Diskuze
Octavia po 100 000 km: bez závad
Děkujeme za pochopení.
mananásek
taky jsem čuměl
špatné auto to určitě není, ALE, taky tam psali, že něco už je narušené, nevím přesně co a bude nutná brzká výměna. Takže 100 tisíc téměř bezchybných, ale teprve teď se to všechno začne srá... Jen doufám, že to nebudou velké náklady. Až na ten motor Oktávka dobrý, jinak všechno ostatní (fabia, roomster i superb zezadu)totální hnus Jinak škodovce fandím a doufám, že za 7 let se vytáhne mnohem víc co se designu týče.
Mak1
čerpadlo - tryska
tak nevím, proč je ten motor tak rozšířenej, když je to takovej s.h.i.t ....
teď jsem nedávno viděl v Autosalónu na Primě, že to dávaj i do nových Lancerů.
No - halt asi nečtou názory odporníků z diskuzí
bigbadaboom
Re: čerpadlo - tryska
a proc to davaji do Lanceru? protoze Mitsu je tak trochu ve financni tisni, tak koupili osvedcenej (ale starej) motor od VW. Jinak samozrejme vyhledove planuji tam pak davat CR dehet..aspon jsem to nekde cetl
alf
Tak tak...
V mojí O mám 1,4 benzín a jsem hrdý na to, že ten motor je stejný jako v Octávce mýho dědečka. Jen nám to doba vylepšila o elektroniku a vstřiky. Vivat Škoda.
klip
Ach jo
Opět klasika.... Škodovky v naftě jsou nejvíc nejlepší na celém světě, nic se na nich nekazí, žerou max. 2,8 litrů nafty a každejch 5.000km jen 1,5 litru oleje. A navíc nejsou vůbec drahý a zloděje netáhnout. Škoda jen, že je to všechno 25 let stará technologie s výjimkou pozinku karoserie.
bigbadaboom
Re: Ach jo
a proc to davaji do Lanceru? protoze Mitsu je tak trochu ve financni tisni, tak koupili osvedcenej (ale starej) motor od VW. Jinak samozrejme vyhledove planuji tam pak davat CR dehet..aspon jsem to nekde cetl.
Petr
hmm
Mám dvě, fabku a oktávku, jsem nadmíru spokojen. Bez závad. O měla pouze ve 120 t.km měněnu váhu.
Hanyz01
nechci rýpat
ale titulek článku "Octavia po 100 000 km: bez závad" a nakonci se dočteme, že závad bylo pět - páni redaktoři, stále nic neseplo? Idnes = nejserioznější server na českém netu? Já jen že titulek by pasoval spíš na Blesk.
Jinak nejsem příznivcem škodovek ani trochu (zkušenosti s fábiemi i s oktávkami), nicméně klobouk dolů za takové výsledky - i když testovat jen dva roky stará auta nic moc vypovídat o kvalitě nemusí, tak to, že O II skončila na prvním místě je skutečně výborný (a popravdě nečekaný) výsledek.
bmw
mno spolehlivost...
tak jak to tak ctu ve 27t vaha vzduchu - to skoda dava schvalne smejdy, protoze kdyby tam dala spolehlivy od jinych vyrobvcu nebyly by kseftiky sprazeny s BOSH :) meneny turba? hmm...ja mam na bmw kolem 250t a turbo, spojka, vstriky puvodni. vahu vzduchu sem menil ve 180t. bmw koupeno ojete, meneny ramena, desticky, kotouce. tlumice stale ok. nevim jesi predchoi majitel menil, ale rekl bych ze ne. takze kde je ta kvalita?
kazdopadne stare 1.9tdi bylo spolehlive a jelo a nezralo. to je neoddiskutovatelny. jako skode fandim, ale s vybavou a cenou ojetin se rozhodne nevyplati sahat po skode. a nove rs? taky bida...muj motor je 7let stary a jede lip, nez nove rs :) vysmech vyvoji...a sptreba? jezdim dlohodobe za 7.8l na 3litr parada a jizdi vlastnosti u 7let stareho auta stale lepsi nez vetsina vozu. radsi ojete bmw, nez novou octavii.
mikes
Re: mno spolehlivost...
Ty mas najeto 250tis. a nemenil jsi tlumice? Tebe bych nechtel mit za zady az budu muset intenzivne brzdit...
Mak1
Bože, to je zase článek -
nové auto má po 2 letech, ve kterých najelo 100 000 km v pořádku lak i plasty - no to teda čumim
Tupoun
Re: Bože, to je zase článek -
No to bys měl, protože oni tak testují VŠECHNY jimy uváděné vozy a zjevně mnohé takto nedopadají. Nebo si snad myslíš, že tu porovnávaj 2 roky starou oktávku s 15 let starým renaultem?
Blue
Super,
tleskám. I když můžou mít kliku, že šlo o dobrý kus (jako u každé značky) a článku jaksi není napsáno, jaký test to vlastně byl - po čem jezdili, styl jízdy atd. Taky by mi zajímalo jak by na tom byl tolik oblíbený turbochrocht 1.9TDI. testovali (mnou preferovaný) benzín.
Kdyby měla u nás škodovka poněkud příznivější cenovou politiku, šel bych do ní. Ttakhle jezdím konkurencí, která je podobně spolehlivá a jsem také spokojený.
mikes
Re: Super,
Pouzivaji to v beznem provozu jako sluzebni auto pokud vim. A nemci se s tim moc nemazou, ti zrovna auto nesetri.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak
Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje
Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...
Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy
Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč