Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kupujeme ojetinu: co pořídit manželce na nákupy

Malý vůz z devadesátých let je již plnohodnotným automobilem a nikoliv pouhou "nákupní taškou". Jak si vybrat mezi ojetými "mrňousy" do 150 tisíc: Renaultem Clio, Peugeotem 206, Toyotou Yaris, Fordem Fiesta, Opelem Corsa a Fiatem Punto?

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Karel Vobořil

Felicia stačí

Manželce se dlouho nemohla rozhodnout jaké auto chce, a protože na nové auto nemáme, tak jsme zajeli do bazaru. Z Annonce na inzerát jsem kupovat nechtěl, chtěli jsme něco bez rizika, že se nám rozpadne nebo nám ho vezmou policajti jako kradený. Zajeli jsme do AUTO ESA a vybrali tam pěknou Felicii z r. 1999. Manželka ji má už půl roku a zatím všechno v poho :-) 

0/0
1.5.2008 22:53

OndraTM

Nejtěžší je přesvědčit, že existují i jiné priority

pří výběru auta než jeho barva, potahy nebo to jestli je to cabrio nebo má aspoň pananoramatické střešní okno. Samozřejmě že chtěla Mini, 206CC, M-B A, apod.. Po shlédnutí několika crashtestů a nechutných videí, jsem ji nakonec púřemluvil k 3dv. Meganu 2002, dovezené z Německa, cena cca oněch 150tis. se všim všudy, staré 4 roky, 16tis. km. Nechutné, hnusné a poruchové auto, ale 5* EuroNCAP. Teď čerstvě stejně nechutné a jnusné auto, Ford S-MAX, předváděčka, opět dovoz... a pesvědšováí už nebylo tak složité. Nemyslím si, že by žena za každou cenu musela řídit "nákupní tašku" chce to jen trošku trpělivosti, párkrát zajet s krabicema někam na plácek, vyzkoušet parkování s větším autem a pak není důvod riskovat jejjí život a život dětí v malém méně bezpečném autě.

0/0
24.4.2008 8:43

Osel

Re: Nejtěžší je přesvědčit, že existují i jiné priority

Proč Tě zajímá osud cizích dětí?;-)

0/0
24.4.2008 9:54

brk

ital není člověk, fiat neni auto

Já mám Mitsu Colt z roku 99, 1.3 benzín, má 80 koní a vypadá líp, než ty francouzský šunky(206,clio). Stál 60 litrů a kromě rozvodů oleje a nových gum bez investic. Za 150 tisíc jak už tu někdo psal se dá pořídit 2 roky staré auto. A FIAT? Větší vergly se už snad ani nevyrábí. Autor článku patří zřejmě ke skupině AAA AutoRv(oberem vás o prachy a důkladně);-D;-D;-D

0/0
24.4.2008 8:00

petr47

Re: ital není člověk, fiat neni auto

Co máš proti Fiatu?Mám Bravo z roku 96 do ted a v pohodě:-)

0/0
25.4.2008 21:31

Tom z Říčan

Re: ital není člověk, fiat neni auto

Přesně tak- do AAA nechodit. Kámoš tam byl a prodali mu hroznou plečku- dodnes do ní cpe prachy. V Praze jsou lepší autobazaryR^

0/0
1.5.2008 22:57

radim

logan

já koupil manželce na nákupy novýho logana za 178 tisíc korun s dvouletou zárukou, kufrem na nákupy 500 litrů a vejdem se do něj vpěti. proč starý ojetý auto, třeba po bouračce ?  

0/0
23.4.2008 21:02

kluboš

Re: logan

inu když jezdíš na nákupy v pěti a máte toho na 500 litrů, tak to potom jo....

0/0
23.4.2008 22:21

V

Re: logan

Tady se ale mluvilo o autech a ne o Daciích ;-D

0/0
24.4.2008 15:59

Milhaus1

Já jsem manžlece

koupil na nákupy novou igelitku - je krásná růžová se zelenými pruhy, objem 50 l, nechápu, proč by se měla mačkat v nějaké plechovce, když se může projít ;-D;-D

0/0
23.4.2008 20:48

Blue

Re: Já jsem manžlece

A kolik má hvězdiček z crash-testů?

0/0
25.4.2008 13:39

pavelthelong

zene jsem ted koupil

Octavii Combi z r. 1999, 74 kW, nejvyssi vybava, overenych 100Tkm najeto,. za 125 TKc. Nevim, proc by mela jezdit s nejakou plechovkou na koleckach:-/

0/0
23.4.2008 17:46

Pat

Re: zene jsem ted koupil

Tak jsi jí tu plechovku na kolečkách neměl kupovat....

0/0
23.4.2008 18:12

AKSAMIT

me ten nadpis taky urazi,

spravne to melo byt...kupujeme auto,co koupime ojetine na nakupy.........;-D

0/0
23.4.2008 17:34

natvrdlý

Co pořídit manželce ojeté při nákupu?

Snad jen igelitku...

0/0
23.4.2008 16:03

sappho21

už mě se..

Jako ženu mě tyhle články více méně uráží. Za prvé, proč manželka = nákupy a když už teda na ten nákup jedu, tak si na to nepořídím nějakou nákupní kabelu, ze které mě potom budou hasiči vystříhávat dvě hodiny. Kdysi jsem slyšela jeden rozhovor na podobné téma a mažel, který řešil nákup auta pro manželku prohlásil, že ji má natolik rád, že tohle by jí nemohl udělat. Myslím tím, koupit takový vysavač.:-)

0/0
23.4.2008 14:22

Blue

Re: už mě se..

IMHO myslím že na to koukáte z té špatné stránky. Třeba moje manželka takové auto měla a chce ho zase na svoje popojíždění po nákupech. krom jiného neznám ženskou, která nemá ráda nákupy - nákupem se nemyslí jen jít pro deset housek a dvě mlíka ;-)

Proč by vás hasiči vystříhávali dvě hodiny? Vy jezdíte tak rychle a nebezpečně?

Ale tahle auta jsou určená především do města - na křižovatkách jsou svižná, dobře manévrují a prima se s nimi parkuje. Krom toho moc nežerou.

K tomu vysavači - i tahle autíčka se dělají v motorizacích, kdy bez problému natrhnou pr...el kdekteré drahé káře.

Vy mi svou argumentací připomínáte některý chlapy, který o autě přemýšlí jak o svém ptáku - myslí si že čím větší, tím lepší ;-D

0/0
23.4.2008 14:59

sappho21

Re: Re: už mě se..

O velikosti nepadlo ani slovo.

0/0
23.4.2008 15:02

bb

Re: Re: Re: už mě se..

když už teda na ten nákup jedu, tak si na to nepořídím nějakou nákupní kabelu - to není o velikosti?:-/

0/0
23.4.2008 19:24

ravo

Re: Re: Re: už mě se..

Takže to vystřihávání nemělo s velikostí nic společného;-D

0/0
23.4.2008 19:29

007

Re: už mě se..

Já souhlasím. Manželka může jezdit bezpečně, ale vždycky se může najít trouba, který to do ní napálí, a tam asi velikost auta určitou roli hraje. Jeeee, to bylo řevu, když jsem prodal její Polo a dal jsem jí Passata a ještě kombíka ... Po 3 měsících si na Polo ani nevzpomene a ještě si libuje, jak se do Passata všechno vejde a jak se s tím dobře předjíždí, snad jen to parkování jí dělá trochu problémy, ale u toho se (snad) nezmrzačí ani nezabije.

0/0
23.4.2008 16:20

Lamak

Re: už mě se..

Muj ty Boze, vas bych nechtel byt doma. Uz to vidim. Kdyby jste mela o autech aspon trosku poneti a neridila se pouhymi domenkami (a nebudu se rozsirovat kde jste k nim prisla) tak by jste napriklad proti Toyote asi moc vyhrad nemela. V prispevku vyse jste prohlasila, ze nemluvite o velikosti, tudis je vam jedno, jestli je to auto male. Dite s nim ze skolky odvezete a na nakup vam to taky staci. Napriklad 900 v Yarisu by vas rozhodne prekvapila a nepredpokladam, ze po meste potrebujete jezdit rychlosti F1. Co se tyka bezpecnosti tak se podivejte na odkaz nize ktery jsem do diskuze vkaldal. Myslim, ze by mohl odpvedet na spostu vasich mylnych domenek.

0/0
23.4.2008 17:54

ABC

Re: Re: už mě se..

Srovnávat auta x let stará i když jinak velká není moc dobrý příklad.. I když pokud má někdo balík peněz tak raději koupit to nové malé než velké staré, to souhlasím.

0/0
24.4.2008 8:40

Hans

Auto na nákupy...

Hezké hodnocení nákupních tašek...nevim, ale moje hezčí půlka ma na nakupy taky jednu obzvlaště slušivou :-) a hlavně bezpečnou...XC90...a mám pocit že do něčeho tak nepohodlného jako popisovaná třída aut by už ani nevlezla :-)

0/0
23.4.2008 10:52

stan

Re: Auto na nákupy...

Kupovat si auto, které vlastně nepotřebuji, mě přijde zbytečný. Nákup pohodlně odvezu i v malým autě, v městským provozu jsou z hlediska bezpečnosti všechny moderní auta na tom více méně stejně. S menším autem se mi naopak bude po městě líp jezdit a lépe zaparkuji.

0/0
23.4.2008 11:40

tygr.karlos

Re: Re: Auto na nákupy...

Na rovinu, to ta žena má jezdit jenom po městě? Je snad nemyslitelné aby jela občas někam třeba 100km pryč z města? Tyhle pojízdný rakve jsou vhodný tak max do toho města. Není lepší koupit víceúčelové auto? Má cenu kupovat jedno do města a jedno "na ven"? Jen pár otázek pro zástance těhle papírových vozítek:-/

0/0
24.4.2008 15:01

ivoš

Re: Re: Re: Auto na nákupy...

Malé auto je schopné jezdit i mimo město, záleží k jekému účelu to auto potřebuji. Pokud jezdím ve více lidech a často vozím víc věcí, je víceúčelové auto na místě. Tady ale byla řeč o autě na nákup a zde taky nevidim důvod pro nákup nějakého SUV. I malá nová auta jsou bezpečná. Pojízdné rakve jsou stará auta a je jedno jestli malá nebo velká.

Když jdeš na krátkou procházku, bereš si trekkingové boty protože jsou pro nohu "bezpečnější" nebo něco lehčího?

0/0
24.4.2008 16:30

m

Re: Auto na nákupy...

tak jestli má Vaše ženy na nákupy XC90 tak Vás lituju. Možná 3. světová válka lidem jako Vy otevře oči, s luxusem bude totiž konec ;o) ;-( ;-D

0/0
23.4.2008 12:52

Jarda

Re: Re: Auto na nákupy...

Teda ne že bych rád viděl ženský v takovýchle SUV, ale takovýhle levičácký blbosti sou na mě moc. Už ses v takovym autě někdy svez? No tak to zkus a pak se z tebe třeba stane kapitalista. (Y)

0/0
12.5.2008 13:36

Mak1

Re: Auto na nákupy...

Kurňa Hans - ty seš Topolánek ???;-D

0/0
23.4.2008 14:41

pavelthelong

Re: Auto na nákupy...

tja, auto za hodne penez, ale znamku  z testu ADAC ma horsi XC90 nez Octavia II Combi (2,3 proti 2,0 u OII)

0/0
23.4.2008 17:53

Pivosz

Tato částka ?

"..., záměrně vypustíme vznětové motory, které za tuto částku v některých (Yaris) jen těžko pořídíte."

Jaká to je  " tato částka " ???

0/0
23.4.2008 9:09

Little Boy

Re: Tato částka ?

No nejak schazi zacatek, krome castky i ostatni sulezite parametry vyberu - stari. Auto z devadesatych let muze byt bud stary 8 let nebo taky 18. A dat 150k za >8 let starou rachotinu je docela sila, takze snad uvazovali i novejsi auta.

0/0
23.4.2008 11:03

freshgrind

Re: Re: Tato částka ?

dát 150tkč za 8 let starý auto je síla? Proboha a v čem? ;o)))))))))))) V tom případě každej kdo má 8 let starou Oktávku za 150tkč je pitomec nebo jak jste to myslel? ;o)))

0/0
23.4.2008 12:54

Little Boy

Re: Re: Re: Tato částka ?

bavime se tu o nakupnich taskach co novy stoji 250k.....

0/0
23.4.2008 13:05

Blue

Re: Re: Re: Tato částka ?

Jo, je to síla dát takové prachy za 8 let starého mrňouse, když třeba úplně nový Chevrolet Spark (také moc hezké malé auto - a je nejprodávanější v ČR, to o něčem svědčí) se dá pořídit za 175 tisíc a máet to s 5tiletou zárukou.

Za těch 150k se dá sehnat v pohodě dva roky staré auto - Fábie, Citroen C2, Fiat Panda, Hundai Atos, Renault Clio a jiné značky. Tak proč auťák z roku 99?

0/0
23.4.2008 13:29

freshgrind

Re: Re: Re: Re: Tato částka ?

No jo... přiznávám... já s amerikou mám kapku zkreslenej pohled:-)) Chevroleta jsem viděl za nějakých 200tkč. Já jen nemyslel že se musí nutně uvažovat uplně ty nejlevnější auta, neb auto nebude JEN nákupní taška, ale chce to kapku nějaký bezpečí.. kor když pojede manželka s dítětem ze školky a pod. A jakožto vlastník 2-tunovýho auta bych měl jako fakt strach ;o)

0/0
23.4.2008 15:09

Lamak

Re: Re: Re: Re: Re: Tato částka ?

Nejsem si jist, jestli 2tuny americkeho srotu jsou pro vasi manzelku ta nejlepsi volba, pokud zminujete bezpecnost. Nehodlam tu zakladat flame a nebo vest sahodlouhe diskuze na toto tema, Myslim ze postaci tento odkaz. Jedna se sice o volvo, ale myslim, ze to uz je skoro jedno.

http://www.autoweb.cz/bezpecnost-aut/video-crashtest-renault-modus-vs-volvo-940-gle/12506

0/0
23.4.2008 17:45

Blue

Re: Re: Re: Re: Re: Tato částka ?

Záleží na prodejci, co vám dá za slevu a chevrolet jinak má na oficiální ceny ještě tzv. kampaňové slevy, které jsou docela zajímavé. Prima na tom je že ty kampaně jsou neustále ;-)Proto se dá  Spark pořídit za  těch 175k - původní cena je opravdu 200. Samozřejmě s vyšší výbavou cena leze nahoru. mě šlo o to, že tady popisují 8 a více let stará auta za 150tis. a přitom si můžu koupit úplně nové auto za cenu velmi podobnou s tím, že to auto má záruku a je zcela jistě i modernější než ty ojetiny.

0/0
24.4.2008 13:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.