- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mackerle je cech z Jevicka odesel pracovat do svedska za bolsevika jeho dite bylo nemocne a v C S R mu nedokazali pomoct to je cela pravda
....mam jednu takovou ze 70.let v garazi, barva černa, najeto jen 49tis km! Nabízim k prodeji.
Važnym zajemcum zaslu foto.
evos@vinex.cz
Možná by to někoho zajímalo, zde je zajímavá dobová reklama na T603 (124 MB, cca 12 minut) >> http://www.tatraportal.com/video/tatra1962.avi
Já chci brouka, to je obšlehnutá tatrovácká práce taky, ale nežere, všude zaparkuje...
Tak si sežeňte T97, od této Tatřičky je volcvágn brouk obšlehnutý a vypadá mnohem líp. Je to sice převálečný vůz se všemi nedostatky, ale pořád lepší než blbý brouk.
Kdysi jsem T 603 vlastnil a můžu potvrdit, že to byl super vůz. Pohodlný, dobré jizdní vlastnosti akorát trochu papal. Bohužel, soudruzi zdražili benzín na 12 kčs a Tatru jsem už neuživil.
12Kčs jo jo, kde jsou ty časy. Dneska přes 30,- a klesat to nejspíš nebude.
Jinak samořejmě souhlasím, je to nádherné auto. Ten aerodynamický tvar a vzduchem chlazená V8. V tom si nejde jízdu neužít.
Musím se přidat, tento článek je po dlouhé době zase výborně napsaný, četl jsem jej jedním dechem. Moc pěkný a děkuji za něj.
Nejlepší české auto všech dob je, byla a bude Octávia Kombi v TDI, na hlínách v metle. Je to nejdokonalejší auto jaké bylo kdy kým vymysleno a vyrobeno, má největší kufr na světě a nejlepší jízdní vlastnosti. Předpokládám, že vedení Škody podá na autora článku žalobu.
To je pravda. Není nad Oktáfku fmetle, ftemelíně na hlíně a ftédéíčku. Typický to vůž každého českého zm\rda.
Nevíte náhodou, zda byl Julius Mackerle Čech nebo Němec? Jestli by byl Němec tak se Češi nemají svým vzduchem chlazeným motorem chlubit, když konstruktér nebyl Čech
Víš co trubko? Zkus si to třeba vygooglovat
Čech narozený v Jevíčku