Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Motorka nanečisto umí i nabourat

Řídit motorku je lehké a krásné – když už to umíte. Na druhou stranu není pochyb, že je to nebezpečné a frustrující, pokud to neumíte a teprve se to učíte.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pete

úplný nesmysl

Zkoušel jsem to na výstavě a k realitě to má úplně stejně daleko jak šipky na klávesnici. Jediný co se možná někdo naučí je vypínat blinkr... Asi tak stokrát lepší je vzít fichtla a na prázném parkovišti jezdit do kola.

0/0
21.4.2008 1:01

Rokba

Tohle je trenažér?

Tohleto dostalo homologaci jako výcviková pomůcka? To mám jako žáky na

motorce učit zatáčení otočením řidítek? Skutečně tato zaostalá videohra

umí simulovat třeba countersteering ve vyšších rychlostech? Ne? Hm, tak

v tom případě nechápu, co to žákům dá.;-D

0/0
19.4.2008 14:56

Hopp

Re: Tohle je trenažér?

... to je jedno ... hlavně když se to prodá ..... ;-)R^

0/0
21.4.2008 10:50

eMan

hm, tak na pevnem

nepohyblivem ramu to musi byt opravdu realita jako prase ;-D;-D

0/0
18.4.2008 10:09

tygr.karlos

Re: hm, tak na pevnem

Přesně tak, jízda na motorce a její zábavnost vpodstatě spočívá v náklanění do zatáček, co má tohle jako znamenat? Jak se na tom zatáčí? Snad ne natočením řidítek. Jestli to má simulovat jenom řazení, tak to je teda ubohost. Sofistikovanější automaty jsou pomalu v každý herně:-/

0/0
18.4.2008 16:26

pavel

Re: Re: hm, tak na pevnem

to jsou. bohužel:D

co se týče tohodle výrobku, to už bych moch sedět i na žehlicím prkně před pc

0/0
19.4.2008 2:41

TRX 850

hmmm

Nápad je to dobrej, ale škoda, že nelze simulovat náklon v zatáčce (jak psal již Dr.Ozd). Nájezd do zatáčky - krom rychlosti také správnou stopu. Projíždět nepřehlednou levou těsně kolem středové čáry znamená, že jezdec o víc jak metr (záleží na náklonu) zasahuje do protisměru, což je samozřejmě o hubu. Náklaďák v protisměru nemusí vždy uhnout a nezkušený jezdec (kolikrát ani zkušený) už výhybný manévr nezvládne.:-/

Prostě raději by měli prodávat tu dražší verzi simulátoru. Neví někdo jaký je cenový rozdíl?

0/0
18.4.2008 9:46

R

by me zajimalo...

jestli to jde poslat na zada :-P

0/0
18.4.2008 9:27

Dr.Ozd

Nesmyslný výrobek.

Ze všeho nejdůležitější je pro začínajícího motorkáře získat cit pro správné položení a rychlost motorky při nájezdu do zatáčky.Aby to nebylo málo a pak jsu pomalý a nebo naopak moc a hrozí třeba sklouznutí na hrstce písku.A snaha měnit náklon nebo dokonce brzdit v půlce zatáčky,to bývá cesta do pekla.Toto trenažér simulovat nedokáže.Takže je to vhodné v podstatě jen na nácvik řazení nohou a to se každý naučí za 5 minut.

0/0
18.4.2008 8:31

Michal

Re: Nesmyslný výrobek.

A já si myslel že základ je podepsat dokument se souhlasem dárcovství orgánu a nosit dostatečné ochrané pomůcky aby se počet použitelných orgánů pokud možno zmaximalizoval ???

0/0
18.4.2008 9:07

Furat

Re: Re: Nesmyslný výrobek.

N to je videt ze jsi nikdy nesedel na motorce. Ne vsichni jezdi jako paka...

0/0
18.4.2008 9:10

Michal

Re: Re: Re: Nesmyslný výrobek.

Jo to je taky pravda. Já jen že těch 5% neni moc přesvědčivejch to je jak cikánama.

Jinak i těch 5% riskuje že ti nedá auto přednost a to můžeš jezdit jak andílek

0/0
18.4.2008 9:30

dodo-dodo

Re: Re: Nesmyslný výrobek.

jestlipak jezdis na kole s helmou, jestli ne, jsi dle doktoru vetsi potencionalni darce organu, nez motorkar;-D

0/0
18.4.2008 15:38

Michal

Re: Nesmyslný výrobek.

A já si myslel že základ je podepsat dokument se souhlasem dárcovství orgánu a nosit dostatečné ochrané pomůcky aby se počet použitelných orgánů pokud možno zmaximalizoval ???

0/0
18.4.2008 9:28

eBalkan

Re: Re: Nesmyslný výrobek.

Tak uz radsi nemysli, to ti urcite slusi vic ;-D Navic uz to tu meles podruhy...

0/0
18.4.2008 10:11

Michal

Re: Re: Re: Nesmyslný výrobek.

:-) jj sry dal jsem obnovit.

A myslet nebudu když si to nepřeješ stejně to prej bolí

0/0
18.4.2008 10:41

petr stursa

Hruza

1) grafika jako z 15 let starych beckovych her (napadne mi to pripomina mafii osizenou o 80%).

2) Kdo nema na jizdu v provozu hned od zacatku, nema si ani delat ridicak. Ja jel poprve na motorce v autoskole a stacilo mi 2x projet hriste a pak hura do mesta (Brno). Bez problemu.

3) Do 130? Fajn, ale pak nejezdete do Nemecka...

0/0
18.4.2008 2:16

eBalkan

Re: Hruza

0/0
18.4.2008 10:12

Michala

Re: Hruza

Ty jsi asi velkej borec co? Bohužel není každý tak dokonalý jako ty. Začátečník si prostě potřebuje na motorku zvyknout. Nejde o to učit se na tomto trenažeru jezdit, ale vyzkoušet si krizovky.Podle mě, to je šikovná věc. Ráda bych si to vyzkoušela. Rozhodně budu radši když zjistim na trenažeru co se může stát, než na vlastní kůži.

0/0
18.4.2008 10:14

petr stursa

Re: Re: Hruza

Od toho je fichtl a polni cesty, nasledne predmesti a pak hura do centra. Delaly to tak cele generace motorkaru a pokud na to nekdo nema, tak e logicky silne neschopny a ridit by nemel.

0/0
19.4.2008 0:00

pavel

Re: Hruza

no to si ale asi jezdil načerno už před tím. ten kdo na tom sedí poprvé dělá koordinace všech těch věcí jako řazení + silniční provoz problémy prakticky vždy

0/0
19.4.2008 2:46

petr stursa

Re: Re: Hruza

Nejezdil jsem nacerno, dokonce jsem na motorce pred tim nesedel, kdyz nepocitam popojeti asi 10 metru na zahrade.

Je potreba nepremyslet nad tim, kde co lita a soustredit se, citit co dela pridavani plynu, kde zabira spojka a jaky naklon motorky je potreba (cvik z kola). jde to samo.

0/0
19.4.2008 16:59

Rynda

Kde vyzkoušet?

Nevíte někdo, kde se to dá vyzkoušet? To mne opravdu zajímá

0/0
18.4.2008 1:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.