Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kupujeme ojetinu: jak „za babku" ohromit sousedy

Jsme sice národem škodovkářů, ale přesto se mezi námi najdou i ti, kteří za našetřených 300 000 korun neskočí do fabie TDI, co "táhne neuvěřitelně od spodu" a baští skvělých 5 až 6 litrů nafty na 100 km, ale do něčeho většího. Trh ojetin totiž za danou částku nabízí téměř neomezené možnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

pavlucha

Závady Mercedes

Autor článku píše, že u Mercedesu dochází k závadám na hydr. napínáku rozvodového řetězu. Nikdo zatím nenapsal jestli s tím má nějakou zkušenost. Je nutné ho po 300 tkm vyměnit? Tlak oleje - píše, že má být hodnota 3 bary při provozní teplotě. Ale v jakém režimu? Ve volnoběhu snad ne. Běžně literatura (Reparatur Enleitung) uvádí hodnoty 0,5 baru min ve volnoběhu a 3 bary min při 3000 ot. .   

0/0
15.4.2008 8:21

tygr.karlos

Re: Závady Mercedes

Tady nemá cenu nic takovýho řešit. Doporučuju mercedes-classic.cz, o medvídcích někteří uživatelé ví snad všechno;-)

0/0
16.4.2008 15:29

belgian chocolate,

Já jezdím taxíkem

0/0
11.4.2008 18:19

Mia

uuh

vzdyt to jsou auta pro paprdy:-)

0/0
11.4.2008 11:50

moopy2

sem si tudle koupil pašíka 1,9TDi

a nemužu si vubec stěžovat:) už z nazvu je to lidové vozítko... težko se mi z toho prostoru přesedává do firemní oktávky:)

0/0
11.4.2008 10:22

cernobila_televize

Re: sem si tudle koupil pašíka 1,9TDi

ktere generace porovnavas? Soucasny passat a minulou octavii?

Jinak minuly pasat je asi tak prostorny jak soucasny golf a v tom novem jsem se taky citil celkem stisnene.

0/0
12.4.2008 13:10

Martin

Re: Re: sem si tudle koupil pašíka 1,9TDi

V Golfu ses cítl stísněně ??? to měříš 2,5 m a vážíš 200 kilo ? Běžný člověk se v golfu musí cítit úplně v pohodě, co se týká prostoru.

0/0
12.4.2008 23:26

cernobila_televize

Re: Re: Re: sem si tudle koupil pašíka 1,9TDi

ne myslel jsem to jinak, v mnoha soucasnych autech je vsechno tak nejak namackano. Auta jsou vetsi, ale prostor vevnitr je mnohem vice zaplnen. Neboj te se, mam normalni vysku kolem 174cm a 70kg, mozna je to pocit, ale tak to na me pusobi.

S tou stisnenosti jsem to myslel jeste tak, ze kdyz jsem  jel jsem se 2(muz a zena) dalsimi vzadu, byli jsme namackani na sobe a to je auto stredni tridy.

0/0
12.4.2008 23:47

Hrustic

Vyber

Samozrejme bych takovou sebevrazdu, v podobe podobne koupe, nikdy nespachal, ale v tehle skupince jasne na pohled vycniva Jaguar!! Ten zbytek je tak pro cikanske barony :-P

0/0
10.4.2008 22:39

Ne

Re: Vyber

Drobny problem je v tom, ze ten "vycnivajici" Jaguar je prave nejvetsi "sebevrazda" ve zminovanem seznamu. ;-D Je to auto ze zeme, ktera neumi udelat poradne auto, ci-li velka pravdepodobnost zavaznych zavad a navic se na to moc nesezenou dily alternativnimi metodami.

0/0
11.4.2008 8:30

Hrustic

Re: Re: Vyber

Vdyt ja taky pisu "jasne na pohled" - jako, ze je nejkrasnejsi a ze bych takovou sebevrazdu neudelal ;-)

0/0
11.4.2008 14:52

j.t.d.

Re: Re: Re: Vyber

Nemám na Bentleye, tak jezdím Jaguarem.

A jako sebevražda mi to nepřišlo, já si ho nemůžu vynachválit.

0/0
14.4.2008 14:20

zdehrazd

Super!!!

To zas podle Vašeho návodu bude Těch 20letejch mrtvých.

0/0
10.4.2008 22:33

dudas1

Ne

Raději nebrat..

0/0
10.4.2008 21:30

kubíkjansů

mno

Za 300 šlupek bych dal přednost radši něčemu podstatně novějšímu, klidně i o 2 třídy níž....Auta o kterejch tu píšou maj několik zásadních nevýhod: Drahej servis a díly, žerou jako kráva, drahý povinný ručení. Chápu že se najdou lidi, který by po podobnejch autech skočili, ale ty řadim do kategorie zoufalců...

0/0
10.4.2008 21:23

Jacek

Re: mno

Drahý servis a díly? To už dávno neplatí. Že žerou, Škoda Cikánster si bere po dálnici 10l. Bratrova 10 let stará Audina  2,8 si bere 8l. A povinné ručení, kdo hledá najde hlavně né ČP nebo Kooperativa R^ A ten komfort k nezaplacení.

0/0
10.4.2008 21:32

kluboš

Re: Re: mno

bratr se nesmí bát zařadit tam i pětku ..

0/0
10.4.2008 21:39

kluboš

Re: Re: Re: mno

aha, jak jsem to prelit, tak jsem myslel ze ten room je bratruv, no takhle uz je tvuj prispevek uz tuplem ze sveta bajek zdejsich diskuteru

0/0
10.4.2008 21:41

Jacek

Re: Re: Re: Re: mno

řekl člověk, co nikdy neseděl v ničem silnějším než je HTP. Maximálně tak ve vejtřesce (ale ta se nepočítá to je náklaďák) :-)

0/0
10.4.2008 21:43

kluboš

Re: Re: Re: Re: Re: mno

;-D neboj, ale v deset let starým pekáči fakt už roky nejezdím...

0/0
10.4.2008 21:47

Jacek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

No auto je díky bohu individualita. Ty chceš auto nové a ekonomické já chci auto komfortní klidně i starší.í a oba za tu cenu dostaneme to co chcem. A věk si myslím nehraje roli. Na webu najdeš auta co mají nalítáno i půl mega . A hádej kdo BMW, Audi a spol. :-)

0/0
10.4.2008 21:56

kluboš

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

sorry já mám nový a komfortní, najezdím tolik, že by mě nic jinýho nevyhovovalo.... na druhou stranu nepotřebuju házet špínu na škodovky i když já rači fordi.

0/0
10.4.2008 22:00

Ne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

No Ford a komfortni to neni zrovna fungujici kombinace slov. ;-D

0/0
11.4.2008 8:32

dzus

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

no nechci do toho kecat, ale ford je obyčejná tuctovka, co ještě asi neumí udělat pořádnej motor. Co si myslet, když fusion s 1.4 benzínem má po 50tkm průměrnou spotřebu 9,5 litru 8-o:-© a to při normální jízdě, žádná pila.

0/0
14.4.2008 3:48

bb

Re: Re: mno

8l/km? Tak tomu věřím.;-D

0/0
10.4.2008 21:56

rencar

Re: Re: Re: mno

No problem u lidi jako ty (a jejich dost) je ze v takovymhle aute nikdy nesedeli natoz ho ridili a maji zkusenost akorat s malejma objemama na ktery se diky mizernymu vykonu musi poradne slapat a zerou stejne nebo vic nez vysokobjemovy vicevalve ktery pri stejny rychlosti jedou v podstate na volnobeh.  Ja mam 2.5 litru V6 benzin- dalnice 8.1 litru

0/0
11.4.2008 6:42

Marek

Re: Re: Re: Re: mno

Dálnice 8,1l a město tak za 14l co? Já mám 3 roky staré auto a ve městě 7l, mimo 5-5,5l :-) Přitom výkonu mám určitě víc než ty  a přitom to jízdními vlastnostmi a pohodlím odpovídá dnešní době :-) Někdo holt potřebuje zastaralé auto které dřív patřilo těm úspěšnějším...;-D

0/0
11.4.2008 13:07

rencar

Re: Re: Re: Re: Re: mno

No mesto do tech 10 - to nemam zmereny presne , ale dlouhodobej merenej prumer dalnice-okresky-mesto je 8.7 litru .... a to ze mas s tim svym maloobsahovym modernim autickem (tipuju oktavka f tedeicku) vetsi vykon nez ja dost pochybuju bobe ....

0/0
11.4.2008 13:31

ravo

Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

Ty is z toho také nic nedělej. Do 10litrů ve městě hmmm. Jako že bydlíš na okraji vesnice a do města tak  jednou za týden, tak pak bych ti i věřil ;-D

0/0
11.4.2008 14:03

rencar

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

No nechame to asi tak ze ty si budes jezdit svym tri roky starym nevykonnym autickem ve verzi social edition de luxe , ja sest let starou luxusni vykonou limuzinou a na tuhle debatu dlabem ... hlavne prosimte nezdrzuj a neprekazej az te nekde potkam ...ok ?

0/0
11.4.2008 14:55

bb

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

Stylem "hlavne prosimte nezdrzuj a neprekazej az te nekde potkam ...ok ?" zcela určitě s tím šestiválem frčíš za 8 l.;-D Z vlastní zkušenosti vím, že se dá s takovým objemem jezdit za 6 litrů, ale taky i za 18. Předpokládám, že nejezdíš s autem ekonom rallye, ale většinou výše citovaným způsobem, tak nás tu přestaň lakovat s nesmyslnými ciframi:-© 

0/0
11.4.2008 23:48

Marek

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

Tak jsi to netrefil, jezdím s Mondeem 2.2 TDCi, těch 155 koní mi stačí. Telecí léta mám dávno za sebou. na ty jsem měl Civica 160hp. Nemyslím si že mě někdy budeš předjíždět, spíš tě uvidím někde ve škarpě...(Y)

0/0
12.4.2008 12:12

Martin

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

myslím že "telecí léta" u tebe stále trvají.

0/0
12.4.2008 23:28

j.t.d.

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

Nezapomeň, že to, čím ty se oháníš jako ohromujícím výkonem, a máš to v koních, tak jiní mají tytéž a vyšší cifry v kilowattech.

0/0
14.4.2008 14:25

Ne

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: mno

Pockej az se ti to TDCI rozsype a pak zjistis, ze vlastne servisni naklady na kterykoliv z uvedenych luxvozu mohou byt zanedbatelne v porovnani s fordovym dieselem. Ne nadarmo jsou 2.2TDCI Mondea v Nemecku jako ojetiny levnejsi nez zakladni benzinova motorace. ;-D

0/0
16.4.2008 11:03

dzus

Re: Re: Re: Re: mno

no to jo, známej kdysi jezdil s omegou, třílitrem (V8 tuším) a byl z ní zoufalej, jezdil s lehkou nohou mimo město za 15l a když na to dupal, prej nebyl problem jezdit v rozmezí 20-30l 8-o;-D;-D;-D Je sice pravda, že když se nemusí motor vytáčet a šlapat mu na krk, má lepší účinnost, ale na druhou stranu - velkej těžkej motor ve velkým těžkým autě znamená vzažednou spotřebu. Těch 8litrů si bere benzín nižší střední třídy, dvoutunový hovado ani omylem.

0/0
14.4.2008 3:56

j.t.d.

Re: Re: Re: Re: Re: mno

Opel nebrat!

Takovouhle spotřebu mívají normálně dvanáctiválce.

0/0
14.4.2008 14:26

dzus

Re: mno

no drahé díly, musím se smát.. Originál díly třeba na BMW řady 3, model E36 stojí přibližně polovinu než na o 10 let mladší generaci VW Polo, nebo Golf! a vychází tak jen o něco málo výš než díly na současnou generaci fabie.. Jenže i u takto starého BMW máte spolehlivý stroj s výborným motorem, výbavou a bezkonkurenčními jízdními vlastnostmi.

PS: Náhon předních kol mi nesmí do garáže, zadokolka je bezpečnější, vyváženější.

0/0
14.4.2008 3:43

bb

Re: Re: mno

Zadokolka je vyváženější  (obzvláště v zimě), ano .... ovšem jen s metrákem písku v kufru ;-D;-D;-D

0/0
14.4.2008 13:22

bobo

Re: Re: Re: mno

Již 20 let jezdím pouze se zadním náhonem a dojedu všude i v zimě a bez řetězů. Najezdím tak 5tisíc měsíčně, takže jsem viděl na vlastní oči, jak ti méně zkušení, když šlápnou (u předních náhonů) na brzdu, tak jedou rovně a auto je neovladatelné. To se u zadního nestane. Zakázal bych ty předohraby vyrábět.

0/0
25.4.2008 2:25

Jintaj

Na Mercedes nemá cenu kupovat díly z druhovýroby

Neboť cenová politika výrobce je taková, že originální díly jsou (s ohledem na kategorii auta) poměrně levné, a dokonce v některých případech je druhovýroba i dražší. Důvodem je snaha, aby motoristé používali jen kvalitní díly, a tím podporovali pověst o spolehlivosti značky M-B. Naproti tomu ceny za servisní úkony jsou neúměrně vysoké...

0/0
10.4.2008 21:23

Cenzor

Nepojízdný vraky

:-P

0/0
10.4.2008 21:03

Horways

No

Těmahle pekáčema určitě sousedy neohromim to si radši pořídím vytuněnýho Favorita s 40 reprákama,18 palcovejma kolama a neonama:-/:-P

0/0
10.4.2008 20:59

Cenzor

Re: No

Asi tak nějak :-/

0/0
10.4.2008 21:03

YAA

Re: No

Tuhle jsem jednomu takovému poslal flašku vína na kapotu, když jsem šel přes přechod a on se ke mě řítil cca 100kou. To ho naštvalo, vylítnul jak fretka, jenže se mu z auta nepodařilo odhadnou mojí velikost a sahal mi někam po prsa, tak se zdekoval a odjel.  R^

0/0
10.4.2008 21:27

NEGATIV

Re: Re: No

Kurnik ty jsi borec! Ty musi mit bab! 8-o

0/0
10.4.2008 22:04

sikec

Re: Re: No

Presne tak na blbecky jedny vytuningovany

0/0
10.4.2008 22:05

??????

hooodne drahe auticka

V CR jsou velmi draha auta.Ziju v Anglii a mam FORD MONDEO 2.0 AUTOMATIC a reknu vam,mozna nebudete verit za 1400 liber.Toto auto je stare 7 let a jsem max spokojen! Nove stoji 20 500 liber ta sama trida.Kdyz jsem se dival na internet kolik stoji ten sam model v CR8-obratru  o 200 000 kc vice.To je hodne zleee;-€.

0/0
10.4.2008 20:58

kluboš

Re: hooodne drahe auticka

my tu zas mame levnejsi bordely ..

0/0
10.4.2008 21:42

demik

Re: Re: hooodne drahe auticka

to bych nerekl, ja nechal  minuly patek v alibabe asi 3 tacky... u turka v londyne stoji pekna polka asi pulku...

0/0
10.4.2008 23:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.