Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Technik STK pustil na silnici auto, kterému pak upadlo kolo

Větší pozor si zřejmě začnou dávat stanice technické kontroly (STK). Vůbec poprvé v Karlovarském kraji totiž policie obvinila z trestného činu ublížení na zdraví zaměstnance STK za to, že při technické prohlídce zaváhal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Pavel

Bazarnici

No to je klasika...svoloč bazarnická se spojí s nějakým úplatným technikem na STK...a je z toho průser

0/0
23.4.2008 14:19

bufalobil

plat technika STK

Plat technika STK je v Praze asi 18 000 Kč brutto;-D

0/0
21.4.2008 12:53

Eda

Re: plat technika STK

No a co ? ;-D 

0/0
23.4.2008 1:12

CyberVic

Bezva, jen to dotahnout

Tak to je bezva, ze by prvni vlastovka, doufam , ze pan technik dostane tak pul roku, a zaznam do rejstriku, takze si uz neskrtne v poradny praci. A ostatni uplatny smejdi z STK si to rozmyslej, jestli jim to stoji za ten risk. Treb to na nasich silnicich prestane vypadat jak ve sbernejch surovinach...

0/0
20.4.2008 12:07

CAINEM

to fakt cumim

jaky jsou lidi svine :-© Tak ono si to poridi takovou plecku, pak s tim jede nekam do zapadleho STK pac vi, ze by u vetsich STK neuspel, a po nehode obvini technika.

P.S. Ja mam Skodu Rapid 23 let a tohle na nem rozhodne nehrozi.... takze kdo nadaval na skodovky minule ?! ;-O;-D

0/0
18.4.2008 9:44

von Kleist

Re: to fakt cumim

jen jestli to nebylo tak, ze si koupila karu v bazaru s novu stk, kterou pre tim bazarnik "zaridil"... Kazdopadne na STK nelze spolehat jako na garanci dobreho stavu, od toho je servis.

Rapida mas 23let, nebo je 23 let stary? Mimochodem tech skoduli na prach take jezdi dost.

0/0
18.4.2008 9:50

vrchni

Re: to fakt cumim

kdybys radsi i stim smradlavim rapidem sel do (Y). Myslis ze je lidem prijemne jet za takovym vrakem?

0/0
18.4.2008 11:00

von Kleist

Re: Re: to fakt cumim

proc nutne vrakem? tys to auto videl?

0/0
18.4.2008 11:12

krakra

Vysvětluje

Situaci vysvětluje to že majitelka koupila auto až po technické, takže o tom nevěděla, já si myslím že ho koupila v autobazaru a pan autobazarník "zajistil technickou", aby auto mohl prodat.

0/0
18.4.2008 8:54

__XXXX___

Jedu z STK, jsem OK

;-D

0/0
17.4.2008 17:41

Larus

To asi není úplně ojedinělý případ, že?

Nám se vloni ohnul zrezivělý tlumič a opřel se o kolo. Manželka hlásila, že auto divně hučí ale jinak vypadá normálně, tak jsem jí řekl, ať jede opatrně. Takže jela jenom 90... Naštěstí pneumatika těch asi 40 km vydržela, zůstal v ní "jenom" hluboký žlábek. Stalo se to měsíc po servisní prohlídce (u autorizovaného servisu Škoda) a STK. Předpokládám, že když jsem si nechal udělat tu STK, že technik auto ani neviděl...

0/0
17.4.2008 17:25

OttoCZ

Re: To asi není úplně ojedinělý případ, že?

na začátku prosince minulého roku jsem byl v Brně ve Starám Lískovci na STK (Škoda Favorit GLXi r.v. 94). Auto bez problému prošlo. Když jsem ho dával po zimě na kontrolu do servisu, tak se pánové téměř zhrozili, že jsem měl štěstí, že jsem se někde nezabil. Trubice brzdové kapaliny u předních kol byly totiž naprosto zteřelé a nafukovaly se jak balónky, takže přední brzdy vůbec nebrzdily. Prostě kvalitní STK.

0/0
17.4.2008 22:55

von Kleist

Re: Re: To asi není úplně ojedinělý případ, že?

Slo spis o hadice, ne? A to je jednoznacne vina majitele a zanedbane udrzby. Ono kdyz vyrobce predepise, ze se maji po xxx tkm nebo xx letech vymenit pryzove casti brzdoveho systemu, ma k tomu nejaky duvod. Jenze u vetsiny zejmena starsich korabu uplatnuji majitele vetsinou pristup "dokud to jede, neresim".  STK zajima hlavne symetrie ucinku a to jestli to nejak brzdi. STK  preci nemuze suplovat servisni prohlidku a mnozstvi veci, ktere tam odhali nutne nemuze byt tak velke, jako v servisu.

0/0
18.4.2008 9:25

chekov

Re: Re: To asi není úplně ojedinělý případ, že?

A to jste nepoznal, že vám auto nebrzdí?

0/0
18.4.2008 10:41

icmek

lol

to je jako když zastavili policajti Avii, že jí chybí zadní SPZ. řidič jim na férovku řek, že si jí vzal jeho šéf, ančto bude dělat technickou.

upřimně - myslím, že i mezi policisty, úředníky i redaktory idnesu se najdou tací, kteří rádi zaplatí více peněz, když jejich auto stoprocentně kontrolou projde.

dneska se to dělá odhaduji u padesáti procent aut.

0/0
17.4.2008 13:53

matesakoid

Re: lol

jo, tak nejak.

Resim to tak aby anuto proslo, s tim, ze chci soupis zavad ktere nasledne odstranim. Nehodlam si rozbit hubu, ale abych kvuli prasklemu plastu zadniho narazniku (starsi Mondeo) neprosel technickou? To mi prislo jako sadizmus s dotazem na podmaznuti...

0/0
17.4.2008 14:42

jahodove_ticho

Re: Re: lol

nápodobně. Až přestanou od STK vyhazovat kvůli kravinám typu mračítka, spoiler, jinej vejfuck a radši lidem prozraděj jestli nesedí v "časovaný bombě" bud elíp. A pro vzor netřeba chodit daleko. Německá STK neni o buzeraci ale o kontrole a prevenci!!!

0/0
17.4.2008 20:55

kubas_86

Re: Re: Re: lol

souhlas naše technický sou komedie co bazírujou na <>inách.Este že mám znamyho kterej mi ji udělal a pak mi vypsal drobné závady které sem později odstranil.Treba buzerace za to že mám o palec větší kola mi příde jako komedie...

0/0
17.4.2008 22:31

Mak1

Re: Re: Re: lol

Mračítka, spojler, jinej vejfuk ....;-D Předpokládám že i černý skla ....;-D;-D;-D

ano - kvůli takovejm blbostem vyhazovat od technický je přímo na žalobu do Busélu ;-D;-D;-D

0/0
18.4.2008 9:29

von Kleist

Re: Re: Re: lol

jasne v Nemecku urcite pusti auto s mracitky, spoilerem 1 cm nad zem, rourou od kamen misto vejfuku, podlozkama, nepruhlednejma oknama a podobnejma tuzarnama atd. ;-D;-D. A to je presne to, co by meli delat, kontrolovat jestli to auto vypada jak ma, plni predpisy a zakladnim zpusobem funguje. To jestli je to casovana bomba je na tobe.

0/0
18.4.2008 9:31

bob bobes

Re: lol

a na co si bral tu SPZ? zasadne posilam jen velky TP a znamky si lepim sam :-)

0/0
18.4.2008 9:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.