Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čekání na léto končí!

Zima, sobi, polární noc... Mohlo by se zdát, že Švédsko kabrioletům zrovna nepřeje. Švédy ale nějaké počasí nezbrzdí, ani když jedou nahoře bez. Víc střechyprostých volv a saabů než ve Stockholmu potkáte asi jen v Saint Tropez a na Floridě. Kabriolety mají ve výrobním programu Volva mnohaletou tradici a tak jsme ten nejaktuálnější vyzkoušeli, na víku kufru má označení C70.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

michal

lkk

[>-]

0/0
10.5.2008 14:11

ja

ceny CZ

V70 D5 Summum stojí v Německu podle ceníku 43.730 EUR, po přepočtu tedy asi 1,01 mil. CZK. Nabídková cena od dealera bývá zpravidla ještě ca  o 8 - 11 procent nižší. Srovnejte s tím ceny u českých prodejců. Těm majitelům V70 (a ostatně všem, kteří si koupí Volvo v Česku) se hluboce divím.  

0/0
23.4.2008 12:54

amazoom

Výpovědní hodnota tohoto článku...

... se rovná téměř nule. Myslím, že ten, koho zajímá C70 neočekává žádné supersportovní svezení a ten kdo hledá hodně sportovní kabrio, tak asi nebude pokukovat po čtyřmístné césedmdesátce. Evidentně chtěl autor spíš psát o něčem jako je BMW 6 v kabriu, ale dostal do ruky charakterově absolutně odlišné auto. Chybí mi tu třeba kolik je místa na těch zadních sedadlech a jestli si tam dospělí člověk pohodlně sedne i s nasazenou střechou, nebo kolik věcí se do kufru vejde se složenou i nataženou střechou, ale na to asi autor zapoměl.

Zase jeden zbytečnej článek k zaplnění titulní strany.Rv

0/0
23.4.2008 10:15

Karlos

Re: Výpovědní hodnota tohoto článku...

 Je opravdu škoda, že většina rejpalů si ani článek nepřečte a pak uboze kritizuje za něco, co je v článku dost detailně popsáno. Já osobně bych od 230 koňovýho auta trochu sportovní svezení očekával. Vím, že volvo má sra.kový automaty takže s autorem rozhodně souhlasím. K čemu je pak v autě takovej motor, když jeho špičkový vlastnosti pohřbí předpotopní převodovka.

0/0
23.4.2008 10:58

JH

Re: Re: Výpovědní hodnota tohoto článku...

musim souhlasit že standardní motor (i když 230 konový) s automatem musí pusobit velmi líně, ale jen do okamžiku, než se dostanete k jisté tunerské firmě v německu a pak vás čeká drsné překvapení...jejich ECU a přehraný firmware na automatu je něco naprosto luxusního...nevim, jak konkurence, ale možnost si odladit pomocí SW automat je naprosto ženiální....a pak to jede jako o život...a varianta R přímo od volva je pak jen slabší a línější bratříček...(prosim nekamenovat majitelé R-ek, ale ten rozdíl tam prostě ještě stále je)

0/0
19.6.2008 8:23

Boss

Re: Výpovědní hodnota tohoto článku...

Co to kecáš, o velikosti interiéru a kufru jsou tam dva odstavce

0/0
23.4.2008 10:59

Speedy

Krááásnej vozejček......

0/0
23.4.2008 9:44

Phantom2005

Neřekl bych, ...

... že je ve Volvu motor známý z Focusu ST. Naopak bych řekl, že ve Focusu ST je motor známý z Volva. ;-)

0/0
23.4.2008 9:27

Coldstone

Re: Neřekl bych, ...

taky jsem se zasmál - pětiválce jsou z dílen Volva a Ford je přibírá ;-D

0/0
23.4.2008 9:30

Hapa

Re: Re: Neřekl bych, ...

nevim, ale ve focusu ST je ten motor sportovní a dravý a ve Volvu by byl lenivý...nevim...a spotřeba okolo deseti litrů...tolik žere S80 která má o 400 kilo víc...ale na druhou stranu je potřeba se naučit jezdit s automatem od Volva, šlapat na plyn umí každej trotl...bohužel je na nový C70 poznat že do toho měl Ford hodně co kecat...škoda...snad už konečně brzo prodají Volvo zpátky Volvu....

0/0
23.4.2008 10:49

eLzyx

Re: Re: Re: Neřekl bych, ...

více méně shodný motor mám v C70 předchozí generace a jedním slovem je famózní. Je o špetku výkonější (176kw/330Nm), není ani nijak žravý - dálky se dají jezdit okolo 9ti. R^

0/0
23.4.2008 11:30

JH

Re: Re: Re: Re: Neřekl bych, ...

a s lehkou nohou i za 8, což u 210 konovýho motoru a AWDčku je dost slušnej výkon, na to že musí tahat dvě tuny....

0/0
19.6.2008 8:27

Boss

Re: Re: Neřekl bych, ...

Copak tam je napsáno, že je to motor Fordu? Ach jo idnes má vskutku inteligentní čtenáře.

0/0
23.4.2008 12:32







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.