů.

No - halt asi nečtou názory odporníků z diskuzí;-D

0/0
9.4.2008 12:16

bigbadaboom

Re: čerpadlo - tryska

a proc to davaji do Lanceru? protoze Mitsu je tak trochu ve financni tisni, tak koupili osvedcenej (ale starej) motor od VW. Jinak samozrejme vyhledove planuji tam pak davat CR dehet..aspon jsem to nekde cetl

0/0
9.4.2008 19:07

alf

Tak tak...

V mojí O mám 1,4 benzín a jsem hrdý na to, že ten motor je stejný jako v Octávce mýho dědečka. Jen nám to doba vylepšila o elektroniku a vstřiky. Vivat Škoda.;-D;-D;-D

0/0
9.4.2008 11:59

HLINKA

Re: Tak tak...

R^R^R^

0/0
9.4.2008 13:55

klip

Ach jo

Opět klasika.... Škodovky v naftě jsou nejvíc nejlepší na celém světě, nic se na nich nekazí, žerou max. 2,8 litrů nafty a každejch 5.000km jen 1,5 litru oleje. A navíc nejsou vůbec drahý a zloděje netáhnout. Škoda jen, že je to všechno 25 let stará technologie s výjimkou pozinku karoserie.8-o

0/0
9.4.2008 11:57

bigbadaboom

Re: Ach jo

a proc to davaji do Lanceru? protoze Mitsu je tak trochu ve financni tisni, tak koupili osvedcenej (ale starej) motor od VW. Jinak samozrejme vyhledove planuji tam pak davat CR dehet..aspon jsem to nekde cetl.

0/0
9.4.2008 19:06

bigbadaboom

Re: Re: Ach jo

sorry, patri to sdamozrejme jinam...k Lancerum

0/0
9.4.2008 19:06

pat

Re: Ach jo

holt nekdo je spokojenej kdyz mu auto slouzi. Kdyz ma nekdo mindrak, tak potrebuje mit nalepku, ze vlastni nejnovejsi a nejdrazsi technologii ;-). Z valne casti vyplod marketingovych odborniku, kteri vi pro koho tvori ;-)

0/0
10.4.2008 21:22

Petr

hmm

Mám dvě, fabku a oktávku, jsem nadmíru spokojen. Bez závad. O měla pouze ve 120 t.km měněnu váhu.

0/0
9.4.2008 11:24

pavel

Re: hmm

Můžu se Tě zeptat čemu říkáš váha?

0/0
9.4.2008 11:48

Japonec

Re: Re: hmm

Váha vzduchu problém všech dieselových octavií první generace

0/0
9.4.2008 11:52

Autař

Re: Re: hmm

Čidlo hmotnosti nasávaného vzduchu. Mám M6 a v místním servise řešili na jiné tuhle drobnost: roztrhlé turbodmýchadlo.Krásně na kousky...Stane se každému.Nicméně tahle Octávka byl benzínový motor 1,6 FSI. Takže nechápu kecy o naftě.;-O

0/0
9.4.2008 14:02

Hanyz01

nechci rýpat

ale titulek článku "Octavia po 100 000 km: bez závad" a nakonci se dočteme, že závad bylo pět - páni redaktoři, stále nic neseplo? Idnes = nejserioznější server na českém netu?;-D Já jen že titulek by pasoval spíš na Blesk.

Jinak nejsem příznivcem škodovek ani trochu (zkušenosti s fábiemi i s oktávkami), nicméně klobouk dolů za takové výsledky - i když testovat jen dva roky stará auta nic moc vypovídat o kvalitě nemusí, tak to, že O II skončila na prvním místě je skutečně výborný (a popravdě nečekaný) výsledek.R^

0/0
9.4.2008 10:38

m

Re: nechci rýpat

:-)R^

0/0
9.4.2008 10:45

Autař

Re: nechci rýpat

Možná na rozdíl od většiny jsem četl origoš článek, takže závady: problém s CD přehrávačem(což samo o sobě není auto,s dovolením)-příčina-vrazili upatlaný disk do mechaniky.Pak kolem 50 tis zlobil tempomat-studený spoj.Kolem 75 tis se měnila jedna žárovka v konc. svítilně a v necelých 100 tis vyměnili přední kotouče a destičky, což zase až tak moc závada není, ale docela obvyklá věc. Jiné závady nebyly. Jezdím aktuálně 4 měs starou M6, takže jsem nekoktávist,jedno auto vč. té M6 nic neznamená, ale je to možná trend....takže dobrýR^

0/0
9.4.2008 14:12

bmw

mno spolehlivost...

tak jak to tak ctu ve 27t vaha vzduchu - to skoda dava schvalne smejdy, protoze kdyby tam dala spolehlivy od jinych vyrobvcu nebyly by kseftiky sprazeny s BOSH :) meneny turba? hmm...ja mam na bmw kolem 250t a turbo, spojka, vstriky puvodni. vahu vzduchu sem menil ve 180t. bmw koupeno ojete, meneny ramena, desticky, kotouce. tlumice stale ok. nevim  jesi predchoi majitel menil, ale rekl bych ze ne. takze kde je ta kvalita?

kazdopadne stare 1.9tdi bylo spolehlive a jelo a nezralo. to je neoddiskutovatelny. jako skode fandim, ale s vybavou a cenou ojetin se rozhodne nevyplati sahat po skode. a nove rs? taky bida...muj motor je 7let stary a jede lip, nez nove rs :) vysmech vyvoji...a sptreba? jezdim dlohodobe za 7.8l na 3litr parada a jizdi vlastnosti u 7let stareho auta stale lepsi nez vetsina vozu. radsi ojete bmw, nez novou octavii.

0/0
9.4.2008 9:25

mikes

Re: mno spolehlivost...

Ty mas najeto 250tis. a nemenil jsi tlumice? Tebe bych nechtel mit za zady az budu muset intenzivne brzdit...

0/0
9.4.2008 9:51

MICHAL

Re: Re: mno spolehlivost...

U své bývalé Octavie I jsem neměnil tlumiče ani jednou. Najezdila necelých 300 000 km, prodej jsem pořád odkládal. S brzdnou dráhou to nebylo nijak špatné.

0/0
9.4.2008 11:14

mikes

Re: Re: Re: mno spolehlivost...

Co to je "nijak spatne"? Asi by ses divil kdyby sis tu drahu srovnal u noveho a ojeteho auta, zvlaste pak na ne uplne rovnem povrchu. Zdani klame.

0/0
9.4.2008 11:18

MICHAL

Re: Re: Re: Re: mno spolehlivost...

Nijak špatně pro mne znamená, že ať přede mnou brzdí intenzivně kdokoliv kdekoliv, nikdy jsem mu v kufru nepřistál, rezerva i po intenzivním brzdění byla dostatečná. A teď se mne hlavně nezačni ptát, co je to dostatečná , s metrem Ti nikde běhat nebudu.

0/0
9.4.2008 12:13

Mak1

Bože, to je zase článek -

nové auto má po 2 letech, ve kterých najelo 100 000 km v pořádku lak i plasty - no to teda čumim8-o 

0/0
9.4.2008 8:09

Tupoun

Re: Bože, to je zase článek -

No to bys měl, protože oni tak testují VŠECHNY jimy uváděné vozy a zjevně mnohé takto nedopadají. Nebo si snad myslíš, že tu porovnávaj 2 roky starou oktávku s 15 let starým renaultem?

0/0
9.4.2008 8:43

Blue

Super,

tleskám. I když můžou mít kliku, že šlo o dobrý kus (jako u každé značky) a  článku jaksi není napsáno, jaký test to vlastně byl - po čem jezdili, styl jízdy atd. Taky by mi zajímalo jak by na tom byl tolik oblíbený turbochrocht 1.9TDI. testovali (mnou preferovaný) benzín.

Kdyby měla u nás škodovka poněkud příznivější cenovou politiku, šel bych do ní. Ttakhle jezdím konkurencí, která je podobně spolehlivá a jsem také spokojený.

0/0
9.4.2008 8:07

mikes

Re: Super,

Pouzivaji to v beznem provozu jako sluzebni auto pokud vim. A nemci se s tim moc nemazou, ti zrovna auto nesetri.

0/0
9.4.2008 9:53

Mr. Dance

no co vím, tak zrovna 1,6 FSI je šunt,

žere olej i chladivo, navíc hrozným tempem. Velmi nepodařený motor.Rv

0/0
9.4.2008 7:11

jj

VW

No vzdyt je v tom mechanika VW ;-D

0/0
9.4.2008 1:40

?

Re: VW

tohle vysvětelní nějak kulhá, když VW dopadly hůř, nemyslíš ?:-)

0/0
9.4.2008 7:09

simon

no to me poser, ochcafka f metle a na hlinach

:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©:-©

0/0
9.4.2008 1:24

cernobila_televize

Re: no to me poser, ochcafka f metle a na hlinach

gratuluji k nejvpitnejsi reakci v cele diskusi...

0/0
9.4.2008 1:31

bypino

O2 Combi 2.0 TDI

Nalitano 100 000 za 2 roky, spokojenost velika (pro rypaly, u z jsem vystridal hodne kvalitnich aut) 1x rocne vymena brzdovych desticek, aktualne vymena tlumicu - je to diky sportovni jizde. Zavady: 1x reset pocitace, 1x nefunkcni zadni cidla na parkovani. Cena auto 900t, servis je taky drahsi nez u ostatnich porovnatelnych znacek, nicmene vim co jsem koupil. Pro mne je auto pracovní nastroj, ocenuji vykon, komfort a spolehlivost. Auto "umi" to co potrebuji - jet rychle, akcelerovat rychleji nez vetsina jinych aut, drzi stopu v zatackach, a hlavne brzdit. Okolo 10 airbagu, changer na 6 CD/MP3 a dalsi ficurku. Auto mam na praci a aktualne mi naprosto vyhovuje, nepotrebuji se "odlisovat" z davu, ono staci, kdyz mi kazdy 2 rekne, pane zapomel jste vypnout svetla ... Jsem nazoru, ze toto auto je kvalitni pracovni nastroj, i kdyz s tim souvisi vyssi cena, vc. servisu. R^

0/0
8.4.2008 23:51

simon

tys dal 900t za ochcafku, nejsi pacos z bohnic?

;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-DX

0/0
9.4.2008 1:25

pavel

Re: tys dal 900t za ochcafku, nejsi pacos z bohnic?

A za co bys je dal ty? To mě docela zajima.

0/0
9.4.2008 11:52

Milenius

Re: O2 Combi 2.0 TDI

Nebudu jmenovat me auto, at tu zase neni flame (neni to skoda ani VW), ale je stare 9 let, negarazovano, najeto 120tis., jedina zavada byla zatuhla radici paka, coz se vyresilo promazanim kloubu vazelinou. Jinak bezna udrzba opotrebovancyh soucasti - 1x vymena brzd, tlumicu a rozvodu

Jinak reci stylu,ze tlumice neni treba menit, brzdy apod. jsou nesmysl. Vzdy se opotrebujia je jen na majitely, kde ma svoji mez, kdy je treba je vymenit. Nekdo je meni treba po 30tis., protoze uz po takove dobe ztraci sve puvodni vlastnosti, jiny na nich nalita 2000tis.m tvrdi jak ma kvalitni auto, ze to vydrzi, ale ze ty tlumi ce jsou zcela nefunkcni mu uz nevadi.

Podle mne auto je vzdy ve stavu, v jakem si ho majitel udrzuje, dnes uz pramalo zalezi na znacce. A reci typu, ze Skoda je lepsi nez znacka X, jsou nesmyslne, protoze i skodovku v rodine mame a je to to nejporuchovejsi auto ze vsech, co jsme meli. I tak je s nim ale spokojenost. Je to porad jen technika..

0/0
9.4.2008 7:50

Milenius

Re: Re: O2 Combi 2.0 TDI

Omluva za chybku ..je jen na majiteli...

0/0
9.4.2008 7:51

Blue

Re: Re: O2 Combi 2.0 TDI

je to možná kus od kusu nezávisle na výrobci. My také měli nejmenovanou značku, bylo takové to hodně malé autíčko, kupodivu za 5 let nalítáno přes 150.000 a jediné dvě závady - prorezlý výfuk a ucpaná tryska vstřikování. Jinak NIC. Autíčko znalo servis jen na garančkách plus jednou ročně pravidelné výměny opotřebovaných věcí a náplní.

Určitě je to i o majiteli - člověk který to přebíral v bazaru se velmi divil, jak je to dobře zajeté.

0/0
9.4.2008 8:13

Norman

Re: O2 Combi 2.0 TDI

0,9 mega ! Chlape, za to bys v Německu sehnal trojkový bávo jak fík! Mrkni na mobile.de. Svatá prostoto!

0/0
10.4.2008 21:01

martin

xx

měl jsem 2 škodovky fabii 1.2 htp a octavii 2.0 tdi. s oběma jsem ujel přes 100tisíc do roku a půl. bez závad. ted jezdím bmw m5 což je jiný svezení ale o škodovkách nemužu říct nic špatnýho.

0/0
8.4.2008 23:46

simon

to me poser, fobie 1.2 chces srovnavat s bavem, ty si traged

;-D;-D;-DRvRvRvXXXX

0/0
9.4.2008 1:26

Martin

Re: to me poser, fobie 1.2 chces srovnavat s bavem, ty si traged

tragéd jsi ty ! nauč se nejdřív číst, ty puberťáku, než se tu ztrapníš. ;-D

0/0
9.4.2008 7:11

Honza

taky souhlas

Octavia II. je držák. Já mám 1.9TDI Classic 77KW, nalítáno 53 tisíc a mimo váhy vzduchu která mi odešla ve 27 tisících a ve 43 tisících jeden vstřik // vše vyřešený zárukou // max. spokojenost.

VW Passat si koupí jen nadšenec, když tu máme ve stejný třídě naši Octávii která je ze stejnech dílů ale líp dílensky zpracovaná. [>-]R^[>-]

0/0
8.4.2008 22:14

nojono

Re: taky souhlas

bavi vas to stale provokovat hloupym prispevkem, ktery prokoukne kazdy kdo ma IQ nad 80...tj. kazdy kdo je chytrejsi Vas?

0/0
8.4.2008 22:24

Honza

Re: Re: taky souhlas

Proč hloupým příspěvkem ? Já mám čtvrtou škodovku a jiný auto bych nechtěl. Já sem spokojenej. Jestli se vám škodovky nelíbí, tak tady nic nepište ! [>-]R^[>-]

0/0
8.4.2008 22:30

mirek

Re: Re: Re: taky souhlas

jsi názorný příklad toho,že jsi nejezdil v jiném autě,kdyby ano tak ve škodovce nejezdíš škodofka je jen navoněná bída a předčí jí v podstatě každý jiný výrobce

0/0
8.4.2008 22:43

Martin

Re: Re: Re: Re: taky souhlas

Prozraď čím jí kdo předčí ?

0/0
8.4.2008 22:51

Andee

Re: Re: Re: Re: Re: taky souhlas

1.9 TDI a 77kW - to předčí kdokoliv ;-D

0/0
8.4.2008 23:40

J

Re: Re: Re: Re: Re: Re: taky souhlas

Zkus napsat jak a čím?

0/0
9.4.2008 19:51

bigbadBOOM

Re: taky souhlas

JASNE, Octavia a Passat = jedna trida. Taky Fabia a Mazda 3 = 1 trida, zejo? Nebo jak jsem nedavno cetl, srovnani OII a Mazda 6 ;-D velmi vtipne. Ale diky dlouhym previsum karoserie a obrovskemu kufru a velkemu poctu odkladacich mist v interieru to malem Skudka vyhrala. Priste srovnejte Fabii II a Mondeo a s trochou nadsazky taky reknete = stejna trida za podobne penize.

0/0
9.4.2008 7:47

mikes

Re: Re: taky souhlas

Tak ono asi zalezi jak je nastaveny vyhodnocovaci system. Ze to by nekdo dostal extra body za dlouhe previsy je asi nesmysl, na tom se snad shodneme. Kdyz uz jsme u toho, sveho casu delali takovy "extremni" srovnavacu test mezi O2, MB C a to treti auto si nepamatuji. A O2 to o chlup vyhrala - vnitrni rozmery byly cca stejne, uzitecne zatizeni a kufr vyrazne lepsi, motor taky (1.8TSI tusim), samozrejme nizsi cena, samozrejme hur na tom byla v kvalite podvozku a pouzitych materialech a castecne i zpracovani, tusim i brzdy byly slabsi u O2. Tim nerikam ze je O2 lepsi auto nez MB, jen zalezi na tom co clovek od auta ceka. Ze by byly O2 poruchovejsi nez MB bych netvrdil, takze v tom rozdil así nebude.

0/0
9.4.2008 9:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.