Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ojeté opely: čím menší, tím lepší

Menší opely předčí své větší sourozence v kvalitě. Jestliže Opely Corsa, Agila nebo Meriva se ve statistikách německých stanic technické kontroly umísťují mezi spolehlivějšími auty, astry a vectry jsou spíše v průměru, avšak zafiry, omegy a frontery patří většinou mezi podprůměr.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

cichon

no jo

uplne debilni TUV report. Kolik toho najezdi Corsa a kolik Omega za ty tri roky??? Podle me nepomer.

0/0
20.4.2008 9:43

sdsa

Re: no jo

presne tak ! ale novinarske zumpe to nevysvetlis :))

0/0
20.4.2008 19:49

ŠKODA

FABIA

JEDINĚ FABIA HTP ,OPEL JE HNŮJ,FUJ TAJBL:-©:-©:-©:-©

0/0
20.4.2008 9:24

drak

Re: FABIA

H-ovno T-o P-ojede - měl jsem hnus Rv

0/0
20.4.2008 9:48

Kája

Problémy se světlomety

Tak mne tak napadla úvaha

Pokud 10let strř opel nevyhovuje s osvětlením tak jak může někdo dovolit aby ve fábii jelo víc jak 2 lidí?

Zatížená fábie působí jako by měla zpnuté dálky :(

0/0
19.4.2008 15:50

jaryn.rukavica@gmail.com

Vectra B

Mám Vectru B - model vyráběný do roku 2002.  Neřekl bych, že zmiňované problémy jsou u tohoto modelu tím nejzásadnějším. Ruční brzda? Každý majitel vectry ví, že s ní nemá blbnout. Je to parkovací brzda. Hotovo. Osvětlení? No jo - tuhle jsem musel vyměnit prasklou žárovku. Je to teda asi šrot :-)) Výfuk? Jako jak? Kororze? Nechápu. Závady na řízení? Na našich silnicích dostane kotel každý auto. Ok - jednou jsem měnil přední stabilizátory. Zásadnější problémy těchto vozů článek neuvádí. Např. chyby v konstrukci některých mototrů (X16XEL) a následná spotřeba oleje, kterou Opel bravurně vyřešil zápisem do tech. specifikací - 0,7l/1000 km :-) No prostě článek o ničem. "informace", kterou se snačí sdělit šla napsat jednoduše - Opel je sra4ka. Někdo s tím bude souhlasit, jinej zase ne ... já jsem s Oplem spokojenej.

0/0
19.4.2008 12:02

Kája

Re: Vectra B

ono to bude hlavně o tom, co si kdo koupí :)

Měl jsem x2.0DTh rv1998 a problém byl únik oleje,komplet podvozek, tlumiče.... po čase odešlo turbo. No ale co čekat u ojetého auta? Každejs e toho zbavuje právě předtím, než se objeví ty popsané problémy...

Nyní mám VB Y22DTR rv2002 a čekám že za 2 roky mne čeká totéž co u x2.0DTh

Pokud to přehlédnu tak zvýším statisticky problémy u OPEL na STK :) Pokud autu dopřeji potřebný servis tak na STK nemohou říct ani fň a tím pádem pozitivně upracvím statistický údaj o VB 2002

0/0
19.4.2008 15:47

ehm

ehm

hlavně ne opla,..... :-©

0/0
19.4.2008 8:37

Kája

Re: ehm

ti to taky nikdo nenutí....

0/0
19.4.2008 15:47

paja

Re: ehm

Máte pravdu.

Tašku Corsu tu chválí a přitom každý bazarový kousek potřebuje vyměnit řetěz (motor-vačky) + výfuk + drobné opravy, což je bratru 25.000 navíc, pokud si auto nechceš brzo odrovnat a mít ho připravené na nějaký rok bezstarostného provozu.

0/0
19.4.2008 16:19

Kája

Dokonalé označení

co je OPELY?

Jako množné číslo by autor mohl použít Oply.....  a nebo nedělat množné číslo vůbec... určitě by byl článek snáze čitelnější :)

0/0
18.4.2008 20:31

sdsa

Re: Dokonalé označení

tech chyb je tam mnohem vic. Zrejme nedelaji korekturu(asi setri)

0/0
20.4.2008 19:51

Andee

Jj...

A opět tu máme nic neříkající statistiku výsledků technické kontroly auta jednou za dva roky prezentovanou jako test kvality... kdy s tím, proboha, dáte pokoj? To je asi jako kdybych tvrdil, že u červených aut se míň opotřebovávají tlumiče... stejná blbost... Rv

0/0
18.4.2008 14:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.